Gå til innhold

Dere som sliter med å få orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal til for at dere kommer? Hvordan er sexlivet? :)

Anonymkode: 924ff...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hverken dama eller jeg kommer hver eneste gang. Men så lenge det ikke skjer hele tiden så gjør det ikke så mye. Sex er jo mye mer enn orgasme. 

Selv når vi er kjappe er vi sammen i en halvtime, orgasme varer bare noen sekunder. 

Men det som ofte trigger meg over er om hun klør meg på pengene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Veldig bra forspill, som han tar seg gooood tid til. 2. Total avslapning 3. At jeg har litt av kontrollen selv. Sexlivet er fantastisk. Har helt fantastisk sex med han jeg ligger med nå, og skulle gjerne gjort det hele tiden, selv om jeg ikke kommer. Målet med sex for meg er ikke å komme 

Anonymkode: da74e...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg er unormalt altså? Jeg har fått orgasme 3 ganger sammen med en mann, litt flere alene men må bruke myye tid og krefter! Ikke synes jeg penetrering erundt noe godt heller. :(

Anonymkode: 924ff...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper med en finger bak og stimuli av klitoris. I tillegg til bra med forspill og avslapping/ikke stress med å "måtte komme"

Anonymkode: 7be74...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sexlivet er kjempebra selv om jeg ikke kommer hver gang. Kommer vel 9/10 ganger imot 0/10 i starten av forholdet. Det hjelper at han ikke maser, at vi har et bra forspill og så funker alltid anal. 

Det som setter en stopp for meg er ofte at jeg vet at han blir skuffet/lei seg om jeg ikke kommer. Han har selv sagt at han føler seg dårlig om han ikke klarer å få meg til å komme. Det har heldigvis blitt bedre nå i det siste, virker som han har lært seg at jeg faktisk nyter sex selv om jeg ikke kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke orgasme av sex i det hele tatt, får det relativt kjapt alene. Har vært med samme mann regelmessig i en årrekke, og han kunne ikke vært bedre, men penetrering kan være veldig voldsomt og krever litt konsentrasjon og avslapning for å få det til.

Anonymkode: bae95...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...