Gå til innhold

Jeg tror 99,9 % av menn ville vært utro om de fikk sjansen


uranus

Anbefalte innlegg

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror faktisk ikke min mann hadde vært utro om han hadde fått sjansen..Han er ekstremt imot utroskap og ekstremt kåt på meg bestandig. 

Derimot hadde nok jeg vært utro om jeg hadde vært 100% sikker på at det aldri ble oppdaget. Tanken på sex med andre menn tenner meg voldsomt. Men siden jeg aldri vil komme i en situasjon der det er 100% trygt så kommer jeg nok heller aldri til å være utro. Jeg tar ikke sjansen på å miste mannen min.

Fornuft går over lyst.

Anonymkode: d24a1...546

Dette! Jeg tror nok at det er konsekvensen av å bli tatt som stopper mange av de som er trofaste (kvinner og menn), heller enn at de har så høy moral. En god del flere ville nok vært utro om de var 100% sikre på å ikke bli tatt (jeg tror dog bedre om menneskeheten enn 0,01%). Jeg har til gode å bli avvist av en mann fordi han er i forhold, men så har jeg egentlig ikke noen interesse av å overtale en mann som i utgangspunktet ikke tenker å være utro heller. Dvs. jeg lar nødvendigvis være om det kommer frem at de er opptatt, men det får være på deres eget initiativ.

Jeg har backet ut da en fyr mer eller mindre overtalte seg selv til å være utro. Det kom ikke frem med en gang at han hadde dame, og selv da det kom frem virket det ikke så seriøst (vi satt og skravlet lenge på et utested). Da jeg etter hvert forsto av samtalen at det egentlig var på god vei til å bli seriøst og at han vel mest var bekymret for at dama var for god for ham (litt bad boy type som hadde fått seg en veldig "ordentlig" jente) trakk jeg meg. Han var veldig kjekk og sjarmerende, innrømmer at det holdt hardt :nigo:.

Tror han egentlig tenkte at han kom til å bli dumpet snart og like gjerne kunne ta sjansen. Jeg har ham på FB og ser at jenta er kjempefin, og virker kjempesøt (jepp, jeg snoket) så at han i det hele tatt vurderte det skremmer meg vel litt. Tydeligvis har det ikke så mye å si hvor attraktiv partneren er, og man trenger ikke være en knock out selv heller. Vi tekstet litt dagen etter, ble enige om at dersom han faktisk ble dumpa skulle han ta kontakt (not holding my breath):P

Jeg er 12 år eldre enn ham, var ikke pågående (pratet egentlig bare med ham fordi venninna mi prøvde å sjekke opp kompisen hans, går normalt ikke etter yngre menn), og er kanskje en 6er mot kjærestens 9er. Jer helt normal ut, men yngre enn alderen tilsier (40), så bruker ikke bli sjekket opp av gutter som liker cougars heller. Ser at de fortsatt er sammen, så er glad jeg ikke sendte ham avgårde med utroskap i bagasjen, håper bare han har holdt seg på matta i ettertid.

Anonymkode: 02e75...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Under de riktige forutsetningene og i de riktige sammenhengene, tror jeg nesten hvem som helst av oss kunne vært utro. De av oss med svakere moralske kompass, vil ofte unngå situasjoner hvor vi kan ende opp med å være utro, men i bunn og grunn ser jeg på utroskap som en ganske menneskelig grenseoverskridelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, uranus skrev:

 

Dette har det blitt forsket på. Det viste seg at de mennene som ikke er utro, fikk like mange tilbud som de utro mennene. Men tro det eller ei så er det en del menn som, i likhet med en del kvinner, ikke ønsker å være utro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Så mye rart en ser i div tråder :-D 

Hvorfor så opphengt i alder,det skjønner jeg ikke helt? Ja,en har fordeler som ung,men jeg ser jo at vi over 20 ikke trenger anstrenge oss særlig mye for å få en manns oppmerksomhet, gift eller ei. Men vet også at det fins mange menn som ikke vil være utro. Det fins menn med karakter liksom,også i 2016 :-) 

Jeg tenker heller det jeg,at de som ville vært utro med meg da jeg var 20,er samme typen menn som vil være det nå når jeg er eldre. Det ser vitterlig sånn ut for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker dette er likt fordelt mellom kjønnene. Dette etter både erfaringer, og kunnskap 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Edorf
23 timer siden, uranus skrev:

Menn er stort sett overfladiske og vil ha "variasjon". Hva er sannsynligheten for at en mann på 40 som er gift ville takket nei til en pen 20-åring som prøvde seg?

Bare det å vite dette gjør at jeg mister litt respekten for menn i dagliglivet. Andre som tenker det samme?

 

Nå er det slik at grensen for utroskap kjem vel ofte  litt ann på øyet som ser......Om du tenker bare  på sex,så er det rimleg grunn til å tru at kvinnfolk er vel så mye utro som menn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Tuesday, July 26, 2016 at 23.06, AnonymBruker skrev:

Vis meg 1 mann som aldri har vært utro. Det skal bli vanskelig,skal jeg si deg! Fordi menn tømmer seg i alt. 

Anonymkode: b3566...62e

Jeg kjenner flere både menn og kvinner som aldri har vært utro. Alle venner som jeg har god kontakt med bortsett fra 1 har vært trofaste i forholdet. Vi snakker 1 mot 10 ca. Ja du kan komme med den at jeg kanskje ikke vet men jeg kjenner disse menneskene godt. Min partner har også heller aldri vært utro, og det har ikke jeg eller.. jeg vil tro statestikken er ca 40 til 50 prosent er utro kanskje litt mer, men at 99 prosent er det er ikke fakta i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.7.2016 at 22.22, uranus skrev:

Menn er stort sett overfladiske og vil ha "variasjon". Hva er sannsynligheten for at en mann på 40 som er gift ville takket nei til en pen 20-åring som prøvde seg?

Bare det å vite dette gjør at jeg mister litt respekten for menn i dagliglivet. Andre som tenker det samme?

 

Slik jeg forstår har du laget en hypotese som bygger på at de fleste menn har en lik atferd og at menn er kun drevet av instinkter. Ja, de fleste (både kvinner og menn) føler seg sikkert mer seksuelt tiltrukket av en person i 20-årene enn en i 40-årene. Fra et biologisk perspektiv gir dette mening ettersom en person i 20-årene er mer forplantningsdyktig, dermed vil være mer seksuelt tiltrekkende. Men jeg tror dessverre ikke at 99,9 % av menn ville vært utro om de hadde muligheten, ettersom menn også er mennesker, og de kan også være lojal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...