Gå til innhold

Aftenposten har sluttet å si fra om at saker kun er for abonnenter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dritirriterende! Jeg ville jo ikke klikket meg inn på saken om de hadde opplyst at den kun er for abonnenter, men nå har de visst sluttet å si fra også:kjempesinna:

Anonymkode: bd49c...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har nok bare brukt opp kvoten din. Du kan lese så og så mange artikler i uken gratis.

Men du kan lese så mange gratisartikler som du bare vil på inkognito-modus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg ser i alle fall at det fremdeles står "For abonnenter" ved en god del av artiklene?

Anonymkode: f59e5...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Feyfeyhey skrev:

Står fortsatt en liten tab nederst på bildet til artikkelen "A-Magasinet - For abonnenter", hos meg hvertfall.

 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg ser i alle fall at det fremdeles står "For abonnenter" ved en god del av artiklene?

Anonymkode: f59e5...fea

Dette er noe annet. Når du går inn på artikler som ikke har denne merkingen kan du likevel få beskjed om at "For å lese denne artikkelen må du ha et abonnement." Men denne beskjeden kommer først når du har brukt opp gratiskvoten, men de sier ikke lenger i fra om at det er det som har skjedd. I starten irriterte jeg meg bare over at de ikke kunne merke artiklene bedre på forsiden, men det funker fint å slette cookies for å få tilgang. 

Anonymkode: a1e42...686

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lang stund trengte man bare skru av Javascript for få lest abonnementsartiklene, men det har de sperret for.

Anonymkode: 5c8e9...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere forsøkt å slette cookies / nettleser-logg?

Hvis dere leser for eksempel fire eller fem artikler, og så sletter de greiene - og forsøker å lese ett per artikler til?

Anonymkode: f59e5...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...