Gå til innhold

Dama fikk nakensnap..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, tom1986 skrev:

Ingen menn sender nakenbilde av seg selv til en dame midt på natta, uten at han har en viss grunn til å tro at han har sjanse på henne. Så det betyr at hun har, i beste fall, flørtet med denne fyren og gitt han grunn til å tro han har en mulighet på henne. Ingen menn sender nakenbilde helt ut av det blå til en dame. 

Nettopp, men det er mange "gutter" der ute forkledd i en manns kropp. Jeg har fått flere snaps fra ukjente menn og gutter med nakenbilder, første gang fikk jeg litt panikk og tenkte "wtf?". Da andre bilde kom fra samme bruker viste jeg til samboer og blokkerte fyren. Visste ikke første gangen man kunne blokkere. 

Anonymkode: 36abd...ad8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv fått nakensnap ved en feiltagelse. det værste er at det var foran min kjæreste og det var hans kompis som sendte den.. vi snakket sammen og fant ut at det var innblandet alkohol haha. SNAKK MED HU!!

Anonymkode: 35fe8...c9a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er folk som sender nakensnaps av seg selv til hele kontaktlisten sin når de drikker litt mye. Hvilke forklaringer gir hun? Hadde hun hatt en på si så hadde hun vel neppe åpnet den mens du kunne se?

Anonymkode: b52d7...dd3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv fått nakensnap ved en feiltagelse. det værste er at det var foran min kjæreste og det var hans kompis som sendte den.. vi snakket sammen og fant ut at det var innblandet alkohol haha. SNAKK MED HU!!

Anonymkode: 35fe8...c9a

Aha, det var alkoholen ja. Hvorfor sendte han kompisen ikke en nakensnap til faren sin da? I og med at det er kun alkohol som bestemmer alle hans handlinger? Hvorfor sendte han til deg og ikke sin egen tante?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen fikk bilde fra en dame han kjente for elleve å siden (altså før vi ble et par) for noen uker siden der hun lå med bena godt spredt i sorte silkestrømper og spørsmål om han ikke snart var på hennes kanter siden det var så lenge siden sist :fnise: han viste meg meldingen med en gang og var ganske satt ut.. Jeg mente han burde sende svar med at han kanskje trodde kona ville syns det var ugreit med slik oppmerksomhet, noe han gjorde og fikk svar ganske kjapt at jeg var velkommen til å bli med.. 

Så jo, det finnes mennesker der ute som absolutt er både desperate nok, lengtende nok og ensom nok til av ulike grunner å sende slike meldinger med bilder enten det er snap, sms, mail, fb eller hva det nå er - og så er det slik at man ikke trenger all verdens oppmuntring heller om man tror man kan få respons fra kanskje EN av de man sender til.. 

Viste seg nemlig siden både min mann og jeg snakker om alt mulig med gode venner at en annen fyr også hadde fått samme bilde. Hans samboer hadde blitt lyn forbannet og når hun hørte om min mann ble det litt lettere stemning rundt denne saken for hennes del. Jeg kan til en hvis grad skjønne at man stusser om man ikke har et solid forhold, og TS sin reaksjon sier meg at han ikke stoler på sin kjæreste - så at han avslutter forholdet er sikkert like greit. Men for meg og min mann, og for våre bekjente var det overhode ingen tvil om at denne damen helt uten videre etter årevis plutselig gikk gjennom sin kontaktliste og sendte ut samme melding; kom å ta meg - jeg er klar :hoppendeglad:

Jeg håper egentlig bare hun fikk napp ett sted for jeg tenker man er rimelig desperat som gjør slikt ( ellet tom..) 

Endret av Carrot
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lå i senga hos henne og hun fikk en snap, som hun åpnet. Det var et nakenbilde av en fyr. Hun fikk panikk, prøvde å lukke den raskt og ga noen unnskyldninger. Men jeg mistet helt fatningen, sa ingenting og dro hjem. Har fått en million meldinger (unnskyldninger og dårlige forklaringer) siden da og hun har prøvd å ringe minst 30 ganger. 

Er helt rasende inni meg og tenker at det er INGEN grunn til at en fyr skulle sende henne nakenbilde, sånn plutselig og uten grunn. I mitt hode er vi ferdig og jeg skal sende henne en melding om det om et par dager, når jeg har fått roet meg litt ned. 

Anonymkode: aaf81...bfa

Jeg har fått en drøss av slike snaps uten noe som helst oppfordring fra min side.. Enkelte menn bare måååå flashe utstyret sitt virker det som. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått flere nakenbilder av menn, uten noen som helst oppfordring fra min side. En gang fikk jeg snap av et nært familiemedlem naken og, han var full og tenkte ikke over at mange ikke burde ha fått den snappen. Og de fleste av mine venninner har og, fått nakenbilder av menn, uten at vi oppfordrer til noe. Utrolig hva menn synes er lurt på natta, da de er fulle og.

Og til TS. Hvis dama di var utro, med denne mannen, hvorfor skulle hun være så dum at hun åpner den foran deg da?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nakenbilder fra en eks jeg ikke har sett på ti år. Helt uoppfordet (og uønsket). 

Anonymkode: 08e9a...722

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hvis det var en fyr hun flørtet med og hadde fått liknende snaps av før ville hun aldri ha åpnet den når du var der.

Anonymkode: 75e93...bfe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil også anbefale denne artikkelen som omtaler et norsk studie på feltet kjønnsforskjeller, vennlighet og seksuell persepsjon: 

 

http://www.huffingtonpost.com/2015/02/09/men-sexual-interest_n_6595822.html

 

anbefalingen går spesielt til @tom1986 og @waco

Anonymkode: 08e9a...722

Og her er en omtale på norsk: 

 

http://psykologisk.no/2015/03/var-det-en-seksuell-invitt/

Anonymkode: 08e9a...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaja. Det fins gutter med null sosiale antenner også. Jeg hadde en kompis, som faktisk bare var kompis, som plutselig sendte meg snap av sin erigerte penis en natt han hadde vært ute.. han unnskyldte seg veldig for det. Så det KAN jo ha vært uskyldig fra hennes side!!

Anonymkode: 4b42e...074

Men da reagerte du vel ikke som om du hadde noe å skjule?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, jabx skrev:

Men da reagerte du vel ikke som om du hadde noe å skjule?

Hvordan reagerer man egentlig når man får et nakebilde helt uforberedt midt i fleisen?

Anonymkode: e555b...91f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville faktisk reagert med panikk fordi typen kan tenke at jeg er med på det.

Anonymkode: caa7b...1a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville faktisk reagert med panikk fordi typen kan tenke at jeg er med på det.

Anonymkode: caa7b...1a4

Er det ikke bedre å fortelle typen hvem som sender deg nakenbilder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smilejenta skrev:

Mtp. På at hun fikk panikk i stedet for å si "wtf"/"æsj"/etc, synes jeg du gjør rett i å avslutte det hele. Tror hun har vært uærlig mot deg.

Jeg kunne også fått panikk, med tanke på at kjæresten min sannsynligvis hadde blitt småkrakilsk og lurt på hva faen som skjer, om jeg fikk nakenbilde av noen. Istedet for å si æsj, hva i all verden?? ville jeg kanskje snudd mobilen så han ikke skulle se.

Det finnes endel håpløse menn som sikkert plutselig kan finne på å sende nakenbilde til en dame han ikke engang har kontakt med ellers.

Litt merkelig å bare drite i hele dama og dumpe henne pga dette.

En jeg gikk på skole med skulle sende pikkbilde til ei han likte. Han sendte feil, det havnet i hendene på en helt annet, ble spredt. Noen skrev ut og hengte opp på skolen også faktisk. Endel folk er jævlige. Noen sender nakenbilder i hytt og pine.

Hadde jeg vært uskyldig og typen ikke trodde meg, så hadde jeg gladelig åpnet døra for han når han var på vei ut av mitt liv!

Anonymkode: 115ef...a53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Juami

Men om dette var en fyr som hun hadde et eller annet forhold til, og som brukte å sende henne nakenbilder, er det jo ganske merkelig at hun tok sjansen på å åpne snapen når du var tilstede. Jeg vet i alle fall at om jeg skulle drevet et sånt dobbeltspill så hadde meldingene jeg hadde fått fra den andre fyren ikke blitt åpnet i nærheten av kjæresten min! 

Endret av Juami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer mer enn folk tror. Jeg har fått nakensnap av en helt fremmed person før og jeg fikk panikk, selv om ikke samboer var her. Jeg endret innstillingene mine samme dag og gjorde at ingen fremmede kunne sende meg snap. Vil ikke se flere fremmede peniser på min snapchat igjen...

Enten er hun uskyldig i det hele og ønsker å bevise det til deg (man kan bli bra desperat dersom noen tror man har gjort noe man er uskyldig i) eller så er hun uærlig mot deg og skjuler noe. Snakk med henne, hør hva hun har å si. Det skader jo ikke. Dessverre kan ingen av oss vite sannheten.

Men, hvorfor skulle hun åpne en snap fra en person hun f.eks. var utro med eller flørtet med rett ved siden av deg? Jeg har aldri vært utro og kommer aldri til å være utro, men til og med jeg skjønner jo at det ikke er så lurt. Bare en tanke.

Endret av kjøttmeis
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Juami skrev:

Men om dette var en fyr som hun hadde et eller annet forhold til, og som brukte å sende henne nakenbilder, er det jo ganske merkelig at hun tok sjansen på å åpne snapen når du var tilstede. Jeg vet i alle fall at om jeg skulle drevet et sånt dobbeltspill så hadde meldingene jeg hadde fått fra den andre fyren ikke blitt åpnet i nærheten av kjæresten min! 

Dette er ganske logisk for oss med hodet på rett plass. 

Når det gjelder menn som visstnok ikke sender pikkbilder uoppfordret: bullshit. Jeg har fått opp til flere tilsendt her på KG også. Og det med minimalt deltagelse på sexforumet. Noen menn tror visstnok at penisen deres er Guds gave til menneskeheten, og det er deres misjon i livet å få vist den fram til flest mulig. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, waco skrev:

han sender vel ikke ståpikken sin til deg fordi han misliker deg? Han skulle sjekke reaksjonen din.

Sender du bilde av din stive klitoris til menn du ikke vil ha sex med?

At man liker noen eller vil ha sex med dem, gjør det ikke automatisk greit å sende dem nakenbilder. Det finnes uendelig mange skritt man kan ta for å "sjekke reaksjonen", man kan småflørte litt og se om vedkommende er med på det, man kan spørre om de er interessert, man kan hinte litt om at man er naken og se hva responsen blir. Det er ikke slik at flørteprosessen trenger å gå fra hyggelig småprat og rett til nakenbilder. Hvis man stadig sender nakenbilder til mottakere som ikke blir begeistret, burde man vurderer å ta en titt på sin fremgangsmåte og ikke minst måten man tolker andres kroppsspråk/væremåte. 

Anonymkode: 28e97...c23

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...