Gå til innhold

Hvilken av disse kjolene i lite bryllup?


lady90

Anbefalte innlegg

Vi skal gifte oss i rådhuset i august og jeg trenger kjoletips. Vi skal ha et lite bryllup med kun middag for nærmeste familie etterpå, tipper vi blir ca 20 stk. Har lyst på brudekjole, men er usikker på om den bør være kort eller ikke. Hva syns dere passer best av disse 2 kjolene? Liker den lange best og den kan jeg bestille i Norge. Den korte må bestilles på nett fra utlandet og da kommer den akkurat fram i tide. Det kjedelige med denne er hvis den ikke passer, da rekker jeg ikke å sy den om. Er den lange for mye? Isåfall kan den sikkert legges opp litt. 

2.jpg

1.html

1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes uten tvil at brudekjolen bør være lang (men helst ikke feie nedi gulvet). Lite bryllup eller ikke..

Men skjørtet ser litt svært ut, det ville jeg hatt litt enklere. Men liker du den kjolen best bør du gå for den.

Her er noen enkle, men stilige:

http://www.squadmaker.com/s-%C3%98se+blonde+h%C3%B8st+enkle+brudekjoler-15949.html

http://www.squadmaker.com/s-trompet+%2F+havfrue+katedral+tog+h%C3%B8st+enkle+brudekjoler-15921.html

Ville ikke satset på en som ikke nødvendigvis rekker frem i tide, pluss at den kanskje ikke passer 100%

Anonymkode: 62549...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ASOS.com har nå brudekjoler - her kan du få ekspressleveranse på bare noen dager. Om de har fine kjoler derimot det vet jeg ikke:) Jeg anbefaler absolutt IKKE JJshouse og disse andre kinakjole-nettstedene. Jeg bestilte en kjole derfra som i utgangspunktet kostet 900 kr, og endte med å bruke over 2000 på den fordi målene var så rare og den satt så feil at den måtte sys om i absolutt ALLE ender og kanter. Stoffet var veldig tungt og det var løse tråder overalt, altså ikke noe kvalitetsarbeide der. Mulig jeg hadde uflaks, men med tanke på tiden du har - styr unna!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begge var veldig flotte, men hvis du liker den nederste best synes jeg absolutt du skal gå for den 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine begge to, men likte den lange best!

Anonymkode: d8180...b8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du liker den lange best, så syns jeg du skal gå for den. Er uansett litt risikabelt å kjøpe noe på nett fra utlandet. Tenk hvis den ikke ser ut som bildet, ikke passer eller er ødelagt. Syns du skal velge den kjolen du liker best, uansett om det kommer 10 eller 100 gjester. Ingenting er "for mye" på bryllupsdagen din

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta den kjolen du liker best :)

Men som nevnt over - styr for all del unna JJs house og lignende nettbutikker!

Asos, La redoute, Zalando, H&M mfl har brudekolleksjon til overkommelige priser, og der er det trygt å bestille fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også den lange best.
Forøvrig var min kjole fra JJShouse, den satt som et skudd og var absolutt ikke noe dårlig kjole til prisen (ca. 2000 + toll og moms).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Sapientia skrev:

Jeg likte også den lange best.
Forøvrig var min kjole fra JJShouse, den satt som et skudd og var absolutt ikke noe dårlig kjole til prisen (ca. 2000 + toll og moms).

Hvor mye betalte du i toll og moms?

Ser en perfekt kjole der til 180 dollar ca. Kjipt om mange av kjolene der ser like fancy ut som diverse klær på ebay, og når de ankommer er de bare noen filler i ekkelt stoff.

Andre erfaringer fra JJshouse?

Anonymkode: 62549...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
Den 24. juli 2016 at 21.25, lady90 skrev:

Vi skal gifte oss i rådhuset i august og jeg trenger kjoletips. Vi skal ha et lite bryllup med kun middag for nærmeste familie etterpå, tipper vi blir ca 20 stk. Har lyst på brudekjole, men er usikker på om den bør være kort eller ikke. Hva syns dere passer best av disse 2 kjolene? Liker den lange best og den kan jeg bestille i Norge. Den korte må bestilles på nett fra utlandet og da kommer den akkurat fram i tide. Det kjedelige med denne er hvis den ikke passer, da rekker jeg ikke å sy den om. Er den lange for mye? Isåfall kan den sikkert legges opp litt. 

2.jpg

1.html

1.jpg

I mine øyne er disse to kjolene veldig lik; begge har endel blonder "A form" (?) dvs: innsvinget midt i livet med vidt skjørt. Begge har høy skjæring i halsen. Det som skiller dem er at den øverste viser mer hud av armer og legger, den nederste har silkebånd i midjen. Ettersom de likevel er så identiske koker det da ned til deg TS; din personlige smak, type og kroppsform. 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Sapientia skrev:

Jeg likte også den lange best.
Forøvrig var min kjole fra JJShouse, den satt som et skudd og var absolutt ikke noe dårlig kjole til prisen (ca. 2000 + toll og moms).

Kanskje off topic, men jeg må bare få gratulere deg og T. med giftermålet. :) Når skjedde det? Dere har vel flyttet også? Jeg savner dere på KG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes at den korte kjolen var utrolig vakker. Brudekjoler trenger ikke nødvendigvis være lange

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den øverste best, men jeg hadde ikke tatt sjansen på å bestille noe fra utlandet med kort tid til bryllupet. Du ville ikke vært den første som løper noe som er perfekt, bare for å få noe som er alt annet i posten. Har prøvd det selv noen ganger.

Gratulerer og lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, applestories skrev:

Jeg likte den øverste best, men jeg hadde ikke tatt sjansen på å bestille noe fra utlandet med kort tid til bryllupet. Du ville ikke vært den første som løper noe som er perfekt, bare for å få noe som er alt annet i posten. Har prøvd det selv noen ganger.

Gratulerer og lykke til!

Har kjøpt mange kjoler fra JJ's House og har alltid vært fornøyd. Det er ikke alt fra Kina som har dårlig kvalitet

Anonymkode: 9627b...5a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye betalte du i toll og moms?

Ser en perfekt kjole der til 180 dollar ca. Kjipt om mange av kjolene der ser like fancy ut som diverse klær på ebay, og når de ankommer er de bare noen filler i ekkelt stoff.

Andre erfaringer fra JJshouse?

Anonymkode: 62549...e19

Man kan være heldig, men jeg ville ikke tatt sjansen. Sjekk ut "knock off nighmares" o.l på Facebook.

Bildene på JJs house o.l er ikke deres egne, men bilder de har stjålet fra "ekte" designere. Så lager de noe som ligner. Man kan være heldig å få noe som ligner veldig, og man kan være uheldig å få noe som ikke ligner i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Arabella skrev:

Kanskje off topic, men jeg må bare få gratulere deg og T. med giftermålet. :) Når skjedde det? Dere har vel flyttet også? Jeg savner dere på KG.

Her tror jeg du nok blander meg med en annen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lady90 skrev:

Her tror jeg du nok blander meg med en annen 

Dette ble dumt. Det var Sapientia jeg spurte, men jeg ser det kan misforstås. Jeg beklager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte definitivt den øverste korte kjolen best! Med litt høyde på håret og et kort slør til vil du sikkert bli smashing!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...