Gå til innhold

hva sover du i? Naken? BH?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sover helst i bare truse. BH'er er for stramme.

Anonymkode: 5f853...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kun truse, og alltid bomull, ikke syntetisk

Om vinteren kommer T-skjorte, sokker, pysjbukse på, jeg sover med vindu åpent året rundt! 

Anonymkode: a2289...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naken. Bruker kun truse og/eller nattkjole hvis jeg sover sammen med folk det ikke er komfortabelt å være naken med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om sommeren bruker jeg som regel shorts, t-skjorte/singlett eller bare truse på.
På vinteren varierer det litt. Er det en "kald" dag inne, så blir det nattbukse, sokker, ullsokker og t-skjorte/genser. I tillegg til dundyna og puta og et ullpledd oppå dyna. (er en frysepinne på vinterstid)

Bh dropper jeg uansett årstid. Bhèn går av så fort jeg kommer inn døra etter jobb. :hoppendeglad::fnise:

Anonymkode: 68b0d...442

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergtekjen

Eg sover naken når det er varmt og i singlet og truse, pluss kanskje ein pysjshorts eller -bukse når det er kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover som regel naken, noen ganger med bare truse 

Anonymkode: 55eab...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
2 timer siden, Kragebein skrev:

Sover naken hele året, samme gjør samboeren min.

Det samme! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest naken, hender jeg sover i truse en eller annen gang, men that's it. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool

jeg sover alltid naken. det er bra for kroppen å få slippe trange klær noen timer og få lufte mellom beina litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sover med lett shorts og t-skjorte uten undertøy under. BH er irriterende, og det gjelder trusa også. Men å sove naken er ikke behagelig heller, vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Tamsi skrev:

Sover naken. Det er ikke bra å sove med truse. Sover i sokker når jeg er syk, men det er vel det.

Hvorfor er det ikke bra å sove med truse?

Anonymkode: 0f485...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Naken hvis jeg er hjemme. Hvis jeg er borte bruker jeg tynn bukse og singlet. Hvis det er vinter og jeg er kald på fotene, så sover jeg fortsatt naken, men med ullester. Det har jeg hørt at er litt snodig, men har gjort det slik siden jeg var tenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer mellom boxer og naken hjemme, alltid boxer når jeg sover på hotell eller hos andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...