Gå til innhold

Bryllupslokaler i Stavanger og omegn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi er nyforlovet (hurra!), og er så vidt i gang med å planlegge bryllupet. Det er jo uendelig med hoteller og lokaler å velge mellom, og jeg vil gjerne høre deres erfaringer!

Vi har tenkt litt på Utstein Kloster eller Sola stranden gård, men er litt usikker. Jeg er en kreativ person og ønsker et sted som vi kan leie hele helgen slik at jeg kan pynte og ordne akkurat slik som jeg ønsker det. 

Det hadde også vært flott hvis det var mulig å ta med egen alkohol.

Noen ideer? :-) 

Anonymkode: 0ae99...df0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Jeg vet at da min far giftet seg på nytt brukte han Charlottelund rundt breiavatne. Slik jeg husker det var det et nydelig lokale (men var nok litt dyrt, usikker på prisen). Jeg selv har planer om å bruke Frida Hansens hus, men har ikke vært på visning så vet ikke hvordan det ser ut der. Nå vil jeg helst bruke utstein kloster kirke så må nok undersøke hotellet der (har hørt det skal være veldig bra!). 

For all del, ikke bruk park inn på ladgårdsveien! (var brudepike der og det var ikke bra).

Skal undersøke videre så skal jeg gi lyd, håper du kan gjøre det samme :) Igjen, gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kronen Gård på Sandnes. Er hotell med skjenkebevilging, så får ikke ha egen alkohol. Veldig god mat og prisen var relativt grei (i forhold til mange). Vi hadde både vielse og fest der og nøt deilig frokost neste dag :bryllup:

Endret av ablaze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...