Gå til innhold

Hvorfor skjuler noen kvinner og menn sine sexpartnere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lest om en dels sexliv da de med glede bretter ut om det. De har hatt sex med mange, men deretter trekker de tilbake alle historiene om dem selv. Det er egentlig ikke min sak, men når det står skrevet om dem foran alle så har man jo kommentert det. 

Det som har vist seg er at noen av de har hatt hemmelige sex-liv. Hvorfor gjør noen det? Er det trolig fordi dem liker rare ting som SM og utkledningssex og sånt? Sånn sex som "vanlige folk" ikke alltid syntes er okay? 

Hvorfor skulle de ellers lyve om sexpartnerene sine når de selv velger å snakke om det? "Vi har vært i sammen og vi har ligget i sammen" siterer jeg noen - noen år senere så er ingenting av dette sant allikevel. Mulig kjæresten til personen ikke er interessert å høre om det, ellers holder jeg en knapp på noens fetisjer uten at de burde skamme seg for det om (gud, gjør som dere vil), og noen hadde blitt voldtatt også (da forstår jeg veldig godt at noen i fortvilese sier: det har ikke skjedd), men jeg mener nå disse som ikke har opplevd disse grusomme tingene. Hvorfor er det så hemmelig liksom? Alle vil ha et privatliv i sitt eget sexliv, men å skylde på andre når dem selv er inne på SM-lokalet nede i Oslo blir helt søkt for meg. Hva ville dere sagt til noe sånt hvis dere hadde opplevd noe lignende?

Anonymkode: 85493...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så utrolig mange grunner til at folk skjuler det. Ta meg for eksempel. Jeg har hatt sex med 8 stk, og føler dette er utrolig mye ettersom at jeg bare er 20 år.

1.I fjor lå jeg med 5 av dem fordi jeg var blitt singel. Å gå rundt å si dette er jo flaut så jeg velger heller å minske nummeret eller ikke svare i det hele tatt. 

2. Da jeg og kjæresten min skulle snakke om antall sexpartnere ble jeg utrolig flau og følte meg som en hore. Her hadde det vært lettere og løyet (selv om jeg svarte ærlig). 

3. Jeg liker å gå på byen en del og det verste jeg vet er drikkelekene som prøver å få ut antall sexpartnere og seksuell aktivitet. Jeg lyver selvsagt fordi jeg er flau. (uansett, alle trenger ikke å vite om sexlivet mitt)

4. Jeg har blitt voldtatt så hvis jeg regner med det er antallet 9, men det kan jeg ikke gå rundt å si til folk?

 

Anonymkode: 0e9c2...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er mange som dømmer en person basert på antall sexpartnere. 

Kvinner skal helst være jomfru til hun møter den rette. Og gud forby at hun har ons, da er hun jo en hore! Ser jo bare hvordan alle trådene som omhandler temaet fyrer opp folk her på kg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest om en dels sexliv da de med glede bretter ut om det. De har hatt sex med mange, men deretter trekker de tilbake alle historiene om dem selv. Det er egentlig ikke min sak, men når det står skrevet om dem foran alle så har man jo kommentert det. 

Dette skjønte jeg ikke så mye av. Hvor har de skrevet om sexlivene sine?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med "skylde på andre når de selv er inne på SM-lokalet nede i Oslo"? 

Snakker du om folk som tidligere har fortalt om hvor mange sexpartnere/hvilke sexpartnere de har hatt, for så å trekke det tilbake en stund senere? Hvorfor er i så fall det en sak, og hvorfor er disse folkenes sexliv et tilbakevendende tema, som attpåtil blir husket av deg? Er det egentlig ett menneske det er snakk om her, og har du ligget med vedkommende, som nå plutselig fornekter det?

Anonymkode: 60161...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...