Gå til innhold

Fantasier om sjefen - hjeeeelp


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Vil være anonym idag jeg

... for jeg er nemlig litt satt ut.

Har vært singel en stund og trives med det. Hadde et helvetes brudd for over et år siden og har trengt tid på det. Ikke orket tanken på sex eller dating eller noenting.

Så får jeg ny jobb. Krveende, prøver å holde hodet over vannet. Som vikar foreløpig, håper det blir fast.

Sjefen har en spesiell lederstil. Kommet frem til at vi er ganske like, og må finne en måte å omgås og kommunisere på som kan funke mer smooth, for vi er perfeksjonister begge to.

Ja, bla bla. Må bare forklare litt rundt.

Så våknet jeg idag... etter en ganske intens drøm, livaktig, med sånn god følelse. Trygg. SÅnn god følelse når du føler deg ønsket, vet at noen vil være sammen med deg og nært og fortrolig.

*kræsj* Den andre personen var sjefen min... Og det eneste jeg har hatt i hodet i dag er rompa hans, hvordan den ser ut i de buksene og hvordan den ville passe mellom bena mine :oops:

Dette er grusomt. Jeg skal jobbe med mannen. Denne jobben er drømmejobben. Jeg må bare riste av meg følelsen.

Avfei det som en drøm, sier dere. Ikke så lett! Jeg oppdaget at jeg er skikkelig tiltrukket av ham på alle plan. Det er uansett uaktuelt for meg, for han er gift, og sånt blander jeg meg ikke borti. :oops:

1. Må tydeligvis begynne med ONS igjen eller noe, før jeg kaster meg over noen på arbeidplassen. :o

Evt droppe julebordet!!! Hva betyr dette - at jeg har vært singel for lenge? Drømmen gjorde meg faktisk litt trist, det var skikkelig stusslig å oppdage at jeg savner noen som virkelig ønsker MEG. :-( Og den delen av det har ingen ting med personen å gjøre, det var bare følelsen å våkne alene idag var skikkelig vond.

2. Hvordan forholde seg til sjefen nå????

Hjeeeeeeeelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sleng ham ned på kontorpulten og forsyn deg, vel...

:ler:

Hva gjør du med andre fantasier da? Du realiserer vel ikke ALT du har drømt om natten...? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...