Gå til innhold

Hadde sex med en gammel dame. Faket hun?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spør sikkert dumt her...men..det har seg slik at jeg hadde sex med en dame i midten av 40-åra. Hun var kjempefin og sexy. Men jeg lurer litt på om hun faket at hun likte det når vi hadde sex. Hun stønnet endel, men var likevel ikke våt nedentil. For at en kvinne skal være kåt og like sexen, bør ikke hun være våt i musa??

Anonymkode: bf06e...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Damer kan bli litt tørrere i vagina når de blir eldre, etter en orgasme eller to, eller forspill er det som regel ikke noe problem.

Anonymkode: d20b7...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg leste overskriften, så jeg for meg et gebrekkelig damemenneske på gamlehjem. Men så forteller du at damen var i midten av 40-årene, da må jeg virkelig spørre om hvor mange år du selv er når du synes folk i 40-årene er gamle.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Arabella skrev:

Da jeg leste overskriften, så jeg for meg et gebrekkelig damemenneske på gamlehjem. Men så forteller du at damen var i midten av 40-årene, da må jeg virkelig spørre om hvor mange år du selv er når du synes folk i 40-årene er gamle.

Jeg er 19 år. Har ikke noe imot gamle damer. Finnes mange av de som er veldig tiltrekkende. 

Anonymkode: bf06e...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en gammel flamme?

Og du er 19...

Okay..

Anonymkode: 2eceb...f7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Arabella skrev:

Da jeg leste overskriften, så jeg for meg et gebrekkelig damemenneske på gamlehjem. Men så forteller du at damen var i midten av 40-årene, da må jeg virkelig spørre om hvor mange år du selv er når du synes folk i 40-årene er gamle.

Haha, jeg tenkte også gammel dame på gamlehjem da jeg leste overskriften. Tenkte 80-90-årene. :hoho: Men klart, for en 19-åring er folk i 40-årene gamle, er bare sånn det er. Jeg syntes selv 30 var "gammelt" da jeg var 19. Om ikke direkte gammelt så ihvertfall veldig godt voksent. 

Endret av Salka
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer kan bli litt tørrere i vagina når de blir eldre, etter en orgasme eller to, eller forspill er det som regel ikke noe problem.

Anonymkode: d20b7...9d1

Dette gjelder vel særlig etter klimakteriet, ikke så lenge man er fertil og har menstruasjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 19 år. Har ikke noe imot gamle damer. Finnes mange av de som er veldig tiltrekkende. 

Anonymkode: bf06e...0c2

Jeg er selv 19, hvordan fant du ho 40 åringen??

Anonymkode: 11bf3...bce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv 19, hvordan fant du ho 40 åringen??

Anonymkode: 11bf3...bce

Kom i kontakt på sukker. 

Anonymkode: bf06e...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninnes gynokolog sa at det ikke er riktig at damer blir tørrere med alderen. Dvs det blir de, men ikke pga alderen, men fordi man har for lite sex. Han sa at man burde penetreres to ganger i uka for å vedlikeholde! Man trenger ingen mann, kan likegodt bruke noe annet. Men han sa at de som ikke brukes ikke vedlikeholdes.

Jeg ler litt av dette, men skal sannelig tenke på det 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom i kontakt på sukker. 

Anonymkode: bf06e...0c2

Seriøst? Må du ikke betale for å være med?

Anonymkode: a8d52...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

En venninnes gynokolog sa at det ikke er riktig at damer blir tørrere med alderen. Dvs det blir de, men ikke pga alderen, men fordi man har for lite sex. Han sa at man burde penetreres to ganger i uka for å vedlikeholde! Man trenger ingen mann, kan likegodt bruke noe annet. Men han sa at de som ikke brukes ikke vedlikeholdes.

Jeg ler litt av dette, men skal sannelig tenke på det 😉

Det stemmer ikke. 

Anonymkode: d20b7...9d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke. 

Anonymkode: d20b7...9d1

Sikker? Trist😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spør sikkert dumt her...men..det har seg slik at jeg hadde sex med en dame i midten av 40-åra. Hun var kjempefin og sexy. Men jeg lurer litt på om hun faket at hun likte det når vi hadde sex. Hun stønnet endel, men var likevel ikke våt nedentil. For at en kvinne skal være kåt og like sexen, bør ikke hun være våt i musa??

Anonymkode: bf06e...0c2

Så hyggelig at hun likte deg. Det er ekte får du gå ut fra. Det er like mange varianter av lyder fra sex partnere som du har sex med. Dette vil du erfare etter hvert. Du er 19 og ung. Hun over 40 og gammel nok til å være din mor ;)

Ingen er like. Noen damer er tørrere en andre, og noen er så plask-våte at det meste under deg lukter fitte saft I lang tid. Så det sistnevnte være litt upraktisk. ;)

Men bare kjør på du. Pass på at hun bruker p-piller eller annet om du puler uten kondomer - om du ikke vil bli far.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Må du ikke betale for å være med?

Anonymkode: a8d52...f98

Ikke tro på alt du hører/leser.

og ja det koster å bli medlem.

Anonymkode: 2eceb...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men ok, svar til HI:

Jeg er på hennes alder og jeg tviler på at hun gidder å skaffe seg en ung elsker som hun faker med! Fake kan hun gjøre med en hun er lei av å ligge med, ikke en ny spennende ung fyr! Så jeg synes du skal være fornøyd med innsatsen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spør sikkert dumt her...men..det har seg slik at jeg hadde sex med en dame i midten av 40-åra. Hun var kjempefin og sexy. Men jeg lurer litt på om hun faket at hun likte det når vi hadde sex. Hun stønnet endel, men var likevel ikke våt nedentil. For at en kvinne skal være kåt og like sexen, bør ikke hun være våt i musa??

Anonymkode: bf06e...0c2

Ville vært forsiktig med å bruke termen "gammel dame" om kvinner i førti-åra på et forum som dette. Sannsynligheten er stor for at mer enn 10 vil føle seg truffet.:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun faket.

 

Anonymkode: d9ab3...631

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Plaskebrus skrev:

Ville vært forsiktig med å bruke termen "gammel dame" om kvinner i førti-åra på et forum som dette. Sannsynligheten er stor for at mer enn 10 vil føle seg truffet.:fnise:

Slapp av, vi tåler at tenåringer synes at vi er gamle, skulle bare mangle!

Husker at når jeg var 23 ble jeg kjent med noen kule folk på rundt 40 og ble skikkelig overrasket over at så gamle folk kunne være så kule. He-he! Vi har alle vært der!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...