Gå til innhold

Vil fikse på nesen...


Felizita

Anbefalte innlegg

Jeg er 30 år...og har slitt med selvtilliten siden jeg ble mobbet for den brede/store nesen min i 1 klasse... Det hindrer meg i å leve slik jeg vil..Prøver alltid å skjule nesen når bilder blir tatt, og når noen snakker med meg.. det er slitsomt og jeg skulle ønske jeg bare kunne slappe av å akseptere nesen min..men jeg klarer det ikke.. :unsure:Så nå har jeg lyst å få den operert. Har undersøkt litt på nett om erfaringer etter nese operasjon her i Norge..Men blir ikke noe klok av det.. Har forstått at det er 2 stk i Oslo som er mye brukt..men forskjellige meninger om begge.. Er det noen som har operert nesen sin her i Norge, og er fornøyd...og har lyst å fortelle litt hva opplevelse dere sitter igjen med? :) Hvis det er noen som har operert i utlandet,så blir jeg glad for de historiene også, (siden jeg har vurdert USA....)
Tusen takk for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Dette er tråden om neseplastikk :) Selv er jeg helt bestemt på å dra til Lidingökiniken i Sverige når jeg skal operere nesen. Har gjort mye research og Igor Niechajev virker veldig dyktig, mange svenske bloggere som har operert seg hos han og før/etter-bildene synes jeg ser kjempebra ut. Opererte hos Bunæs for flere år siden, nesen ble fin den, men ikke bra nok.

http://www.lidingokliniken.se/se/Foere-_efterbilder/Naesplastik

Anonymkode: d8251...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg stoler på bildene. Det er bare en følelse jeg har...

Anonymkode: eb02c...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: eb02c...b3b

Uten at jeg kan sette fingeren på hvorfor jeg har denne følelsen

Anonymkode: eb02c...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...