Gå til innhold

Databruk, pc vs mobil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter uten Internett og er egentlig lei av å surfe på telefonen. Hvis jeg deler min 4g fra telefonen og surfer på dataen istedenfor, vil den bruke mye mer data enn det jeg hadde gjort på mobilen? Tenker mest surfing på kvinneguiden, andre forum og nettaviser.

Anonymkode: 0ff9e...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 2Bhonest

Mest sannsynlig ja. Fordi mobilen er kanskje innstilt til å laste mobilversjonen av de sidene du er innpå. De sidene har mindre data enn de vanlige sidene man går innpå med pc'en.

MEN. Så kan man på pc'en sperre for reklame og annet slikt fjas og dermed utligner databruken seg med mobilbruken.

Man kan også bruke mobilsidene på en pc samt bruke adblock i browseren og unngå å se på filmer i alle former. Da får du nok ned dataoverførselen mest mulig.

MEN. 1GB eller 3GB er ikke mye surfing når alt kommer til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 2Bhonest skrev:

Mest sannsynlig ja. Fordi mobilen er kanskje innstilt til å laste mobilversjonen av de sidene du er innpå. De sidene har mindre data enn de vanlige sidene man går innpå med pc'en.

MEN. Så kan man på pc'en sperre for reklame og annet slikt fjas og dermed utligner databruken seg med mobilbruken.

Man kan også bruke mobilsidene på en pc samt bruke adblock i browseren og unngå å se på filmer i alle former. Da får du nok ned dataoverførselen mest mulig.

MEN. 1GB eller 3GB er ikke mye surfing når alt kommer til alt.

Takk for svar! :)

Har 6gb på abonnementet, så får jo surfet litt,  men noe Netflix blir det ikke :)

Anonymkode: 0ff9e...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...