Gå til innhold

Glamglow


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei Alle Sammen 

Jeg har bestemt meg for å ta bedre vare på huden min, og har lyst til å kjøpe GlamGlow sine masker. Noen som har erfaringer med dette merket? Hvilken forskjell gjorde den på dere? 

Anonymkode: 1d52a...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har alle utenom den grønne, elsker dem, den som har gjort størst forskjell er Supermud, hjalp på prikkene på nesen og kvisene :-) liker å kombinere den med thirstymud siden den kan bli litt tørr, liker også peelingen til brighteening mud :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den blå, grønne og oransje. De er helt rå! Har prøvd hvit og svart også, elsket de! Skal snart kjøpe de også 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, tuppsjura skrev:

Jeg har den blå, grønne og oransje. De er helt rå! Har prøvd hvit og svart også, elsket de! Skal snart kjøpe de også 😄

Ble du noe lysere i huden av å bruke den oransje? Er skikkelig mørk rundt munnen og på haken. Vil få en mer entonet hudfarge. Så kjøpte den oransje i håp om at det skulle bleke pigmenteringen. Mek hva syns du?

Anonymkode: 1d52a...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. juli 2016 at 10.48, Elisanepe skrev:

Har alle utenom den grønne, elsker dem, den som har gjort størst forskjell er Supermud, hjalp på prikkene på nesen og kvisene :-) liker å kombinere den med thirstymud siden den kan bli litt tørr, liker også peelingen til brighteening mud :-) 

Anbefaler du cleanseren til den hvite? 

Anonymkode: 1d52a...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte Google for å se hva dere prater om. 

Fikk hakeslepp av du som skrev at du har alle uten om den grønne... :hakeslepp:

Er det virkelig nødvendig? Synes 4-500 kr pr stk er litt drøyt hvis en skal ha alle jeg. 

Jeg som synes jeg er kjempeflink de få gangene i året jeg bruker maske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler du cleanseren til den hvite? 

Anonymkode: 1d52a...833

Har aldri prøvd den ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Forundret.. skrev:

Måtte Google for å se hva dere prater om. 

Fikk hakeslepp av du som skrev at du har alle uten om den grønne... :hakeslepp:

Er det virkelig nødvendig? Synes 4-500 kr pr stk er litt drøyt hvis en skal ha alle jeg. 

Jeg som synes jeg er kjempeflink de få gangene i året jeg bruker maske. 

Kjøper dem på salg så betaler 200kr per stk og di varer lenge, men nei, er ikke nødvendig med alle, men er veldig fornøyd med dem, men er ikke alle jeg ville kjøpt ny av, eller betalt full pris for. bruker den blå som fuktighetskrem og den oransje som peeling, den hvite bruker jeg kun på kviser, den svarte og lilla bruker jeg som masker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Elisanepe skrev:

Kjøper dem på salg så betaler 200kr per stk og di varer lenge, men nei, er ikke nødvendig med alle, men er veldig fornøyd med dem, men er ikke alle jeg ville kjøpt ny av, eller betalt full pris for. bruker den blå som fuktighetskrem og den oransje som peeling, den hvite bruker jeg kun på kviser, den svarte og lilla bruker jeg som masker. 

Aha! Jeg så dem bare til full pris. Jeg missforsto tydeligvis bruken av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28. juli 2016 at 22.37, AnonymBruker skrev:

Ble du noe lysere i huden av å bruke den oransje? Er skikkelig mørk rundt munnen og på haken. Vil få en mer entonet hudfarge. Så kjøpte den oransje i håp om at det skulle bleke pigmenteringen. Mek hva syns du?

Anonymkode: 1d52a...833

Jeg ble ikke noe lysere i ansiktet som helhet, men fikk jevnere farge. Har også mørke merker rundt munnen og den er nesten helt borte nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tuppsjura skrev:

Jeg ble ikke noe lysere i ansiktet som helhet, men fikk jevnere farge. Har også mørke merker rundt munnen og den er nesten helt borte nå

Så gøy å lese! Så glad på dine vegne. Nå gleder jeg meg mer enn aldri til å begynne å bruke produktet. Hvor ofte brukte du? Fargen forsvinner vell ikke? Har en venninne som en gang brukte sitron rundt  munnpartiet og haken, i starten så fikk hun en jevn hudtone, men med en gang hun sluttet så gikk alt tilbake igjen

Anonymkode: 1d52a...833

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så gøy å lese! Så glad på dine vegne. Nå gleder jeg meg mer enn aldri til å begynne å bruke produktet. Hvor ofte brukte du? Fargen forsvinner vell ikke? Har en venninne som en gang brukte sitron rundt  munnpartiet og haken, i starten så fikk hun en jevn hudtone, men med en gang hun sluttet så gikk alt tilbake igjen

Anonymkode: 1d52a...833

Takk! Bruker den 2 ganger i uken for å opprettholde resultatet. Anbefaler å følge det som står nøye, og kanskje se videoer på youtube der de viser hvordan de brukes. Det gjorde jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...