Gå til innhold

Hvis batteriet på mobilen tappes, er da batteriet problemet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Batteriet på mobilen min gikk plutselig ut i lynfart og nå vil ikke telefonen lades. Dette er en eldgammel telefon, så det er ikke en app eller wifi eller noe slikt som er grunnen, for ikke noe sånt finnes på telefonen min. Jeg vurderer nå om jeg skal prøve å bestille nytt batteri eller om jeg rett og slett skal kaste inn håndklet og kjøpe ny telefon. Er det trygt å gå ut fra at det er batteriet som er problemet når dette skjer, eller kan det være selve telefonen det er noe galt med og så viste det seg bare gjennom batteriet?

Anonymkode: db5d4...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er som regel batteriet som er gammelt og slitt når dette skjer med den gamle typen mobiltelefon. Jeg skiftet batteri tre ganger på ti år med min gamle mobil, før jeg måtte krype til korset og kjøpe "smart"telefon.

Nytt batteri finner du her: https://altitec.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Batteriet på mobilen min gikk plutselig ut i lynfart og nå vil ikke telefonen lades. Dette er en eldgammel telefon, så det er ikke en app eller wifi eller noe slikt som er grunnen, for ikke noe sånt finnes på telefonen min. Jeg vurderer nå om jeg skal prøve å bestille nytt batteri eller om jeg rett og slett skal kaste inn håndklet og kjøpe ny telefon. Er det trygt å gå ut fra at det er batteriet som er problemet når dette skjer, eller kan det være selve telefonen det er noe galt med og så viste det seg bare gjennom batteriet?

Anonymkode: db5d4...56d

Det kan være det ja, ellers kan det være at det er en koblingsfeil fra batteriet til telefonen som gjør at det ikke fungerer. Da ville jeg kjøpt ny. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er telefonen/batteriet?

Anonymkode: 00208...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er telefonen/batteriet?

Anonymkode: 00208...3c6

Begge er ti år. Har levd en evighet, aldri vært noe problem :laugh:

Anonymkode: db5d4...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne

Når batterier brukes over tid så minker deres evne til å holde på energi. Derfor opplever du at du må at du må lade hele tiden. Du burde kjøpe nytt batteri. Hvis det fortsatt ikke funker så bra, så burde du bytte telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...