Gå til innhold

Dumme valg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 100% uenig i at timing er alt. Er det ekte kjærlighet så er det det. Da gjør begge det som må til...

Anonymkode: a47ca...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta sjansen, TS. Ikke kan frykten for avvisning styre deg, for tenk om han VIL! Du er singel og han er singel, timingen sett utenfra virker perfekt og du har virkelig ingenting å tape, men alt å vinne. Det er ikke kleint å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her....

Jeg har sendt han noen nye snapps og får respons, men veldig enkelt. Han sender ingen til meg.. Man blir litt sånn fjortis når det kommer til denne kjærligheta 😂 

Anonymkode: f0635...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna om han har dame!

Anonymkode: c86a5...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hold deg unna om han har dame!

Anonymkode: c86a5...373

Hjeeeeelp... :P 

Er jo enig, men det står jo i tråden at han mest sannsynlig ikke har dame. Om han har det så kan han jo evt. fortelle at han har dame :P 

Anonymkode: 127fc...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her....

Jeg har sendt han noen nye snapps og får respons, men veldig enkelt. Han sender ingen til meg.. Man blir litt sånn fjortis når det kommer til denne kjærligheta 😂 

Anonymkode: f0635...aad

:takke::skya:

Anonymkode: 127fc...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke visst hvordan jeg skulle reagert hvis eksen plutselig sendte Snaps etter en lang stund etter å ha dumpet meg. Hadde nok ikke sendt mange Snaps tilbake. Det positive er jo at du får respons ;) Men du bør også prøve å få i gang en samtale.

Anonymkode: 127fc...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal spørre han om å ta en kaffe. Når du bare sender han snaps kan det jo virke som du bare er ute etter oppmerksomhet. Litt frekt, når du har dumpet han. Vær mer seriøs.

Anonymkode: 37a47...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her... Har tatt kontakt med han, men han var fryktelig opptatt... Så hørte jeg at han driver på med en ny dame 😏 Så slik gikk det... Snakk om dumt valg den gang da. 😳

Anonymkode: f0635...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her... Har tatt kontakt med han, men han var fryktelig opptatt... Så hørte jeg at han driver på med en ny dame 😏 Så slik gikk det... Snakk om dumt valg den gang da. 😳

Anonymkode: f0635...aad

:/

Var ikke et dumt valg ts - tror det var bedre enn å gå rundt å "lure". Var det ikke? :)

Anonymkode: c93da...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her... Har tatt kontakt med han, men han var fryktelig opptatt... Så hørte jeg at han driver på med en ny dame 😏 Så slik gikk det... Snakk om dumt valg den gang da. 😳

Anonymkode: f0635...aad

Jeg synes du kan være stolt av deg selv for at du tok kontakt. Mye bedre å få et klart svar enn å lure.

Vurderingen og valget du gjorde deng gang var sikkert riktig da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff... Ble lei meg 😏 Vet ikke om jeg tror på skjebnen lengre, det er vel bare tilfeldigheter alt. 

Må "gruffe" meg ferdig, så må jeg bare glemme han. 

Anonymkode: f0635...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...