Gå til innhold

Til menn, spørsmål om ronking


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fins det damer som er flinkere til å ronke deg enn andre? Eller føles det ganske likt ut uavhengig av hvem som ronker deg?  Jeg tenker bare at ronking gjøres jo på samme måte uansett  ....eller...? 

Anonymkode: 60766...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å si at ronking er det samme  hele tiden, er som å si at all mat er det samme.

Ronking, eller en handjob kan gjøres på veldig mange måter. 

Lengden på bevegelsen, hurtigheten, dras huden helt ned, helt opp. Hvor fast er grepet? Brukes hele hånda, eller noen fingre? Hva gjør de ledige fingrene? Hva gjør den andre hånda?

Selv om hovedtrekkene er like så er det detaljene som gjør de store forskjellene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk da:

Fete hender, harde vaskehender, små hender, digre never, tynne senete beinhender. dvaske hender, klamme hender, sterke arbeidsnever...

Allerede har vi en mengde variasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best selv. Har en spesiell teknikk, det er også vanskelig å lære bort hvor mye trykk/press man skal bruke og på hvilke punkter til forskjellige tider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fins det damer som er flinkere til å ronke deg enn andre? Eller føles det ganske likt ut uavhengig av hvem som ronker deg?  Jeg tenker bare at ronking gjøres jo på samme måte uansett  ....eller...? 

Anonymkode: 60766...c96

Absolutt stor forskjell. Noen får det ikke til overhodet, mens andre gjør det skikkelig deilig. Nå skal det og sies at jeg er rimelig "tungrunka" , så det må gjerne både glidemiddel, god teknikk og kreativ dirtytalk til, for å bikke meg helt over kanten. Men når alt dette klaffer, gir det definitivt sterkere og bedre orgasme enn knulling eller blowjob :) 

Anonymkode: 2087b...538

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fox Mulder
11 timer siden, steinbukk79 skrev:

En godt gjennomført ronk er bedre enn et dårlig knull ;)

:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beste runking var når jeg gikk rundt i bare strømpebuksa uten undertøy under. Hun ser det og ber meg legge meg ned. Så kjører hun på med masse glidemiddel utenpå strømpebuksa slik at skrittet blir gjennomvått. Så bruker hun lang tid. Kanskje 45min med rolig kos på ballene og penis. Helt til hun bestemmer seg for at nok er nok og drar penis gjennom strømpebuksa helt til det går for meg. Så går strømpebuksa til vask og jeg går til sengs og smiler i mange dager.

 

Så nei. Ronking er ikke ronking. Det kan ta timer og være noe helt fantastisk. F.eks bare kose på penis som noe helt hverdagslig. Trenger ilke å ha noen "happy ending'. Men kos litt på der kos blir mest verdsatt. 

Anonymkode: 217fd...222

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig ikke så enkelt. Alle menn har forskjellige teknikker og liker det litt forskjellig. Gjennom kommunikasjon og masse tid og moro, kan man komme langt (høhø).

Kjæresten har den beste teknikken jeg noensinne har vært borti. Hun kan styre hele min nytelse - hele kroppen min - med hendene sine. Og hun bruker gjerne god tid og involverer alt som kan involveres.

Faen. Tror jeg må vekke henne!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Det er virkelig ikke så enkelt. Alle menn har forskjellige teknikker og liker det litt forskjellig. Gjennom kommunikasjon og masse tid og moro, kan man komme langt (høhø).

Kjæresten har den beste teknikken jeg noensinne har vært borti. Hun kan styre hele min nytelse - hele kroppen min - med hendene sine. Og hun bruker gjerne god tid og involverer alt som kan involveres.

Faen. Tror jeg må vekke henne!

Fortell mer om hvordan, vil lære! Hvis KKBB synes det er ok at du forteller da. ;)

Anonymkode: 79cc7...a35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...