Gå til innhold

Jeg klarer ikke å avlive katten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Coronas skrev:

Mener du at jeg ikke tok ansvar ved å få den avlivet? Og mener du at jeg ikke betalte dyrlegen 3000kr for å gjøre det? OG er det min feil at en dust bare kjører på en hvit katt ute og lar den ligge uten å gi beskjed? Heldigvis noen andre som stoppet og fikk gitt meg beskjed. 

Er møkkalei folk som tror de vet det beste for alle!!!!!!!!!

Nei, selvfølgelig måtte du jo avlive den, ikke det jeg mente.   Og ræva at noen kjørte på den og stakk som feig f. 

 Poenget mitt er at  ALTFOR ofte skjer det grufulle ting med katter fordi eiere sender de ut UAVSETT hvor risikable omgivelser! Hadde aldri kommet meg igjen  de neste 10 årene om JEG hadde sendt katten ut-så brutalt drept på et eller annet vis. 

  Vanskeligvis er det dårlig kultur, latskap og misforståelser som gjør at så mange bare sender katter ut. Dette gjelder ikke deg spesielt men generelt. Katter blir behandlet, altfor ofte,  som dritt i Norge. 

I andre land er det kun de utrolig ressurssvake, white trash folk som behandler katter så slepphendt som den jevne vanlige  borger  gjør i Norge. Det er virkelig sjokkerende , på generell basis. 

Anonymkode: e1fbf...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

....mer-   og  at TS gjerne lar katten lide fordi hun selv syns det er fælt er typisk dårlig holdning.  Skjerp deg Ts.    Hvem i huleste er det som klarer å se dyret ha sterk smerte? Ingen med reell empati..

Anonymkode: e1fbf...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...