Gå til innhold

Er jeg for ung til å være desperat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 19 (snart 20) og aldri hatt et seriøst forhold.. Aldri holdt på med noen engang.. Er ikke kjempetynn og ikke så veldig pen. Er det forståelig at jeg begynner å bli litt desperat? Jeg er ute etter forhold, ikke kun sex. 

Anonymkode: c6d29...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig ikke. så lenge du ikke tar hva som helst som kommer. 

Jeg er selv blitt 26 år og i samme bås, fokuserte på jobb og huskjøp å tiden har løpt fra meg og det er vanskelig å møte noen når man ikke er så veldig utadvendt. 

Anbefaler deg og ikke gå den veien.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde nok forte deg med å finne et forhold, så du ikke ender opp som en heggemø. Selv om det første forholdet ikke varer evig vil du få gode erfaringer for det neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er for ung til å stresse over det ja. Du har gooood tid :)

Anonymkode: 70a69...5e0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 19 var jeg som deg, ingen forhold og hadde heller ikke hatt noe på gang med noen. Var jomfru. Fikk mitt første kyss som 18-åring. Var litt under snittet pen, og litt overvektig. Hadde akseptert at jeg kom til å forbli enslig (mente jeg selv). Da jeg var tjue falt jeg imidlertid pladask for en gutt, og han falt for meg. Det tok faktisk litt tid før jeg forstod at jeg likte han så godt. I dag har vi vært sammen i mer enn tolv år. Det er håp for deg, men ikke stress. Det kommer når du minst venter det. :)

Anonymkode: 384cc...163

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, amativeReflection skrev:

Du burde nok forte deg med å finne et forhold, så du ikke ender opp som en heggemø. Selv om det første forholdet ikke varer evig vil du få gode erfaringer for det neste.

Så koselig du er:fnise: 

Anonymkode: 202a1...839

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, amativeReflection skrev:

Du burde nok forte deg med å finne et forhold, så du ikke ender opp som en heggemø. Selv om det første forholdet ikke varer evig vil du få gode erfaringer for det neste.

Dette. Ikke lytt til alle damene som sier du burde ta deg god tid. For du kan faktisk ende opp som en bitter 35+ åring, som sitter og spiser is og gråter, mens katten slikker de salte tårene dine.

Anonymkode: 26f81...9ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette. Ikke lytt til alle damene som sier du burde ta deg god tid. For du kan faktisk ende opp som en bitter 35+ åring, som sitter og spiser is og gråter, mens katten slikker de salte tårene dine.

Anonymkode: 26f81...9ea

Hvorfor skal man automatisk bli bitter fordi man bikker 35? Jeg blir 35 snart,men hverken gråting eller slikking på gang her :fnise:

Anonymkode: 0505d...730

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal man automatisk bli bitter fordi man bikker 35? Jeg blir 35 snart,men hverken gråting eller slikking på gang her :fnise:

Anonymkode: 0505d...730

Okei da, 40+. 

Poenget er knuste håp og drømmer som glapp. Et liv i ensomhet og uten barn. 
 

Anonymkode: 26f81...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, blir 40 til neste år, og er i nesten samme bås som deg. Jeg kan begynne å bli desperat, så du har fortsatt noen år på deg.

Anonymkode: adaa6...bd7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere jeg kjenner fikk ikke sin første før nærmere 25 års alderen. Ikke stresså :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri vært i et forhold, hverken seriøst eller useriøst da jeg var på din alder. Da jeg var 20 år og 9 mnd traff jeg plutselig han jeg ble gift med og fikk barn med.

Anonymkode: d8061...d88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS du er ikke i faresonen ennå. Neste nivå vil være 25, da vil folk undre på om hvorfor du ikke har funnet noen enda. Etter 30 så tenker andre at når som helst nå så må du finne deg en partner. Etter 35 begynner de å tenke på hva som er galt med deg. Etter 40 er det siste sjanse.

Etter 45 er det game over...

Anonymkode: 137fc...3c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS du er ikke i faresonen ennå. Neste nivå vil være 25, da vil folk undre på om hvorfor du ikke har funnet noen enda. Etter 30 så tenker andre at når som helst nå så må du finne deg en partner. Etter 35 begynner de å tenke på hva som er galt med deg. Etter 40 er det siste sjanse.

Etter 45 er det game over...

Anonymkode: 137fc...3c6

This

Anonymkode: 9d8f0...fe2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Baofz89 skrev:

Egentlig ikke. så lenge du ikke tar hva som helst som kommer. 

Jeg er selv blitt 26 år og i samme bås, fokuserte på jobb og huskjøp å tiden har løpt fra meg og det er vanskelig å møte noen når man ikke er så veldig utadvendt. 

Anbefaler deg og ikke gå den veien.. 

Du er en ung mann. Trenger slett ikke stresse. Når du passerer 40 er det noe annet...iallefall hvis du vil unngå å bli en av disse gamle fedrene på over 50......

Anonymkode: dac3e...fe3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, blir 40 til neste år, og er i nesten samme bås som deg. Jeg kan begynne å bli desperat, så du har fortsatt noen år på deg.

Anonymkode: adaa6...bd7

En mann i 40 årene er da fremdeles attraktiv. Verre for kvinner som nærmer seg 40....

Anonymkode: dac3e...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort svar: ja. Du har samme følelsene før du fyller 20 som de fleste har før de fyller 30. Ergo er du ti år for tidlig ute. 

Når det er sagt, kan du alltid gjøre noe med ditt utseende og vekt om du ikke er fornøyd. Du kommer antakeligvis ikke til å finne din livspartner de 6-7 årene uansett, men det er en god ide å få noen erfaringer.

Og flytt til byen hvis du bor på bygda. Her har folk andre fokus i livet enn KUN mann og barn.

Anonymkode: 014b1...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er en ung mann. Trenger slett ikke stresse. Når du passerer 40 er det noe annet...iallefall hvis du vil unngå å bli en av disse gamle fedrene på over 50......

Anonymkode: dac3e...fe3

Det som er poenget. har ikke akkurat lyst til og være 50 ++ når ungene mine er 20-25 år.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde være mer desperat etter å gjøre deg mer attraktiv for menn, det er nå eller aldri. 

Anonymkode: 4d53b...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...