Gå til innhold

Jenter: Hvor lang er din samboer (mann)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen er 190 cm Hadde ikke noe å si

23 cm høyere en meg

Anonymkode: 875fd...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er mellom 183 og 186. Er usikker, men så vet jeg ikke min egen høyde heller. Tror jeg er mellom 158 og 162. Har ikke akkurat tenkt så mye over høyden hans :) Men han er så høy at når jeg gir han en klem kan jeg legge hodet mitt på det myke og gode brystet hans :) Ikke at vi klemmer og sånn så mye i stående stilling. 

Anonymkode: 08329...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

180. Jeg er 162, syns høydeforskjellen mellomnoss er perfekt :)

Anonymkode: fb569...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

173cm. Jeg er 170cm. Etter å ha vært sammen med en pingle-eks på 165cm og 55kg var jeg egentlig på jakt etter noe høyere. :P Men min nye kjæreste er bredskuldra, staut og ordentlig maskulin av seg så da gjør det ingenting at jeg blir høyere enn han i finskoa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 176 cm og han er 186 cm :hjertesmil: Han har perfekt høyde i forhold til meg, i mine øyne

Anonymkode: 175c1...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tror ubevisst at høyden har noe å si. Syns det er fint at mannen er høyere. Jeg er selv rundt 170 cm og han er ca 181 cm.

Anonymkode: 707b2...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

185 og helt perfekt for meg på alle måter☺️

Anonymkode: 9cd36...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makar
Den 25.7.2016 at 21.43, frk91 skrev:

194, mens jeg er mellom 160-165. Hadde ingenting å si hvor høy han var, men liker at han er så høy og bred at jeg føler meg liten og søt. Liker ikke at vi aldri kan kysse/klemme skikkelig når vi står, men er veldig greit at rumpa hans er i perfekt klåhøyde.

Hvordan er det i senga med såpass høydeforskjell? Noen stillinger dere ikke kan bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

194.

Sjarmen hans var hovedårsaken til at jeg falt for han, men hvor interessant han er - er hva som jeg synes er det beste med han :) 

Anonymkode: 2dcf0...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

194. Jeg tiltrekkes av høye menn, så det var et pluss, men hadde ikke hatt noe å si dersom han var 10 cm lavere. Bare ikke han er under 180 😉

Anonymkode: 3160f...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke så lang, men han er ganske tynn!

Anonymkode: 3968a...d3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, makar skrev:

Hvordan er det i senga med såpass høydeforskjell? Noen stillinger dere ikke kan bruke?

Kompisen min er like høy og var med en dame på samme høyde. Han syns det var no drit å ta henne i doggy, for det ble ganske klønete sa han. Ellers tror jeg ikke det var noe problem

Anonymkode: ff62e...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 196 cm. Selv er jeg 169. Liker ikke små menn på 170 og deromkring. 

Anonymkode: 30045...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...