Gå til innhold

Han tar bare kontakt når han vil ha meg med hjem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For ça et år siden møtte jeg en gutt som jeg ikke klarte å glemme, kjente han ikke, men det var noe med han. Plutselig en dag ville han ha meg med hjem fra byen, og jeg ble med. Dum som jeg var hadde jeg sex med han. Et par uker siden, uten noe kontakt, så han meg ute på byen og sendte meg melding på facebook om jeg ville bli med til han, han la meg ikke til på facebook en gang. Jeg ble med, og vi hadde sex igjen. Greia er at han kontakter meg bare når han er ute på byen og vil ha meg med hjem, og det taler selvfølgelig sterkt for at han bare er interessert i sex. Jeg er på den andre siden veldig interessert i han, men tør ikke vise det, verken gjennom ord eller handling. Jeg lurer på hvordan jeg kan få han interessert i meg, selv om jeg allerede har hatt sex med han?

Også lurer jeg på, tar en kjekk gutt, som kan få nesten hvem han vil, med seg "hvem som helst" hjem, eller synes han at jeg er tiltrekkende på noen måte? Er så vanskelig å lese han, men når jeg er der så er han kjempe hyggelig og jeg føler at han liker meg, men så fort jeg går, så hører jeg ingenting. 

Neste gang han vil ha meg med hjem, hva skal jeg gjøre da? 

Anonymkode: cd5a2...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skaffer deg selvrespekt og sier selvfølgelig nei! Ærlig talt. Du er jo som en knulledukke han kan ringe når han vil ha seg noe. Hvordan kan du la deg selv bli behandlet på den måten? Altså, jeg blir helt målløs.

Anonymkode: 190d5...d24

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si: NEI- det er veldig enkelt:)

Anonymkode: f7279...5ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang han vil ha deg med hjem må du tenke på hva du selv vil. Vil du bli med for kun sex? Han er tydeligvis ute etter sex. Hadde han vært ute etter å date deg, så hadde han tatt kontakt, noe han ikke gjør...Han er sikkert tiltrekt av deg, men det betyr ikke at du er kjærestemateriale. De fleste menn jeg har vært fuckfriends med har vært veldig hyggelige. Vi har kosa oss sammen, til og med sette en film. Det betyr ikke at det er forelskafølelser inne i bildet. Men du må rett og slett kommunisere med ham! Kanskje du skal spørre ham om å finne på noe en dag? En non-sexual aktivitet:)

Anonymkode: 601d6...362

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For ça et år siden møtte jeg en gutt som jeg ikke klarte å glemme, kjente han ikke, men det var noe med han. Plutselig en dag ville han ha meg med hjem fra byen, og jeg ble med. Dum som jeg var hadde jeg sex med han. Et par uker siden, uten noe kontakt, så han meg ute på byen og sendte meg melding på facebook om jeg ville bli med til han, han la meg ikke til på facebook en gang. Jeg ble med, og vi hadde sex igjen. Greia er at han kontakter meg bare når han er ute på byen og vil ha meg med hjem, og det taler selvfølgelig sterkt for at han bare er interessert i sex. Jeg er på den andre siden veldig interessert i han, men tør ikke vise det, verken gjennom ord eller handling. Jeg lurer på hvordan jeg kan få han interessert i meg, selv om jeg allerede har hatt sex med han?

Også lurer jeg på, tar en kjekk gutt, som kan få nesten hvem han vil, med seg "hvem som helst" hjem, eller synes han at jeg er tiltrekkende på noen måte? Er så vanskelig å lese han, men når jeg er der så er han kjempe hyggelig og jeg føler at han liker meg, men så fort jeg går, så hører jeg ingenting. 

Neste gang han vil ha meg med hjem, hva skal jeg gjøre da? 

Anonymkode: cd5a2...f33

1. Ved å vise at du har selvrespekt. Akkurat nå respektere hverken du eller han deg selv.
2. Du er tiltrekkende nok til at du er verdt sex ja, men skal det så mye til? Vil du ikke være verdt noe mer enn en tømmestasjon?


Slutt å la han bruke deg. Du vil noe mer enn han vil. Ikke si ja til å bli med han hjem lengre. Da ender du bare opp med å bli såret.
 

Anonymkode: 87bbd...72c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Meghan Trainor sier: my name is NO. You need to let it go! 

Anonymkode: 693cd...22c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette noe å lure på? Selvfølgelig sier du nei neste gang! Slike er ikke noe å spare på

Anonymkode: 43bee...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bryr seg ikke om deg, si nei

 

Anonymkode: 9671a...9e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

...

Også lurer jeg på, tar en kjekk gutt, som kan få nesten hvem han vil, med seg "hvem som helst" hjem, eller synes han at jeg er tiltrekkende på noen måte?

.....

Anonymkode: cd5a2...f33

Du er forelska..

Det er ikke sikkert han faktisk kan få med seg "hvem som helst" selv om du synes han er kjempe tiltrekkende.  Jeg tror desverre han kun er ute etter sex, kanskje førtst og fremst når han ikke finner noen andre. Det kan godt hende han synes du er tiltrekkende. 

Som andre sier, prøv å få han med på andre aktiviteter enn sex, gjerne en dag dere begge er edru. Hvis han ikke er interessert så glem han.

Hvis han tar kontakt før dere får gjort noe annet sammen så sier du at det ikke passer...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere er ekstra harde her. Hvis hun er forelsket i han bør hun fortsette å ha sex med han. Etter en stund vil han se mer og mer av hennes vakre personlighet og er klar for et mer seriøst forhold. Hun må bare ha tålmodighet. For enkelte menn tar det litt lenger tid å få følelser for ei jente eller ta det store steget til et forhold. Han trenger tid ts. Bare vis deg fra din beste side, gi han god sex og kanskje lage han en god frokost når det lir ut på morgenkvisten?

Anonymkode: 34907...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

For ça et år siden møtte jeg en gutt som jeg ikke klarte å glemme, kjente han ikke, men det var noe med han. Plutselig en dag ville han ha meg med hjem fra byen, og jeg ble med. Dum som jeg var hadde jeg sex med han. Et par uker siden, uten noe kontakt, så han meg ute på byen og sendte meg melding på facebook om jeg ville bli med til han, han la meg ikke til på facebook en gang. Jeg ble med, og vi hadde sex igjen. Greia er at han kontakter meg bare når han er ute på byen og vil ha meg med hjem, og det taler selvfølgelig sterkt for at han bare er interessert i sex. Jeg er på den andre siden veldig interessert i han, men tør ikke vise det, verken gjennom ord eller handling. Jeg lurer på hvordan jeg kan få han interessert i meg, selv om jeg allerede har hatt sex med han?

Du kan få han til å bli interessert i deg ved å si nei til å bli med ham hjem for sex. Muligheten er at han ikke blir interessert i deg på romantisk vis, men du får han i hvert fall garantert ikke interessert i noe mer enn sex hvis han ringer kun de gangene han vil det og ingenting annet og du sier ja. Du må si nei til det.

Hvis du virkelig liker ham kan du si at du vil gjerne starte på nytt og bli kjent med han, finne på ting, men UTEN å ha sex. Si at du har latt deg sjarmere og ikke har hatt noe tanker på å få varme følelser for han før: "Jeg trodde like så godt jeg kunne utnytte deg å ha sex med som sikkert du følte du kunne med meg. Saken er at jeg tok feil. Jeg har det ikke godt med å ha bare sex med deg. Så enten slutter du å kontakte meg hvis det er kun sex du vil ha, eller så kan vi finne på noe annet sammen". 

Hvis han så kontakter deg og sier han vil ha noe mer, sier han er interessert, men vil ha sex, så sier du NEI og vær standhaftig med det, i hvert fall til du er overbevist om at han vil noe mer og det er gått mange ganger etter dere har truffet hverandre og gjort ting sammen UTEN sex.

Sitat

Også lurer jeg på, tar en kjekk gutt, som kan få nesten hvem han vil, med seg "hvem som helst" hjem, eller synes han at jeg er tiltrekkende på noen måte?

Ja, noen kan ta nesten hvem som helst med seg hjem.

Han synes sikkert du er seksuelt tiltrekkende, men du vil vel være mer enn seksuelt tiltrekkende.

Sitat

Er så vanskelig å lese han, men når jeg er der så er han kjempe hyggelig og jeg føler at han liker meg, men så fort jeg går, så hører jeg ingenting. 

Anonymkode: cd5a2...f33

 

Ja, selvfølgelig er han kjempe hyggelig og viser at han liker deg. Ellers hadde du vel i hvert fall ikke gått med på å gi ham sex.

Endret av exictence
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kanskje få han interessert, men enig med de andre. Sett deg i respekt og respekter deg selv. Ikke finn deg i å være noen "booty call". Du vil bare bli såret, forkastet og erstattet før du vet ordet av det på den måten.

Anonymkode: fa581...bd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan jeg få han til å respektere meg og like meg ved å si nei til sex? jeg vil ha han, og jeg skal ha han.. og jeg tror vi hadde passet veldig godt sammen. jeg vil liksom ikke kaste han ut fra livet mitt selv om jeg ikke kan ha sex med han.. jeg tror ikke at vet at jeg er interessert i han, fordi jeg tar aldri kontakt med han heller. veldig dumt av meg å ha sex med han så raskt, men alt håp kan ikke være ute? 

Anonymkode: cd5a2...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan kan jeg få han til å respektere meg og like meg ved å si nei til sex? jeg vil ha han, og jeg skal ha han.. og jeg tror vi hadde passet veldig godt sammen. jeg vil liksom ikke kaste han ut fra livet mitt selv om jeg ikke kan ha sex med han.. jeg tror ikke at vet at jeg er interessert i han, fordi jeg tar aldri kontakt med han heller. veldig dumt av meg å ha sex med han så raskt, men alt håp kan ikke være ute? 

Anonymkode: cd5a2...f33

Nei, du bestemmer ikke om det blir dere to. Du bestemmer om du vil være en tømmestasjon til han finner noe bedre. Enten får du invitere han med på noe som ikke inneholder sex, se hva svaret blir, kutte han ut og få selvrespekten tilbake eller fortsette slik som nå.

Anonymkode: 87bbd...72c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må si ifra at du ønsker ikke være mer intim med han, foreslå noe annet dere kan gjøre som f.eks kino eller noe, uten å gå hjem til hverandre. Du må selv ta kontrollen nå ts. Hvis han ikke vil det, kan du ærlig si at du har følelser og at du klarer ikke se han mer hvis han ikke vil bli kjent med deg på en annen måte. Du er selv ansvarlig for hva du tillater her, ikke glem det.

Anonymkode: 47e32...d2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan kan jeg få han til å respektere meg og like meg ved å si nei til sex? jeg vil ha han, og jeg skal ha han.. og jeg tror vi hadde passet veldig godt sammen. jeg vil liksom ikke kaste han ut fra livet mitt selv om jeg ikke kan ha sex med han.. jeg tror ikke at vet at jeg er interessert i han, fordi jeg tar aldri kontakt med han heller. veldig dumt av meg å ha sex med han så raskt, men alt håp kan ikke være ute? 

Anonymkode: cd5a2...f33

Jeg tenker at han har noe å skjule, kanskje en kjæreste? Han legger deg ikke til på facebook, og kontakter deg bare når han ikke har besøk av dama, kanskje?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...