Gå til innhold

Kan menn merke at du har hatt sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Ja, kan de merke det?

Kjennes det annerledes? :)  

 

Anonymkode: 3c1f4...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som at du spør om en mann kan merke om jenten han ligger med har hatt sex før eller ikke. Dette kommer jo ann på en rekke faktorer. Dersom jomfruhinnen er inntakt og det kommer blod, så er det jo ganske åpenbart. Ellers så er det jo lett å merke forskjell på erfaring, men om det ikke er fysiske tegn, så kan det jo være vanskelig å gjette forskjell på en jente som har hatt sex én og null ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jomfruhinna er ikke en fysisk hinne.. Ikke er det slik at alle blør heller. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Turbofaen skrev:

Det høres ut som at du spør om en mann kan merke om jenten han ligger med har hatt sex før eller ikke. Dette kommer jo ann på en rekke faktorer. Dersom jomfruhinnen er inntakt og det kommer blod, så er det jo ganske åpenbart. Ellers så er det jo lett å merke forskjell på erfaring, men om det ikke er fysiske tegn, så kan det jo være vanskelig å gjette forskjell på en jente som har hatt sex én og null ganger.

Nei, om kvinnen allerede hatt sex mange ganger :)

Om hun brukte kondom osv.

 

Anonymkode: 3c1f4...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du spør så regner jeg med at du antar at en penis har noen former for avanserte sensorer som kan fange opp historikken til en fitte og tilnærmet diagnostisere den. 

Hvilke sensorer tenker du at en penis besitter som kan gjøre den kapabel til en klinisk utredning av tingenes tilstand og historie i en fitte?

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Forundret.. skrev:

Jomfruhinna er ikke en fysisk hinne.. Ikke er det slik at alle blør heller. 

Jomfuhinnen er en fysisk hinne, en hudflik, jo, som befinner seg inne i skjeden. Det er et lite hull i den så menstruasjonsblod skal få passere.

Personlig blødde jeg som en gris første gang jeg hadde sex, men det er riktig at ikke alle blør. Noen blør en skvett, noen blør mye, noen blør ingenting når jomfruhinnen revner av at penis trenger inn.

Anonymkode: 9cca4...4b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, om kvinnen allerede hatt sex mange ganger :)

Om hun brukte kondom osv.

 

Anonymkode: 3c1f4...983

Det er i så fall fordi jenten virker så sikker og erfaren under akten at det er åpenbart at det er erfaring. Om hun har brukt kondom er umulig å se, men om hun har en synlig kjønnssykdom er det en sterk indikator på at hun har hatt sex uten kondom.

 

14 minutter siden, Forundret.. skrev:

Jomfruhinna er ikke en fysisk hinne.. Ikke er det slik at alle blør heller. 

Jo, den er fysisk. Men det er kanskje ikke en "hinne" i vanlig forstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Turbofaen skrev:

Jo, den er fysisk. Men det er kanskje ikke en "hinne" i vanlig forstand.

Netopp, derfor jeg skrev en fysisk hinne. Og som du sikkert også vet så kalles det kjedekrans og det er slik at hverken lege eller partner kan se om man har hatt vaginalsex. 

Endret av Forundret..
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Forundret.. skrev:

Netopp, derfor jeg skrev en fysisk hinne. Og som du sikkert også ver så kalles det kjedekrans og det er slik at hverken lege eller partner kan se om man har hatt vaginalsex. 

 

Generelt sett enig, men det finnes hymener uten hull, og her kan man jo med sikkerhet slå fast at jenten ikke har hatt sex. Det jeg mente var at om hymen er ganske inntakt og det kommer blod, så er dette en sterk indikasjon på at jenten var jomfru. Men det går selvfølgelig ann å ikke ha igjen hymen og ikke blød, og forsatt være jomfru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Forundret.. skrev:

Netopp, derfor jeg skrev en fysisk hinne. Og som du sikkert også vet så kalles det kjedekrans og det er slik at hverken lege eller partner kan se om man har hatt vaginalsex. 

Skjedekrans kanskje... ;) 

 

Anonymkode: e518f...8a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja, kan de merke det?

Kjennes det annerledes? :)  

 

Anonymkode: 3c1f4...983

Annerledes enn hva da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjedekrans kanskje... ;) 

 

Anonymkode: e518f...8a8

Ha ha, ja :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jomfru"hinna" kan brytes av tampongbruk, fall, sykling o.l. Så den er egentlig bare tull. Er ikke nødvendigvis pga den man blør under første samleie heller. Ofte er man nervøs under første samleie, da er det ikke sikkert man blir skikkelig våt. Og sex med tørr skjede resulterer ofte i blødning pga slimhinnene. Dette er helt individuelt.

nå er ikke jeg mann, men jeg tror ikke de kan merke det. Skjeden er konstruert for å trekke seg sammen igjen, uansett hva som skjer der. Ellers ville jo en barnefødsel ødelegge kvinnen helt nedentil. Men det er selvsagt forskjell på skjeder. Noen er vide, andre er trange. Har ingen sammenheng med sexpartnere. Jeg f.eks. Har ligget med et pinlig høyt tall menn men er fortsatt så trang at sex kan være ubehagelig. Andre er videre, selv om de ikke har hatt sex før. 

Anonymkode: 2f3bb...c84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jomfruhinna kalles skjede krans. Jeg har ikke hatt sex og har en ganske liten åpning. Har vansker med å bruke tampong fordi det er så trangt. Legen sa det er fordi jeg ikke har hatt sex. Gynekologer finner ut om du er jomfru ved å stikke en fingertupp forsiktig inn og hvis det strammer har du ikke hatt samleie. Dette gjør de hvis de er usikker. Det er hva hun sa. Så mannen må jo utvilsomt merke man er jomfru pga vanskeligheter med å komme inn og evt blod....

Anonymkode: ba97b...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest steinbukk79

Ja, en fitte som nylig har hatt en mann inni seg, oser noe jævli, men det er bare oss menn som merker det, Osen blir man kun kvitt av et stoff man vasker med som kalles lurium, fås reseptfritt på apoteket, men du må spør etter det, står ikke i hyllene, sterke saker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja, kan de merke det?

Kjennes det annerledes? :)  

Anonymkode: 3c1f4...983

Jeg tror du kanskje heller bør konsentrere deg om ikke å lyve som prinsipp, framfor å fiske etter informasjon om det er fysisk mulig å avsløre løgnen eller ei.

Endret av Jus sanguinis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jomfruhinna kalles skjede krans. Jeg har ikke hatt sex og har en ganske liten åpning. Har vansker med å bruke tampong fordi det er så trangt. Legen sa det er fordi jeg ikke har hatt sex. Gynekologer finner ut om du er jomfru ved å stikke en fingertupp forsiktig inn og hvis det strammer har du ikke hatt samleie. Dette gjør de hvis de er usikker. Det er hva hun sa. Så mannen må jo utvilsomt merke man er jomfru pga vanskeligheter med å komme inn og evt blod....

Anonymkode: ba97b...2e6

Må legge til at kvinner er født med ulik åpning på størrelse i skjedekransen, og at det derfor ikke er alle som blør. Men hos de aller fleste vil den revne ved første samleie og få rifter. Og da er du ikke lengre så trang som du var før og samleie vil gli lettere. Gynokologer kan som oftest se at du ikke har hatt samleie på skjedekransen ,men hvis det ikke er så lett å avgjøre det med øyet pga at noen har små frynser rundt åpningen bruker de fingeren og kjenner etter på åpningen og glattheten. Det kan mannen også gjøre hvis han vet hva som skiller en jomfru fra en som ikke er jomfru....huff nei håper ikke folk holder på slik da. Ærlighet varer lengst...

Anonymkode: ba97b...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...