Gå til innhold

Minst 15 nye personer som misliker meg uten å ha åpnet kjeften.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør jeg galt? Det kan hende jeg er paranoid og skikkelig skeptisk til alt og alle egentlig, men jeg har merket meg minst 15 stykker som ikke syntes jeg er så innmari kul for tiden. Jeg har da aldri sagt noe stygt til dem eller noe - jeg smiler til og med til dem hvis dem går forbi. Et sånt vennlig smil, men det driter dem i. 

Hva er det med meg og personligheten? Kan det være at dem ikke takler klærne mine, eller måten jeg går på? Kanskje mitt åsyn i seg selv er nok til å få folk til å himle med øynene?

For et par år siden var jeg helt vanlig godt likt, med nok av venner, og ja - alt man trenger her i livet, men det tok en brå vendig og jeg klarer ikke å forklare det. Hjelp. 

Jeg ser at dem er i et spesielt miljø, så sånn sett så tar jeg meg ikke noe nær av det, men blir litt bekymret innimellom - på en annen side så er jeg litt paranoid så kanskje jeg bare kan takke meg selv?

Anonymkode: d5b2a...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er relasjonen din til disse 15 menneskene?

 

Anonymkode: 7673f...67f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er relasjonen din til disse 15 menneskene?

 

Anonymkode: 7673f...67f

Ikke noe annet enn forbipasserende. Det er der jeg har tenkt og forstått at jeg trolig er en smule paranoid egentlig.

Anonymkode: d5b2a...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snakk om helt fremmede folk? isåfall betyr det absolutt ingenting.

Anonymkode: e9ec5...407

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er det snakk om helt fremmede folk? isåfall betyr det absolutt ingenting.

Anonymkode: e9ec5...407

Godt å høre. :opplyser:

Anonymkode: d5b2a...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe annet enn forbipasserende. Det er der jeg har tenkt og forstått at jeg trolig er en smule paranoid egentlig.

Anonymkode: d5b2a...3ab

Det heller nok mot det siste ja:)

Anonymkode: 7673f...67f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 forbipasserende misliker deg ikke, men bryr seg ikke noe videre heller da. 

Paranoia dette her..

Anonymkode: 286fb...74b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de har en dårlig dag når de går forbi? Kanskje de ikke liker å smile til forbipasserende? Kanskje du har en utstråling som gjør noen mennesker usikre? Kanskje smilet ditt egentlig ser ut som et morderisk glis?

Vanskelig å si, og absolutt ikke noe å henge seg opp i. Slutt å tenke på dette, kanskje du utstråler noe rart fordi du har blitt litt paranoid.

Anonymkode: 597bc...62c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paranoid ja. 15 forbipasserende misliker deg fordi de ikke smilte til deg når de gikk forbi?

Mange smiler ikke til fremmede og man overvurderer ting sterkt om man tror at alle bryr seg så veldig om en når en er ute og går.

Anonymkode: dd1ba...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Enkelte mennesker har mer enn nok med seg og sitt.

 Så de tenker over at dem skal smile, nikke og si hallo til alle og enhver, som de tilfeldigvis går forbi...

Anonymkode: 96460...c2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Ser ikke problemet, dette er jo kun forbipasserende folk.

Du kan ikke vite om folk liker deg eller ikke med å bare gå forbi dem.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.7.2016 at 21.56, AnonymBruker skrev:

Hva gjør jeg galt? Det kan hende jeg er paranoid og skikkelig skeptisk til alt og alle egentlig, men jeg har merket meg minst 15 stykker som ikke syntes jeg er så innmari kul for tiden. Jeg har da aldri sagt noe stygt til dem eller noe - jeg smiler til og med til dem hvis dem går forbi. Et sånt vennlig smil, men det driter dem i. 

Hva er det med meg og personligheten? Kan det være at dem ikke takler klærne mine, eller måten jeg går på? Kanskje mitt åsyn i seg selv er nok til å få folk til å himle med øynene?

For et par år siden var jeg helt vanlig godt likt, med nok av venner, og ja - alt man trenger her i livet, men det tok en brå vendig og jeg klarer ikke å forklare det. Hjelp. 

Jeg ser at dem er i et spesielt miljø, så sånn sett så tar jeg meg ikke noe nær av det, men blir litt bekymret innimellom - på en annen side så er jeg litt paranoid så kanskje jeg bare kan takke meg selv?

Anonymkode: d5b2a...3ab

Med mindre du lukter vondt, så er ikke dette noe du skal bry deg med. Dette er nok ren innbildning. Bare fordi de ikke smiler til deg, betyr det jo ikke at de ikke liker deg. De kjenner deg jo ikke, så hvordan i all verden skal de ikke like deg?

Ta deg en dusj noen ganger i uka og bruk rollon, ha på rene klær... så mislike de deg i alle fall ikke pga de syns du lukter vondt. Det er det eneste fremmede kanskje kan dømme andre etter.... men da er det hygienen din de ikke liker, ikke deg :D

Anonymkode: c1bd3...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er vel ikke akkurat et samfunn hvor fremmede stopper opp for å hilse og slå av en prat. Du må ikke ta til deg at fremmede ikke smiler til deg på gaten. Hvis du derimot fortsetter å tro at ingen liker deg og være paranoid ovenfor det, så vil jeg råde deg å kontakte lege. Å være paranoid kan være tegn på at man trenger behandling :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis de bare er forbipasserende, hvordan vet du da at de misliker deg?

Anonymkode: a1e97...e0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags spesielt miljø er de i, disse 15 menneskene som ikke smilte til deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...