Gå til innhold

Stor politiaksjon i Tromsø!


debattanten

Anbefalte innlegg

Hun som ble drept beskrives som en snill, blid og hjelpsom person. Hun jobbet som hjelpepleier. Tidligere har hun jobbet på asylmottak. Tragisk at det endte slik.

http://www.dagbladet.no/nyheter/naboer-om-avdode-linn-olsen-uteng-32---hun-var-alltid-blid-snill-og-hjelpsom/60351283

Anonymkode: 79323...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Drizzt skrev:

Fordi vi ikke har lukkede mottak, døde denne Linn. Hun ble drept av en asylsøker som fikk avslag på sin søknad og fikk vedtak om utvisning. Selvfølgelig nektet han å samarbeide og uten klar ID og et land å ta ham i mot sitter han bomfast i Norge. Greit nok, men da må han være i lukket mottak uten mulighet å bevege seg ute og gjemme seg og gjøre kriminelle handlinger. 

Han ville gifte seg med henne, men hun nektet, de var kjærester i en periode, men forholdet tok slutt. Så drepte han henne. Dette er så opplagt at han utgjør en stor trussel at bare blinde ikke kan se det. Det er ikke første gangen en asylsøker med avslag dreper for å bli i landet. Det har vært flere slike saker de siste årene og hver gang en norsk kvinne dør drept av en som skulle vært ut av landet eller innelåst på lukkede mottak fram til han reiser ut frivillig, får dere røde sosialister og andre mikropartier i sentrum blod på deres hender for dere nekter å støtte Frps forslag for lukkede mottak. Lukkede mottak som er ment å holde farlige og ulovlige vekk fra samfunnet. Hvor mange flere norske kvinner må dø eller bli voldtatt før dere skjønner poenget?

 

RompeRusk, jeg bare henger meg på ditt innlegg, det er ikke ment personlig for deg.

Oi, du fornekter deg ikke. Apropos tidligere innlegg om ABB og det han stod for. Å legge skylda på norske folkevalgte politikere eller velgere som tenker på mer enn en sak er bare helt sinnsykt. Vi lever faktisk i et demokrati selv om jeg vet at du ikke liker det.

Anonymkode: 73c12...8c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, du fornekter deg ikke. Apropos tidligere innlegg om ABB og det han stod for. Å legge skylda på norske folkevalgte politikere eller velgere som tenker på mer enn en sak er bare helt sinnsykt. Vi lever faktisk i et demokrati selv om jeg vet at du ikke liker det.

Anonymkode: 73c12...8c9

um, kan du omformulere deg, jeg forstår ikke hva du prøver å si. Det sagt poenget om demokrati, demokratier går regelmessig i søppelkurven, som oftest når høyde punktet er nådd og man forbruker mere enn det som produseres.       

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, du fornekter deg ikke. Apropos tidligere innlegg om ABB og det han stod for. Å legge skylda på norske folkevalgte politikere eller velgere som tenker på mer enn en sak er bare helt sinnsykt. Vi lever faktisk i et demokrati selv om jeg vet at du ikke liker det.

Anonymkode: 73c12...8c9

Mener du at dette fortsatt hadde skjedd om vedkommende satt på lukket mottak frem til sin utvisning? Jeg mener samtlige asylsøkere uten vedtak skal sitte på lukkede mottak, og det er spesielt viktig at utviste asylsøkere ikke får gå fritt rundt i gatene, da dette er enda farligere da et vedtak om utvisning kan være en trigger for slike handlinger.

Anonymkode: 466d0...e21

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at dette fortsatt hadde skjedd om vedkommende satt på lukket mottak frem til sin utvisning? Jeg mener samtlige asylsøkere uten vedtak skal sitte på lukkede mottak, og det er spesielt viktig at utviste asylsøkere ikke får gå fritt rundt i gatene, da dette er enda farligere da et vedtak om utvisning kan være en trigger for slike handlinger.

Anonymkode: 466d0...e21

Jeg har ikke sagt noe om lukkede mottak, jeg skrev om hva som er greit og ikke greit å skrive om norske politikere. Man må være enig eller uenig, og da må man gjerne engasjere seg politisk eller i samfunnsdebatten.

Anonymkode: 73c12...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi, du fornekter deg ikke. Apropos tidligere innlegg om ABB og det han stod for. Å legge skylda på norske folkevalgte politikere eller velgere som tenker på mer enn en sak er bare helt sinnsykt. Vi lever faktisk i et demokrati selv om jeg vet at du ikke liker det.

Anonymkode: 73c12...8c9

Jeg fornekter meg ikke? Jeg gjengir informasjon som er offentlig tilgjengelig i pressen. Det har jo vært flere lignende saker, men ingenting skjer - utlendinger som utgjør en trussel mot samfunnet går fortsatt fritt samtidig som det brukes enorme ressurser på å finne dem når de skal sendes ut av landet. Ser du virkelig ikke problemene her?

Du vet ingenting. Demokratiet innebærer ikke at politikerne truer befolkningens sikkerhet. Du har lest for lite og skjønt enda mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 30.7.2016 at 7.13, AnonymBruker skrev:

Disse folkene er ofte primitive? Hva mener du med det? Litt nærmere aper liksom?

Det er vel mer snakk om kultur enn biologi. De hører til primitive kulturer. Råtne kulturer. Forkastelige kulturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎30‎.‎07‎.‎2016 at 15.40, AnonymBruker skrev:

Hun som ble drept beskrives som en snill, blid og hjelpsom person. Hun jobbet som hjelpepleier. Tidligere har hun jobbet på asylmottak. Tragisk at det endte slik.

http://www.dagbladet.no/nyheter/naboer-om-avdode-linn-olsen-uteng-32---hun-var-alltid-blid-snill-og-hjelpsom/60351283

Anonymkode: 79323...29d

ALLE som dør (og kanskje spesielt folk som blir myrdet) blir alltid (uten unntak) beskrevet som veldig snille og omtenksomme mennesker.

Det er visst aldri noen som blir beskrevet som noen store stygge troll....  :fnise:

Anonymkode: 57f9d...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ALLE som dør (og kanskje spesielt folk som blir myrdet) blir alltid (uten unntak) beskrevet som veldig snille og omtenksomme mennesker.

Det er visst aldri noen som blir beskrevet som noen store stygge troll....  :fnise:

Anonymkode: 57f9d...dc2

Der er jeg ikke enig med deg. De slemme som blir drept, blir fort glemt fordi det er ikke pent å snakke stygt om de døde. 

Anonymkode: 22036...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ALLE som dør (og kanskje spesielt folk som blir myrdet) blir alltid (uten unntak) beskrevet som veldig snille og omtenksomme mennesker.

Det er visst aldri noen som blir beskrevet som noen store stygge troll....  :fnise:

Anonymkode: 57f9d...dc2

Hvorfor følte du at denne kommentaren var nødvendig? Du kjente ikke Linn. Du kunne heller vært på dass og hatt en massiv avføring istedet for dette idiotiske sammensurringen av ord og en fnisesmiley.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ALLE som dør (og kanskje spesielt folk som blir myrdet) blir alltid (uten unntak) beskrevet som veldig snille og omtenksomme mennesker.

Det er visst aldri noen som blir beskrevet som noen store stygge troll....  :fnise:

Anonymkode: 57f9d...dc2

Kanskje var hun litt for snill og naiv til og med ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...