Gå til innhold

Little Black Dress - Hjelp :D


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann:D 

En ting jeg virkelig savner i skapet mitt er en sort, enkel, litt formell (dvs ikke for kort eller for dyp utringning) kjole. Trenger en til blant annet vitnemålsutdeling (virker ikke som at det er tradisjon for bunad) og immatrikulering på master. Noen som har tips? Synes denne fra Michael Kors er litt fin, men kanskje litt stiv i prisen: https://hoyer.no/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/f/i/fitted_neck_slit_drs.jpeg

 

Anonymkode: 5c6f0...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg tenkte også anbefale denne kjolen :) Fantastisk kjole som ofte er redningen på kvelder jeg ikke aner hva jeg skal ha på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.7.2016 at 20.02, kisskissbangbang skrev:

Åh den var fin! Litt stiv i prisen den og, men skal virkelig vurdere det! Om kjolen blir mye brukt (i forhold til andre kjoler jeg har, de fleste blir brukt et par ganger før jeg går lei), så er det jo verdt prisen :) 

Anonymkode: 5c6f0...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.7.2016 at 19.16, AnonymBruker skrev:

Heisann:D 

En ting jeg virkelig savner i skapet mitt er en sort, enkel, litt formell (dvs ikke for kort eller for dyp utringning) kjole. Trenger en til blant annet vitnemålsutdeling (virker ikke som at det er tradisjon for bunad) og immatrikulering på master. Noen som har tips? Synes denne fra Michael Kors er litt fin, men kanskje litt stiv i prisen: https://hoyer.no/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/f/i/fitted_neck_slit_drs.jpeg

 

Anonymkode: 5c6f0...c2c

Den fra MK har jeg prøvd, og jeg syns den var litt "posete" om du skjønner.. Vurderer å kjøpe den fra Tiger of Sweden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...