Gå til innhold

Barnevernsstudiet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes du som er barnevernspedagog om barnevernsstudiet? Hvilken høyskole/universitet gikk du på?

Anonymkode: dfcbc...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UiS, veldig fint opplegg. Alle som "vil" kommer seg greit igjennom :) gode praksisplasser og forelesere. Emnene er veldig relevante for arbeidet mitt på institusjon i dag iallfall :-) 

Anonymkode: 920de...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz
Den 26.7.2016 at 11.29, AnonymBruker skrev:

UiS, veldig fint opplegg. Alle som "vil" kommer seg greit igjennom :) gode praksisplasser og forelesere. Emnene er veldig relevante for arbeidet mitt på institusjon i dag iallfall :-) 

Anonymkode: 920de...33a

Ikke for å kuppe tråden, men jeg skal studere barnevern på uis. Er det mye obligatorisk oppmøte? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, marizz skrev:

Ikke for å kuppe tråden, men jeg skal studere barnevern på uis. Er det mye obligatorisk oppmøte? :) 

Det er ikke mye, men du må regne med en del obligatoriske seminarer. Tror det var omtrent hver uke en del semestre, men det er bare et par timer + forberedelse i grupper på forhånd. En-to ganger har det også vært en hel uke med obligatorisk. 

Anonymkode: 47572...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mye, men du må regne med en del obligatoriske seminarer. Tror det var omtrent hver uke en del semestre, men det er bare et par timer + forberedelse i grupper på forhånd. En-to ganger har det også vært en hel uke med obligatorisk. 

Anonymkode: 47572...4b2

Ok, takk for svar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...