Gå til innhold

Hvordan overføre bilder fra mobil til pc?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en Lenovo 700 kjøpt for noen uker siden. Men får ikke overført bilder fra mobilen! Er såå irriterende,jeg må sende et og et bilde på mail til meg selv.

Hvis jeg plugger inn kabelen fra mobil til pc så kommer det bare opp en melding om at dropboxen min er full. Men bildene har jo ikke noe med dropbox å gjøre eller? Burde ikke bildene føres automatisk over til pc-en? 

Anonymkode: 82eed...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer det ikkje opp ein slags melding på mobilen og på dataen når du kobler til der du kan velge hva du skal gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en Lenovo 700 kjøpt for noen uker siden. Men får ikke overført bilder fra mobilen! Er såå irriterende,jeg må sende et og et bilde på mail til meg selv.

Hvis jeg plugger inn kabelen fra mobil til pc så kommer det bare opp en melding om at dropboxen min er full. Men bildene har jo ikke noe med dropbox å gjøre eller? Burde ikke bildene føres automatisk over til pc-en? 

Anonymkode: 82eed...121

Det der høres rett og slett ikke klokt ut. Det er jo totalt uavhengig av selve mobilen og dens programvare. Har du forsøkt å flytte bildene i fra dropbox til et annet sted på telefonen? Hva slags feilmelding får du da - hvis du får en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, fuglekvinnen__ skrev:

Det der høres rett og slett ikke klokt ut. Det er jo totalt uavhengig av selve mobilen og dens programvare. Har du forsøkt å flytte bildene i fra dropbox til et annet sted på telefonen? Hva slags feilmelding får du da - hvis du får en?

Jeg har flere mapper for bilder på telefonen. De som er fra mobilkamera er jo de jeg vil overføre,de på dropbox er jo allerede der. 

Når jeg plugger inn kabelen kommer det kun opp en melding om at dropbox er full,det er ikke mulig å overføre manuelt :( 

Kan det hjelpe å slette dropbox-appen helt? 

Anonymkode: 82eed...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du picasa?

Last det ned, koble til telefonen, åpne picasa og trykk "importer" oppe i venstre hjørne. Der skal du kunne finne telefonen og importere alle bildene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en Lenovo 700 kjøpt for noen uker siden. Men får ikke overført bilder fra mobilen! Er såå irriterende,jeg må sende et og et bilde på mail til meg selv.

Hvis jeg plugger inn kabelen fra mobil til pc så kommer det bare opp en melding om at dropboxen min er full. Men bildene har jo ikke noe med dropbox å gjøre eller? Burde ikke bildene føres automatisk over til pc-en? 

Anonymkode: 82eed...121

Hva slags mobil har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, petterm skrev:

Hva slags mobil har du?

Samsung S5. Var aldri noe problem på den gamle pc-en. 

Anonymkode: 82eed...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har flere mapper for bilder på telefonen. De som er fra mobilkamera er jo de jeg vil overføre,de på dropbox er jo allerede der. 

Når jeg plugger inn kabelen kommer det kun opp en melding om at dropbox er full,det er ikke mulig å overføre manuelt :( 

Kan det hjelpe å slette dropbox-appen helt? 

Anonymkode: 82eed...121

Ja, men husk å ta bildene et annet sted bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, petterm skrev:

Samsung har egen programvare for pc.

http://www.samsung.com/no/support/usefulsoftware/KIES/

Når jeg installerte programmet på min pc så dukket telefonen opp som en egen enhet på PCen.  Da var det bare å kopiere bildene.

Takk :) Skal sjekke det ut når jeg får tid. 

Anonymkode: 82eed...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...