Gå til innhold

Menn, hvis magen ikke er helt flat...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trener du da? Er ufattelig turn off med personer som klager men som ikke gjør noe med det.

Anonymkode: 29a8b...214

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

La oss si du har møtt ei jente en stund og med klær på ser hun relativt slank ut. Når hun tar av seg overdelen derimot, har hun veldig stor, stygg og ekkel mage... 

Kunne dere likevel hatt sex med henne? Fortsatt å date henne? 

Anonymkode: 0ebab...d5f

Er det du som veier 52 kilo, er 164 høy og har alt fetter sentrert på magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Uchiha Madbrah @Cyrus @Yme @Katten.2.0 @EpleDrue

Anonymkode: 0ebab...d5f


Først og fremst veit jeg ikke hva en stygg mage er, men jeg veit godt at om jeg syns noen er stygge, er det fordi jeg ikke syns de er attraktive... At noen er attraktive, er liksom selve kriteriet for å date og/eller ha sex med dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Uchiha Madbrah @Cyrus @Yme @Katten.2.0 @EpleDrue

Anonymkode: 0ebab...d5f

Nå skal jeg være helt ærlig med deg, TS.

Hvis vi har kommet til den fasen hvor vi ender opp med sex, så er det noen forutsetninger for meg først:

1. Kjemien er god mellom oss.

2. Du gjør meg glad.

3. Du er attraktiv i mine øyne.

3. Jeg kan være meg selv.

Hvis ovennevnte kriterier er oppfylt kunne jeg ikke brydd meg mindre om du har mage, strekkmerker osv. når klærne taes av. Personlig syns jeg til og med det er sexy med litt mage og foretrekker kjøtt på damene jeg er med framfor en veldig slank og tynn kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Summers skrev:

Dårlig selvbilde og stort bekreftelsesbehov er lite attraktive egenskaper.  Hadde du selv orket en kjæreste som snakket om hvor stygg og ekkel han er? 


Dette er et veldig godt poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest

Tåpelig spørsmål. Selvsagt ville der finnes noen menn som ville pult henne. I dare you til å finne noen som en mann ikke ville pult.

Om flertallet menn ville pult henne, er et helt annet spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Uchiha Madbrah @Cyrus @Yme @Katten.2.0 @EpleDrue

Anonymkode: 0ebab...d5f

Om klærne først hadde vært av så hadde jeg selvfølgelig fullført :) 

Og dersom jeg hadde likt jenta godt, så hadde ikke magen vært noen dealbreaker (avtalebryter).

Men som nevnt over her så er det ganske irriterende å gå og høre på en som klager på noe som er fullt mulig å gjøre noe med, men som samtidig ikke løfter en finger for å få fikset utfordringen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Yme skrev:


Først og fremst veit jeg ikke hva en stygg mage er, men jeg veit godt at om jeg syns noen er stygge, er det fordi jeg ikke syns de er attraktive... At noen er attraktive, er liksom selve kriteriet for å date og/eller ha sex med dem.

 

7 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Nå skal jeg være helt ærlig med deg, TS.

Hvis vi har kommet til den fasen hvor vi ender opp med sex, så er det noen forutsetninger for meg først:

1. Kjemien er god mellom oss.

2. Du gjør meg glad.

3. Du er attraktiv i mine øyne.

3. Jeg kan være meg selv.

Hvis ovennevnte kriterier er oppfylt kunne jeg ikke brydd meg mindre om du har mage, strekkmerker osv. når klærne taes av. Personlig syns jeg til og med det er sexy med litt mage og foretrekker kjøtt på damene jeg er med framfor en veldig slank og tynn kropp.

 

5 minutter siden, PetterPanne skrev:

Men for faen, jeg har sex med dama jeg liker, ikke magen hennes

 

Men hva hvis dere tror hun er tynn (fordi hun ser sånn ut med klær på), men så er ikke det tilfellet når klærne er av.. Bilringer når hun sitter.. Hva gjør dere da?? 

Anonymkode: 0ebab...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes jo grenser for hvor mye en kan skjule overvekt med klær da. Er selv høygravid så vil gjerne ha tips om hvordan man kan skjule dette ( mission impossible):laugh: ettersom det virker å være mulig ifølge ts. Tror kjemi og tenning handler om mer enn litt mageflesk både for menn og kvinner hvis man ikke er sykelig kroppsfiksert da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva hvis dere tror hun er tynn (fordi hun ser sånn ut med klær på), men så er ikke det tilfellet når klærne er av.. Bilringer når hun sitter.. Hva gjør dere da?? 

Anonymkode: 0ebab...d5f



Jeg har bilringer når jeg sitter, så det kan jeg ikke klage noe på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

Men hva hvis dere tror hun er tynn (fordi hun ser sånn ut med klær på), men så er ikke det tilfellet når klærne er av.. Bilringer når hun sitter.. Hva gjør dere da?? 

Anonymkode: 0ebab...d5f

herregud hvorfor bryr du deg i det hele tatt om det?Definerer du hele verdien din som menneske etter hvor mye flesk du har eller hvor mange som vil ligge med deg?? Hva med å fokusere på hva du bryr deg om og liker? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

Men hva hvis dere tror hun er tynn (fordi hun ser sånn ut med klær på), men så er ikke det tilfellet når klærne er av.. Bilringer når hun sitter.. Hva gjør dere da?? 

Anonymkode: 0ebab...d5f

Som jeg nevnte tidligere: Er vi i den fasen hvor jeg syns det er ok å ha sex med deg så spiller det ingen rolle hvordan du ser ut med klærne av. Jeg har allerede godkjent og akseptert deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Whiskas skrev:

herregud hvorfor bryr du deg i det hele tatt om det?Definerer du hele verdien din som menneske etter hvor mye flesk du har eller hvor mange som vil ligge med deg?? Hva med å fokusere på hva du bryr deg om og liker? 

Jeg vil være tynn fordi menn flest liker tynne jenter. 

Et øyeblikk siden, Uchiha Madbrah skrev:

Som jeg nevnte tidligere: Er vi i den fasen hvor jeg syns det er ok å ha sex med deg så spiller det ingen rolle hvordan du ser ut med klærne av. Jeg har allerede godkjent og akseptert deg. 

Men hva hvis magen er MYE større enn først antatt? Litt sånn sjokkerende stor.. Hva gjør du da? 

Anonymkode: 0ebab...d5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HøyMørkog40
1 time siden, applestories skrev:

http://www.mybodygallery.com

Hvordan da?

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

La oss si du har møtt ei jente en stund og med klær på ser hun relativt slank ut. Når hun tar av seg overdelen derimot, har hun veldig stor, stygg og ekkel mage... 

Kunne dere likevel hatt sex med henne? Fortsatt å date henne? 

Anonymkode: 0ebab...d5f

Jeg var innom på mybodygallery og så på.. Var bare to bilder der??? Stemmer det..??? Om du kaller det gravidmage!!! JA!!! Hva kan jeg si.. Skaff deg briller,for de bildene ser ikke sånn ut....

fiiiiiiiiiiiiiiin er du...:-) :-) :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil være tynn fordi menn flest liker tynne jenter. 

Men hva hvis magen er MYE større enn først antatt? Litt sånn sjokkerende stor.. Hva gjør du da? 

Anonymkode: 0ebab...d5f

Da må du ha kledd deg i denne og det tviler jeg vel egentlig på.

tumblr_inline_mpwu9aw7FZ1qz4rgp.jpg

http://media.tumblr.com/d2318038ec73dfa3c9f0756981f4f98d/tumblr_inline_mpwu9aw7FZ1qz4rgp.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bilringer når hun sitter.. Hva gjør dere da?? 

Anonymkode: 0ebab...d5f

Finnes det noen som ikke har det?? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil være tynn fordi menn flest liker tynne jenter. 

Men hva hvis magen er MYE større enn først antatt? Litt sånn sjokkerende stor.. Hva gjør du da? 

Anonymkode: 0ebab...d5f

Kjære, nå skal jeg gi deg noen råd. Drit i hva andre liker, drit i hva som er sosiale normer, vær deg selv, vær lykkelig, gjør akkurat det du har lyst til (så lenge det ikke skader andre). Ikke la andres preferanser påvirke ditt liv.

For meg virker det som om du er veldig usikker angående magen din. Da har du to alternativer: Aksepter deg selv for hvordan du er - eller jobb med å forbedre det du ikke er fornøyd med og bli en bedre versjon av deg selv. 

Og nok en gang, for å svare på spørsmålet ditt: Er vi i den fasen hvor jeg syns det er greit å ha sex med deg - spiller det INGEN rolle hvordan du ser ut med klærne av. Zero. Nada. Jeg liker deg og har akseptert deg - og jeg syns tydeligvis at du er attraktiv, ellers hadde vi ikke vært i denne situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...