Gå til innhold

hva sover du i? Naken? BH?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nysgjerrig, hva sover du i? Altså, klær. 
Jeg sover med bare boxer. Ingenting på overkroppen.
Før måtte jeg sove med t-skjorte, men nå klarer jeg det ikke lengre. Vet ikke hvorfor. En dag så fikk jeg ikke til å sove. For det ble klamt og ekkelt. Etter det så må jeg sove uten. 

Vet om ei som sover i nattbukse, med sokker på! Det hadde jeg aldri i livet klart. 
Vet også om ei som sover i BH. Bare BH. 
Vet også om et par menn som sover naken. Mest menn som sover naken, av en rar grunn. 

Alt over er uforståelig for meg. Naken klarer jeg ikke, sokker er ubehagelig. Også om vinteren. BH sier seg selv, høyst ubehagelig. 

Anonymkode: f957d...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sover i truse og singlet, noen ganger også bh. Klarer ikke sove naken jeg heller. Ikke med sokker heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boxer om sommeren. Ellers på året bruker jeg boxer og pysj, om det er ekstra kaldt på soverommet når jeg legger meg tar jeg på meg en morgenkåpe i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Sover naken. Det er ikke bra å sove med truse. Sover i sokker når jeg er syk, men det er vel det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattkjole om sommeren, nattkjole eller pysj om vinteren.

Anonymkode: 9b2c7...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synest det er svært ubehagelig å sove med klær på, så jeg sover naken så sant det er mulig 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare truse på sommeren. T-skjorte på høsten og t-skjorte og pysjbukse om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sover alltid med pysj. Synes det er litt creepy med dem som sover nakne, hva om ungene kommer tassende inn eller noe sånt....

Anonymkode: 7bab3...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sover naken. Kvinne 24år.

Anonymkode: c9e48...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón

Sover stort sett naken. Når jeg har eller er på besøk sover jeg i singlet/topp og nattshorts, kort nattkjole eller en oversized t-skjorte. På vinteren hender det at jeg må ta på en pysj og evt. sokker, med mindre jeg har en å varme meg på! :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...