Gå til innhold

Dere menn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt om dette er noe å bli skuffet over eller tenke på, MEN.

Når du sier glad i deg og de ikke sier det tilbake?

Når de vet du er på jobb, og er våken, men ikke gidder å si "ha en fin dag" for eksempel.

Er det sånn at jeg legger for mye i det? Er det sånn at dere ikke tenker over det i det hele tatt? Det er så lite som skal til.

 

Anonymkode: 72378...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde blitt skuffet selv jeg! Eksen min sendte meg en søt melding hver morgen jeg dro på jobb når han våknet (han begynte på jobb senere og sov lengre), gjerne en melding senere om at han elsket meg og gledet seg til å se meg til kvelden. Jeg var ikke like flink til å sende først, men han gjorde det alltid likevel. Synst det var veldig godt, det gjorde faktisk arbeidsdagene lettere. Håper min neste kjæreste gjør det samme 🙄

Anonymkode: e369f...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skrive "ha en fin dag" er ikke noe jeg gjør spesielt ofte. Et "ha det bra"-kyss, ja, men ikke meldinger når folk sitter på jobb. 

Dersom noen sier de er glade i meg så er det derimot naturlig å si det tilbake (forutsatt at jeg er det). 

Det kommer an på. Det KAN være tegn på at han er mindre investert enn deg, men det kan også være tegn på at han ikke er så opptatt av alle disse små meldingene (som vi er flere om). Det er totalen som teller.

Anonymkode: c7ff9...fb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Å skrive "ha en fin dag" er ikke noe jeg gjør spesielt ofte. Et "ha det bra"-kyss, ja, men ikke meldinger når folk sitter på jobb. 

Dersom noen sier de er glade i meg så er det derimot naturlig å si det tilbake (forutsatt at jeg er det). 

Det kommer an på. Det KAN være tegn på at han er mindre investert enn deg, men det kan også være tegn på at han ikke er så opptatt av alle disse små meldingene (som vi er flere om). Det er totalen som teller.

Anonymkode: c7ff9...fb9

Vi er ikke sammen enda og han er veldig dårlig på det, men jeg forventer det nesten. Han har sagt han er glad i meg før (lenge siden) og han viser det jo ved handling (finner på ting, koser med meg osv) men er bare irriterende når man sier det og ikke få det tilbake.

Men ja jeg vet det er handling som teller, så noen må bare banke litt vett inn for det begynner å bli slitsomt for sånn har det vært hele veien men nå er jeg ekstremt romantisk da vel og merke :fnise:

Anonymkode: 72378...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde blitt skuffet selv jeg! Eksen min sendte meg en søt melding hver morgen jeg dro på jobb når han våknet (han begynte på jobb senere og sov lengre), gjerne en melding senere om at han elsket meg og gledet seg til å se meg til kvelden. Jeg var ikke like flink til å sende først, men han gjorde det alltid likevel. Synst det var veldig godt, det gjorde faktisk arbeidsdagene lettere. Håper min neste kjæreste gjør det samme 🙄

Anonymkode: e369f...3ca

Ja man blir det altså.. Det gjorde eksen min også, haha. Men samtidig så gikk det til helvete selv om han gjorde det da så er liksom ikke alltid oppskriften det heller. Men ja, det gjør dagen mye bedre da når den starter sånn og når han i tillegg er våken så synes jeg det er ganske selvsagt. Men ikke alle tenker som meg da :P

Anonymkode: 72378...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting også. Det er ikke bare meg han er sånn mot. Altså, virker som han mangler litt av empati evnen og det har han forsovet sagt også, dog han har blitt bedre i det siste og bør vel kanskje ikke pushe han men bare være fornøyd med det jeg får?

 

TS 

Anonymkode: 72378...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synest det er travelt å måtte drive å bekrefte alt hele tiden. Dami mi vet jeg er gad i henne, og jeg sier det ofte. Men å sende henne melding når hun uansett er opptatt med sitt og angripe med kyss klapp og klem hele dagen, tror jeg på sikt virker mot sin hensikt. Selv hadde jeg følt meg kvelt.

Anonymkode: a1ef7...5e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En annen ting også. Det er ikke bare meg han er sånn mot. Altså, virker som han mangler litt av empati evnen og det har han forsovet sagt også, dog han har blitt bedre i det siste og bør vel kanskje ikke pushe han men bare være fornøyd med det jeg får?

 

TS 

Anonymkode: 72378...dc1

Det er bare du som kan avgjøre om du syns han passer sammen med deg eller ikke. Og om du eventuelt syns det er ok å være sammen med noen som ikke passer deg.

Noen menn er mindre verbale og kosete enn andre. Dersom det plager en kan man ta det opp og si at man savner tegn på at mannen er glad i deg. Ikke alle menn skjønner automatisk at dama savner det. Dersom det ikke hjelper å si fra, og det fortsatt plager en så må man bare selv avgjøre om det er greit for en selv eller ikke.

 

Anonymkode: d3398...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt om dette er noe å bli skuffet over eller tenke på, MEN.

Når du sier glad i deg og de ikke sier det tilbake?

Når de vet du er på jobb, og er våken, men ikke gidder å si "ha en fin dag" for eksempel.

Er det sånn at jeg legger for mye i det? Er det sånn at dere ikke tenker over det i det hele tatt? Det er så lite som skal til.

 

Anonymkode: 72378...dc1

Sier du at du er glad i han på melding eller ansikt til ansikt? Hvis ansikt til ansikt, hva svarer han? 

Dere har holdt på lenge men er ikke sammen, hva er grunnen til det? 

Anonymkode: fbb3b...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere har holdt på lenge men er ikke sammen, hva er grunnen til det? 

Anonymkode: fbb3b...8dc

Det lurer jeg også på.

Anonymkode: f2351...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når menn vet at det ikke er mulig å tilfredsstille jenter, så hvorfor da prøve i det hele tatt.

Denne tråden er jo et stjerneeksempel på ei som ikke klarer å få nok oppmerksomhet og det vet han, så han gidder rett og slett ikke. Hadde han giddet, så vet han det ville kommet flere tåpelige krav fra henne som overhodet ikke har noe med virkeliheten å gjøre.

Anonymkode: f166c...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når menn vet at det ikke er mulig å tilfredsstille jenter, så hvorfor da prøve i det hele tatt.

Denne tråden er jo et stjerneeksempel på ei som ikke klarer å få nok oppmerksomhet og det vet han, så han gidder rett og slett ikke. Hadde han giddet, så vet han det ville kommet flere tåpelige krav fra henne som overhodet ikke har noe med virkeliheten å gjøre.

Anonymkode: f166c...bba

Til dels enig med deg, men hvor vanskelig er det å si en setning til dama? Syns ikke hun virker urimelig

Dessuten vet vi ingenting om hvor mye oppmerksomhet hun får ellers. Kanskje hun er sulteforet på oppmerksomet? Kanskje han faktisk gir mye ellers, men driter i den ene setninga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De få gangene jeg får slike meldinger svarer jeg raskt...om jeg kan. Nettopp fordi de er sjeldne vil jeg vise med kjapt svar at jeg ble glad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, a l'orange skrev:

Jøss, vi er jammen ulike! Jeg ville ha tatt et kjapt svar som at den andre ikke en gang brukte tid på å kjenne etter før han eller hun svarte tilbake.

Men det er mulig jeg blander to ting her; meldinger og det å si til noen at man er glad i de. Jeg kan også finne på å svare kjapt dersom jeg blir veldig glad for noe, der og da, for å fortelle at jeg ble det :) 

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, a l'orange skrev:

Jeg tar ditt kjappe svar som at du ble glad for det ;) 

Hehe. Tja... Glad du er LITT enig med meg. Er du det ikke bryr jeg meg ikke.  😛

Er det ikke private meldinger det snakkes om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det som min oppgave som mann og kjæreste å få dama mi til å føle seg bra. 

Jeg passer på at hun føler seg sett. Sier god morgen, god natt og ha en fin dag, alltid med et kyss og en klem. Sier at jeg elsker henne. 

Når vi er vel hjemme etter en lang dag, passer jeg på å ta litt tid til å holde rundt henne og bare kose litt. 

Jeg prøver også å få henne til å føle seg fin. Jeg forteller hvor hot hun er i den nye shortsen. Hvor flotte brystene ser ut i sommerkjolen. 

Hun skal oppleve å føle seg elsket. På ny, hver dag. Aldri føle seg tatt for gitt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...