Gå til innhold

Hvordan svarer dere på observasjoner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"så langt hår/skjegg du har fått", "så lange øyenvipper du har", "så blå øyner du har" osv. osv.

Jeg vet aldri hva jeg skal svare på dette? Ender ofte opp med å takke, men det er jo nødvendigvis ikke et kompliment -kun en observasjon. Hvordan svarer dere på dette?

Anonymkode: 9b5d5...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man sier takk. Folk sier, nei så slank du har blitt. Det er helt ok. Men om en person har blitt feit, så skal man liksom ikke kommentere det. Men heldigvis i min verden kan man si slikt. Flere ganger jeg har sagt til venner. Nå har du blitt god og feit, eller nå har du slanket deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest insta72

Å synes du det ?  Det er vel et godt svar.  Pust et takk foran  viss du synes  det er posetivt  ment. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke svart på slike kommentarer. Hadde stirret litt på de så hadde jeg byttet tema til noe mer fruktbart enn "small talk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer noen ganger takk hvis det er hyggelig. Eller noe sånn som "synes du det?" "Det har jeg ikke tenkt på" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hvorfor bry seg om slike kommentarer, i det heile tatt.

 Folk som har langt skjegg er vel (mest sannsynlig) også klar over at de faktisk har langt skjegg. :)

 Burde være temmelig  overflødig å komme med slike kommentarer altså.

Anonymkode: 76d9d...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

"så langt hår/skjegg du har fått", "så lange øyenvipper du har", "så blå øyner du har" osv. osv.

Jeg vet aldri hva jeg skal svare på dette? Ender ofte opp med å takke, men det er jo nødvendigvis ikke et kompliment -kun en observasjon. Hvordan svarer dere på dette?

Anonymkode: 9b5d5...fed

Får ingen sånne kommentarer. Kanskje fordi det fortsatt ikke er helt stuerent med "nei, så tjukk du har blitt"?

Anonymkode: a619d...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...