Gå til innhold

Er det en foreldre her som


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Spesialpedagog skrev:

Tusen takk, dette var veldig verdifullt for meg å lese❤️

Så bra! :hjerte:

Anonymkode: 62020...684

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser nyheter og beskjeder, som fører med seg forandringer. Ser ut til at du er inne i en hektisk periode. En reise kommer opp. Ser kommunikasjon over avstander, adskillelse, og føler hjertesorg. Du føler deg sviktet eller såret i en relasjon. Du står ovenfor noe som du ser på som en tilsynelatende umulig situasjon. Husk at du har alltid valg og påvirkningskraft som du kan bruke til din fordel!

Anonymkode: 62020...684

Takk forat jeg ble trukket ut. Det er så merkelig å se svart på hvitt hvordan mitt liv fortoner seg akkurat nå, det er ikke bare noe jeg innbiller meg og forstørrer. Spesielt de siste linjene traff meg hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Takk forat jeg ble trukket ut. Det er så merkelig å se svart på hvitt hvordan mitt liv fortoner seg akkurat nå, det er ikke bare noe jeg innbiller meg og forstørrer. Spesielt de siste linjene traff meg hardt.

:hjerte::klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest summesumbi

Ser ut som  jeg er sent ute... men hvis du har plass til en til så hadde jeg vært takknemmelig:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise: Vel, kanskje det gjelder rundt deg her, på KG?! ;) :fnise:

Anonymkode: 62020...684

:fnise: Nei, det tviler jeg på, er nok ikke så bemerkelsesverdig her inne. Men kanskje du vet noe jeg ikke vet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

:fnise: Nei, det tviler jeg på, er nok ikke så bemerkelsesverdig her inne. Men kanskje du vet noe jeg ikke vet. ;)

Du er nok mer bemerkelsesverdig her inne enn du tror, for jeg har lagt godt merke til deg! ;) Merk: Bare på en positiv måte!  :hjerte: 

Anonymkode: 62020...684

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser fortvilelse, forsinkelse i noe, skuffelse, bekymringer. Ser en strukturert person, som er litt vant med å få sin vilje. Ser ut til at du trenger litt hvile nå, at formen ikke er på topp, men ikke noe alvorlig. Du vil få et tilfredsstillende familieliv. Kommer opp varig framgang, suksess og oppnådde mål. Ser glede, fred, indre og ytre harmoni, og mye kjærlighet. Blir et vendepunkt i livet ditt. Uventede ting kommer, men resultatet blir til det bedre. Sensitivitet kommer opp. En kommer opp, som er romantisk og følsom, og gir mye kjærlighet i en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, som setter i gang følelser av alle sorter.

Anonymkode: 62020...684

Interessant, takk for det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Cecilie
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer opp at du har hatt nederlag, vært ute for mennesker med mindre bra hensikter. Du er flittig, og det kan tyde på at du er alt for oppslukt av arbeidet. Du har ikke tid for særlig annet i livet ditt. Ser forelskelse for en helt spesiell person.

Anonymkode: 62020...684

Det har vært nederlag på nederlag siste 6 årene i livet mitt. Noe som heldigvis bare har gjort meg sterkere.

Jeg har ikke personlig vært ute for mennesker med mindre bra hensikter, men jeg er verge for min søster som er svært alvorlig syk. (hun er den yngste i landet med sin diagnose, og bor nå på sykehjem bare 43 år gammel)  Hun ble lurt for nesten en halv million i begynnelsen av sykdomsforløpet. Jeg tar meg av henne, og besøker henne hver eneste dag. Jeg har tid til henne og barna, men ikke meg selv. Er sliten :(  Begynner i ny fast jobb 1 august (er for tiden i vikariat) Jobben er mitt "fristed"

Tusen takk :) Du traff riktig på det meste, men ikke det med forelskelse. (Håper jeg, da jeg har samboer og er forlovet ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Spesialpedagog skrev:

Tusen takk, dette var veldig verdifullt for meg å lese❤️

Virkelig?

Basert på hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, MapleSirup skrev:

Virkelig?

Basert på hva?

Det som ble skrevet passer godt med hvordan jeg opplever mitt liv og min hverdag. 😊

Anonymkode: 08a19...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Nematocera skrev:
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som ble skrevet passer godt med hvordan jeg opplever mitt liv og min hverdag. 😊

Anonymkode: 08a19...5d0

Det var ikke meningen at jeg skulle svare som anonym😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Spesialpedagog skrev:

 

Nei, det er jo nettopp det som er med spådommer. Man tilpasser innholdet til seg selv; ikke omvendt.

Hvem som helst kan lese noe om "seg selv" og fremtiden og dermed passer det.

Narsissisme og overtro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, MapleSirup skrev:

Nei, det er jo nettopp det som er med spådommer. Man tilpasser innholdet til seg selv; ikke omvendt.

Hvem som helst kan lese noe om "seg selv" og fremtiden og dermed passer det.

Narsissisme og overtro..

Det var uansett godt for meg å lese.😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...