Gå til innhold

Syk undulat?


Sofskj

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer på om det er noen her som kan litt om undulater kan hjelpe meg. Jeg har en 8 år gammel hunn undulat, hun hadde midd en gang da hun var 2 å jeg lurer på om hun har fått det igjen. Hun er veldig aktiv ellers men i det siste har hun vært skjelven, sliten , mistet fjær mye fjær(spesielt rundt øynene) og har fått noen små hvite klumper på bena. Dette kan være fordi hun er gammel men jeg er ikke helt sikker. Hun spiser og drikker som vanlig. Er det noen her som vet om hun er syk og burde jeg ta henne med til dyrlegen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ikke bra ut. Du bør absolutt ta henne med til dyrlegen! Bedre en sjekk for mye enn for lite. Håper det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke erfaring med undulater men med Amazon. Ta henne med til dyrlegen. Hun høres jo ikke frisk ut slik du beskriver. I og med at hun er så gammel så er det greit å få tatt det tidlig om der er noe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sheherasade skrev:

Det høres ikke bra ut. Du bør absolutt ta henne med til dyrlegen! Bedre en sjekk for mye enn for lite. Håper det ordner seg!

Takk for svaret skal få ordnet time

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veterinærtime høres ut som en plan ihvertfall. Hun begynner jo å bli godt voksen, selv om undulater i teorien kan leve til de er tjue og vel så det.
Undulaten min levde til han var nesten åtte, men han bare lå død på bunnen av buret helt plutselig en dag, han hadde hverken vært særlig pjusk eller hatt annerledes adferd før han døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle svarene. Hun gikk dessverre bort kveld til mandag så rakk ikke ta henne me stil dyrlegen. Hun var en gammel og sliten undulat så det hadde nok ikke vært mye en dyrlege kunne ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...