Gå til innhold

Sex med forskjellige menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sex med to forskjellige menn på samme kveld, begge uten kondom

Jeg går på p-piller

 

Er dette farlig? Hva kan skje?

Anonymkode: bc8db...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan få HIV/aids og dø.

Du kan få herpes og aldri kunne ha sex igjen.

Du kan ha fått kjønnsvorter og aldri kunne ha sex igjen.

Og det kan hende du blir gravid med tvillinger som ikke har samme far.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel i prinsippet like farlig eller ufarlig som å ha sex med de samme mennene med 1 måneds mellomrom.

Du kan bli gravid, eller smittet med en seksuelt overførbar sykdom. Denne risikoen tar man hver gang man har sex. Kondom reduserer risikoen for graviditet og smitte betraktelig, men er ikke 100% sikkert.

Den eneste "ekstra" risikoen er jo av sosial art, noen vil fordømme deg hardt for å ha hatt 2 menn på en kveld. Personlig ser jeg ikke noe problem med det, sålenge det var frivillig og du hadde glede av det :)

Endret av Resignert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev:

Du kan få HIV/aids og dø.

Du kan få herpes og aldri kunne ha sex igjen.

Du kan ha fått kjønnsvorter og aldri kunne ha sex igjen.

Og det kan hende du blir gravid med tvillinger som ikke har samme far.

Men jeg er helt sikker på at ingen av de hadde noe. Han ene har kun hatt sex med meg, og han andre hadde kun hatt sex med en person før meg, hans daværende kjæreste.

 

Anonymkode: bc8db...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg er helt sikker på at ingen av de hadde noe. Han ene har kun hatt sex med meg, og han andre hadde kun hatt sex med en person før meg, hans daværende kjæreste.

 

Anonymkode: bc8db...f69

Er dere veldig unge?

Anonymkode: 22a8e...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske. Kom nettopp ut av et langt forhold med han ene, og han andre er tre år eldre enn meg og fremsto som mer erfaren enn det han var. Jeg har hatt sex med 4 forskjellige i løpet av mitt liv. 

Jeg er 19, eksen min er 20 og han andre er 22. 

Jeg skal sjekke meg for kjønnssykdommer just in case, men jeg tror ikke jeg har noe. Hvor tidlig kan man sjekke graviditet? Er noen uker til jeg skal ha mensen neste gang, og jeg har planer om å ha sex flere ganger før den tid, så jeg vil gjerne vite det tidlig. 

Og jeg skal bruke kondom neste gang! Takk for svar 😊

Anonymkode: bc8db...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske. Kom nettopp ut av et langt forhold med han ene, og han andre er tre år eldre enn meg og fremsto som mer erfaren enn det han var. Jeg har hatt sex med 4 forskjellige i løpet av mitt liv. 

Jeg er 19, eksen min er 20 og han andre er 22. 

Jeg skal sjekke meg for kjønnssykdommer just in case, men jeg tror ikke jeg har noe. Hvor tidlig kan man sjekke graviditet? Er noen uker til jeg skal ha mensen neste gang, og jeg har planer om å ha sex flere ganger før den tid, så jeg vil gjerne vite det tidlig. 

Og jeg skal bruke kondom neste gang! Takk for svar 😊

Anonymkode: bc8db...f69

3 kant eller hver for dere ?

Anonymkode: d979a...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

3 kant eller hver for dere ?

Anonymkode: d979a...33d

Hver for oss. De vet ikke om hverandre.

Anonymkode: bc8db...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg er helt sikker på at ingen av de hadde noe. Han ene har kun hatt sex med meg, og han andre hadde kun hatt sex med en person før meg, hans daværende kjæreste.

 

Anonymkode: bc8db...f69

Man kan få herpes og hepatitt av å bruke rusmidler, av å kutte seg og masse andre måter enn sex.

HIV/Aids kan også smitte uten at man har sex.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver for oss. De vet ikke om hverandre.

Anonymkode: bc8db...f69

Kom begge i deg? Hvordan kom dette i stand? 

Anonymkode: a846d...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, amativeReflection skrev:

Du kan få HIV/aids og dø.

Du kan få herpes og aldri kunne ha sex igjen.

Du kan ha fått kjønnsvorter og aldri kunne ha sex igjen.

Og det kan hende du blir gravid med tvillinger som ikke har samme far.

Er ikke så fryktelig stor sannsynlguhet for Hiv og aids akkurat.

Og får du kjønnsvorter kan du fint ha sex igjen, for det kan fjernes og du kan ha krem. 

 

Det som kan skje er at du kan ha risiko for kjønnsykdommer ja, men det er bare skjekke seg for. 

Går nok fint 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Byjenta! skrev:

Er ikke så fryktelig stor sannsynlguhet for Hiv og aids akkurat.

Og får du kjønnsvorter kan du fint ha sex igjen, for det kan fjernes og du kan ha krem. 

 

Det som kan skje er at du kan ha risiko for kjønnsykdommer ja, men det er bare skjekke seg for. 

Går nok fint 

Det kommer jo helt an på hvor dem kom fra. I Etiopia har 27% av folkene aids. 

Hjelper jo ikke å sjekke seg når de ikke kan kureres. Hepatitt C (dreper leveren, så man dør), HIV/Aids (dreper immunforsvaret så man dør), herpes (gir deg vonde sår og smitter alle du har sex med), HPV (gir deg livmorshalskreft så du dør, ingen symptomer ikke vanlig å teste mot). Og dette er bare de jeg kommer på i farten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev:

Det kommer jo helt an på hvor dem kom fra. I Etiopia har 27% av folkene aids. 

Hjelper jo ikke å sjekke seg når de ikke kan kureres. Hepatitt C (dreper leveren, så man dør), HIV/Aids (dreper immunforsvaret så man dør), herpes (gir deg vonde sår og smitter alle du har sex med), HPV (gir deg livmorshalskreft så du dør, ingen symptomer ikke vanlig å teste mot). Og dette er bare de jeg kommer på i farten.

Det er veldig få HPV som gir deg kreft, og de som du får synlige kjønnsvorter av får du ikke kreft av, så det er ganske liten sannsynlighet. 

Og nå snakket ikke jeg om hva man kan få i etiopia, jeg snakka om hva som er sannsynlig i norge. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjønnsvorter kan du fint ha sex med etterpå, det kan kuttes bort eller laser, eller så finnes det mange kremer som ho over her sier. Det er veldig få som får kreft av HPV viruset, og det er bare noen få HPV virus som gir kreft. 

Anonymkode: ef093...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Byjenta! skrev:

Det er veldig få HPV som gir deg kreft, og de som du får synlige kjønnsvorter av får du ikke kreft av, så det er ganske liten sannsynlighet. 

Og nå snakket ikke jeg om hva man kan få i etiopia, jeg snakka om hva som er sannsynlig i norge. 

 

Finnes etiopiere i Norge også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/24/2016 at 14.41, amativeReflection skrev:

Du kan få herpes og aldri kunne ha sex igjen.

Du kan ha fått kjønnsvorter og aldri kunne ha sex igjen.

denne typen skremselspropaganda kan du spare deg for. er så feil som du får det.

til TS:
uønska graviditet og kjønnssykdommer er absolutt en mulighet. skulle du få noe er det dog mest sannsynligvis mycoplasma el klamydia. uansett, vent 1 uke før du tester deg for sykdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, amativeReflection skrev:

Du kan få HIV/aids og dø. Skjer sjelden, men man må være forsiktig! Du dør ikke av HIV sånn umiddelbart heller...

Du kan få herpes og aldri kunne ha sex igjen. Det kan skje, men du kan selvfølgelig ha sex igjen, bare informer partner og bruk kondom.

Du kan ha fått kjønnsvorter og aldri kunne ha sex igjen. Det kan skje, men du kan selvfølgelig ha sex igjen, bare informer partner og bruk kondom.

Og det kan hende du blir gravid med tvillinger som ikke har samme far. Veldig usannsynlig!! 

Herregud, du krisemaksimerer. La til mer sannsynlige svar i uthevet skrift. 

Anonymkode: 6c817...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, herremann skrev:

denne typen skremselspropaganda kan du spare deg for. er så feil som du får det.

til TS:
uønska graviditet og kjønnssykdommer er absolutt en mulighet. skulle du få noe er det dog mest sannsynligvis mycoplasma el klamydia. uansett, vent 1 uke før du tester deg for sykdommer.

Og hpv, men det kan man ikke teste seg for. 

Anonymkode: 9394a...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, amativeReflection skrev:

Du kan få HIV/aids og dø.

Du kan få herpes og aldri kunne ha sex igjen.

Du kan ha fått kjønnsvorter og aldri kunne ha sex igjen.

Og det kan hende du blir gravid med tvillinger som ikke har samme far.

For en krisemaksimering! Jeg har selv herpes, hatt det i tre år. Har ikke hatt et eneste utbrudd etter førstegangsutbruddet, så at jeg aldri kan ha sex er jo bare vås. De aller fleste med herpes får bare ett utbrudd, eller at de får noen få utbrudd de første årene for så å ikke ha flere. 

Anonymkode: 968a0...966

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For en krisemaksimering! Jeg har selv herpes, hatt det i tre år. Har ikke hatt et eneste utbrudd etter førstegangsutbruddet, så at jeg aldri kan ha sex er jo bare vås. De aller fleste med herpes får bare ett utbrudd, eller at de får noen få utbrudd de første årene for så å ikke ha flere. 

Anonymkode: 968a0...966

Men er du ikke redd for å smitte partneren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...