Gå til innhold

Helt ødelagt..


ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Jeg er utslitt, ødelagt og i sjokk. Sliten etter en måned med opp og nedturer. En forferdelig Berg og dalbane. 

I går koste du deg med mat og skolebrød. Tok knebøy med fysioterapeuten. Du var endelig på bedringens vei. 

Men så snudde det. Tilbake til det samme bare ti ganger verre. 

Du sovnet inn i dag, med hele familien rundt deg, som elsker deg høyere enn himmelen. Du var vårt forbilde. 

Nå får du endelig hvile, du fortjener det nå etter alt det vonde du har opplevd. 

Du er høyt elsket og dypt savnet. Og jeg savner deg. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg uten deg. 

Men jeg skal være sterk. For din skyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig trist. Samtidig må personen ha satt pris på støtten og kjærligheten hen fikk fra familien.

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Summers skrev:

Så utrolig trist. Samtidig må personen ha satt pris på støtten og kjærligheten hen fikk fra familien.

Veldig trist.. Han var utrolig glad for alt vi gjorde for han den siste tiden. Det viste han oss tydelig. ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff nå ble jeg forferdelig trist. Gjør vondt å høre at du ikke har det greit og at du har mistet noen nær og kjær. 

Om du trenger noen å prate med så er inboxen min åpen for deg slik som den alltid har vært! 

Sender deg en virtuell bamseklem :hug: 

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer. 

:dagens-rose:

Ta deg tid til å sørge, både du og familien. Og ta imot den hjelpen som strekkes ut til dere. Den kommer gjerne fra noen du ikke forventer det fra.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. juli 2016 at 8.20, Summers skrev:

Så utrolig trist. Samtidig må personen ha satt pris på støtten og kjærligheten hen fikk fra familien.

 

Den 26. juli 2016 at 3.17, Scorpio_ skrev:

Tenker på deg @ClosedParadise :hug: :dagens-rose:

 

Den 26. juli 2016 at 3.25, Fotballflue skrev:

Veldig trist å lese! :dagens-rose: Stor klem til deg :klem: ❤️

 

Den 26. juli 2016 at 21.06, minister-mio skrev:

:dagens-rose:

 

Den 26. juli 2016 at 21.51, WubWub skrev:

Uff nå ble jeg forferdelig trist. Gjør vondt å høre at du ikke har det greit og at du har mistet noen nær og kjær. 

Om du trenger noen å prate med så er inboxen min åpen for deg slik som den alltid har vært! 

Sender deg en virtuell bamseklem :hug: 

:dagens-rose:

 

Den 26. juli 2016 at 0.04, Dr. A. Kula skrev:

Kondolerer. 

:dagens-rose:

Ta deg tid til å sørge, både du og familien. Og ta imot den hjelpen som strekkes ut til dere. Den kommer gjerne fra noen du ikke forventer det fra.

:klem:

Tusen takk alle sammen. Dette er veldig hyggelig for meg å lese, og jeg setter enormt stor pris på omtanken deres ❤️ Dere er herlige 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer. Tenker på deg. 

Anonymkode: fb5cf...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse medfølelse! <3Hva er det som har hendt? :( 

Anonymkode: 1bdcc...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kondolerer. Det er forferdelig og nesten ubeskrivelig når noen som står deg nær dør. Man blir helt knust av sorg, men når sorgen har minket litt med tid og stunder, vil en ofte ha et smil på leppene når man tenker på denne personen.

Sender deg og familien din mange varme klemmer :dagens-rose::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...