Gå til innhold

Jeg tror 99,9 % av menn ville vært utro om de fikk sjansen


uranus

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin

Jeg er 100% sikker på at 100% av alle menn og kvinner har vært utro, er utro eller kommer til å være utro.

 

Dere kvinner er like udugelige og ufyselige og patetiske som det vi menn er slutt og prøv og framstil det som dere er så mye bedre enn oss det er dere ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, uranus skrev:

Menn er stort sett overfladiske og vil ha "variasjon". Hva er sannsynligheten for at en mann på 40 som er gift ville takket nei til en pen 20-åring som prøvde seg?

Bare det å vite dette gjør at jeg mister litt respekten for menn i dagliglivet. Andre som tenker det samme?

 

Nei, heldigvis ikke!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uranus, det viser hvilke avskyelige holdninger du har om dette får deg til å miste respekten for menn i dagliglivet. Det er slik vi er programmert fra naturen sin side, og det gjelder også kvinner. Det er normalt og sunt for mennesker å like variasjon. Du burde heller miste respekten for de kunstige monogamistiske strukturene og heller omfavne fri kjærlighet. Å påtvinge folk monogamisme er grunnen til utroskap. Uten monogamisme hadde vi spart oss for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Jeg er 100% sikker på at 100% av alle menn og kvinner har vært utro, er utro eller kommer til å være utro.

 

Dere kvinner er like udugelige og ufyselige og patetiske som det vi menn er slutt og prøv og framstil det som dere er så mye bedre enn oss det er dere ikke.

Jeg har aldri vært utro og kommer aldri til å være det, ufyselig og patetisk er jeg heller ikke. Intigritet, høy moral og gode verdier er viktig.

Anonymkode: e6401...d61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Jeg er 100% sikker på at 100% av alle menn og kvinner har vært utro, er utro eller kommer til å være utro.

 

Dere kvinner er like udugelige og ufyselige og patetiske som det vi menn er slutt og prøv og framstil det som dere er så mye bedre enn oss det er dere ikke.

Jeg har ikke vært utro for jeg har ikke vært i forhold så der tar du kraftig feil.

Anonymkode: c69f7...b5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Turbofaen skrev:

uranus, det viser hvilke avskyelige holdninger du har om dette får deg til å miste respekten for menn i dagliglivet. Det er slik vi er programmert fra naturen sin side, og det gjelder også kvinner. Det er normalt og sunt for mennesker å like variasjon. Du burde heller miste respekten for de kunstige monogamistiske strukturene og heller omfavne fri kjærlighet. Å påtvinge folk monogamisme er grunnen til utroskap. Uten monogamisme hadde vi spart oss for det.

Nei, vi er ikke det. Det var viktig for tidligere stammer å sørge for stabilitet for barna og monogame forhold var det beste. Mener du at barn skal leve oppi utroskapen til foreldrene sine i hytt og pine? Og jeg snakker ikke om folk som vil ha fri kjærlighet heller, jeg snakker om utroskap. Utroskap er når man er enige om et monogamt forhold og går bak ryggen på partneren. Så slutt med hippietøvet ditt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hausfrau Merkelmor
1 minutt siden, Turbofaen skrev:

uranus, det viser hvilke avskyelige holdninger du har om dette får deg til å miste respekten for menn i dagliglivet. Det er slik vi er programmert fra naturen sin side, og det gjelder også kvinner. Det er normalt og sunt for mennesker å like variasjon. Du burde heller miste respekten for de kunstige monogamistiske strukturene og heller omfavne fri kjærlighet. Å påtvinge folk monogamisme er grunnen til utroskap. Uten monogamisme hadde vi spart oss for det.

Hun er bare ærlig. De fleste kvinner har ingen respekt for menn i dagliglivet uansett, noen skjuler det bare bedre enn andre.. Og ærlig talt, hvem bryr seg. 

 

Utover det er jeg helt enig. Det er monogami som er problemet, ikke det at menn er programmert for å ønske variasjon og ungdommelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, jauda skrev:

Nå må folk seriøst ta å skjerpe seg! Det er mange mannfolk som faktisk ikke gjør slikt, det finst så mange menn som har respekt for partneren sin og forholdet at om en hadde fått tilbudet om noe slikt så hadde dei fint takka nei og dratt derifra. Slike innlegg som dette er med på å bygge opp et dårlig bilde av mannfolk som faktisk er skikkelige, slutt med denne paranoide dritten og ta å gå inn i dere selv. 

Vis meg 1 mann som aldri har vært utro. Det skal bli vanskelig,skal jeg si deg! Fordi menn tømmer seg i alt. 

Anonymkode: b3566...62e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, uranus skrev:

Nei, vi er ikke det. Det var viktig for tidligere stammer å sørge for stabilitet for barna og monogame forhold var det beste. Mener du at barn skal leve oppi utroskapen til foreldrene sine i hytt og pine? Og jeg snakker ikke om folk som vil ha fri kjærlighet heller, jeg snakker om utroskap. Utroskap er når man er enige om et monogamt forhold og går bak ryggen på partneren. Så slutt med hippietøvet ditt

Ja, jeg sier jo at om vi legger vekk disse teite monogame forholdene våre så blir vi kvitt problemet med utroskap. Nå snakker du om opprinnelsen til monogamisme, og du har helt rett i at disse oppsto fordi de var fordelaktige for stammen. Det var et offer av fri kjærlighet, mot trygghet fra ytre fiender. Dette ble pålagt oss ved hjelp av blant annet religion. Før dette var det annerledes, og vi er alle resultat av en haug orgier og voldtekter.

 

Du liker tydeligvis ikke menn fordi du har bestemt deg for at menn er utro vesen, mens kvinner ikke er det. Hvis vi ser på fysiologien så kan kvinner ha mye mer sex enn menn og med flere partnere. Penis er også konstruert for å grave ut sæden til forrige som tømte. Så hvis vi ser tilbake i tid, så er det kvinner som av naturlige årsaker er mest promiskuøse.

Endret av Turbofaen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vis meg 1 mann som aldri har vært utro. Det skal bli vanskelig,skal jeg si deg! Fordi menn tømmer seg i alt. 

Anonymkode: b3566...62e

Dette blir jo like dumt som å si at kvinner lar seg tømmes i av alt... Altså, seriøst...?

Og jeg kan vise deg en mann som aldri har vært utro, meg. At du selvsagt lever i din egen fantasiverden og kommer til å benekte at dette stemmer er en annen sak.

Anonymkode: 96678...261

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, uranus skrev:

Menn er stort sett overfladiske og vil ha "variasjon". Hva er sannsynligheten for at en mann på 40 som er gift ville takket nei til en pen 20-åring som prøvde seg?

Bare det å vite dette gjør at jeg mister litt respekten for menn i dagliglivet. Andre som tenker det samme?

 

Nei. Jeg tenker ikke det samme som deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vis meg 1 mann som aldri har vært utro. Det skal bli vanskelig,skal jeg si deg! Fordi menn tømmer seg i alt. 

Anonymkode: b3566...62e

acne-fat.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hausfrau Merkelmor
34 minutter siden, Warchild skrev:

Digger at ingen svarer på spørsmålet men faktisk vrir det om til å handle om kvinner. :klappe:

Er jo kun du som gjør det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker derimot at 99,9 % menn har sjansen til å være utro, uten å ta den.

Og det er ikke pga. samvittighet og moral, men rett og slett at de ikke har interesse på den måten for andre en dama si.

Anonymkode: f5707...97d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hausfrau Merkelmor
3 minutter siden, PetterPanne skrev:

Betryggende å høre at jeg tilhører 0.1% av mannfolk der ute.

Oh please...Hadde den rette dama i den rette alderen lagt seg etter deg og du holdt fingra av fatet, hadde selv dama di sett på deg som en cuck og dumpet deg for tafathet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker derimot at 99,9 % menn har sjansen til å være utro, uten å ta den.

Og det er ikke pga. samvittighet og moral, men rett og slett at de ikke har interesse på den måten for andre en dama si.

Anonymkode: f5707...97d

Øh, mener ikke at så mange ikke tar sjansen, men at de har sjansen. Mange er jo utro. Men ikke alle.

Anonymkode: f5707...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, PetterPanne skrev:

Betryggende å høre at jeg tilhører 0.1% av mannfolk der ute.

Hvis en skikkelig vakker, ung kvinne tilbød deg sex uten forpliktelser hadde du bedratt den 40 år gamle kona hjemme uten å mukke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, uranus skrev:

Hvis en skikkelig vakker, ung kvinne tilbød deg sex uten forpliktelser hadde du bedratt den 40 år gamle kona hjemme uten å mukke

Bare fordi dama var ung, vakker og villig? Ikke alle har sex med hvem som helst, samme hvor deilige og unge de er.

Anonymkode: f5707...97d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, uranus skrev:

Menn er stort sett overfladiske og vil ha "variasjon". Hva er sannsynligheten for at en mann på 40 som er gift ville takket nei til en pen 20-åring som prøvde seg?

Bare det å vite dette gjør at jeg mister litt respekten for menn i dagliglivet. Andre som tenker det samme?

 

NEI.

Ca 1/3 av alle kvinner og menn er utroe.

Og som andre har nevnt: Alle har sjansen til å være utroe hvis de vil. Men det er 2/3 som faktisk ikke vil.

Anonymkode: bf680...12d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...