Gå til innhold

Hvor mye surfer du KG i arbeidstiden?


Gjest PetterPanne

Anbefalte innlegg

Gjest PetterPanne

Jeg har vært på jobb siden 0800 og har kun jobbet effektivt i 1.5 time. Er jeg alene om å være slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, PetterPanne skrev:

Jeg har vært på jobb siden 0800 og har kun jobbet effektivt i 1.5 time. Er jeg alene om å være slik?

I perioder (spesielt nå om sommeren :sjenert: ) hender det faktisk at jeg surfer på KG (eller vg-nett osv) absolutt hele arbeidsdagen :sjenert: 

Ikke min skyld at jeg har null og nada å gjøre på jobb, jeg mener jeg har mitt på det tørre så lenge arbeidsgiver er informert.

Anonymkode: 8a4d3...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vil ikke

Ingenting. Er heller ikke på fb på jobb. Jeg har mer enn nok å gjøre samtidig som jeg jobber på timeregnskap som skal viderefaktureres kunder. Kan ikke la kunder betale for mitt private surfing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke har noe å gjøre er jeg mye på kg. Blir fort 2 timer med dødtid i løpet av dagen.

Anonymkode: 58fcf...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter ikke på Internett når jeg har hendene fulle av oppgaver, men sitter på nettet når det ikke skjer noe som helst på jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe - bruk heller mIRC.

Anonymkode: b0a0e...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting. Sitter i åpent landskap og hadde syntes det var pinlig og sitte på KåGe foran alle kollegene :grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...