Gå til innhold

shaver dere nedentil ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinne, 21.

Glattbarbert, fordi samboer foretrekker det + jeg synes ikke skog er noe særlig attraktivt på meg selv + det er ubehagelig med masse hår der nede, det klør.

Foretrekker ikke noe spesielt på samboer. Han er vanligvis glattbarbert fordi han liker det selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bergtekjen

For det fyrste heiter det ikkje shaving, men barbering på norsk.
Så til resten: kvinne, 23 år. Eg barberar ikkje i det heile tatt og foretrekker at kjærasten heller ikkje gjer det. Glattbarbert er det styggaste eg veit, både på menn og kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 31, stusser. Foretrekker at menn gjør det samme.

Anonymkode: ede1a...a6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier som oftest å trimme der nede, varierer litt mellom trekant og flystripe. Av og til fjerner jeg alt, føles deilig å være helt glatt, men så blir det en stund til neste gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer bikini linja og stusser. Glattbarbert hadde jeg da jeg var 14 og det var grusomt! Ble klamt og klødde. Han siste jeg har hatt sex med har vært helt glattbarbert. Nuppete/kvisete og jævlig. Ikke pent! Gutter skal ha hår der nede!!

Anonymkode: 7ae0f...b68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønn: Kvinne
Alder: 23
Glattbarbert eller ikke: Tja. Gjør meg ingenting å la det vokse ut litt, men alltid godt å ta alt når det er blitt for langt. 
Hva foretrekker du på en partner?: Hår! En mann skal jo ha hår, i mine øyne. Kan godt stusse det litt og ha litt orden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann 29

Glattbarberer meg hver 4. dag ca.

Foretrekker at en partner har litt årning, men er ikke så veldig kresen på akkurat det 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 25

Nei. Hadde jeg vært i forhold hadde jeg gjort det.

Ons går greit selvom jeg ikke er barbert. Har ivertfall ikke fått andre signaler enda.

Foretrekker babert partner.

Anonymkode: 1c2fd...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjønn Kvinne

Alder 41

Glattbarbert eller ikke glatt

Hva foretrekker du på en partner glatt, men er ikke et must.

Anonymkode: d0dea...4df

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 20, trimmer kanskje litt av og til. Foretrekker også at han eller hun jeg har sex med har hår. Kan godt være trimmet, men folk skal få gjøre sånn som de vil med sitt eget hår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glattbarbert. 

Endret av appelsinjuice
Dkxd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lady skrev:

Er det i Oslo? Hvilken salong og hudpleier? 😊

Ja, Oslo. WaxingPalace på Majorstuen. Superflinke. De gjør det så kjapt og proft at det nesten ikke rekker å gjøre vondt. De har en salong på Bislett også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Karou skrev:

For det fyrste heiter det ikkje shaving, men barbering på norsk.
Så til resten: kvinne, 23 år. Eg barberar ikkje i det heile tatt og foretrekker at kjærasten heller ikkje gjer det. Glattbarbert er det styggaste eg veit, både på menn og kvinner.

Tar du ikke å stusser bikinilinjen heller ? 

Anonymkode: d0dea...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HøyMørkog40

Mann 39..

Altid barbert pung og rundt roten..Resten er glatt,eller kort trimmet..

Foretrekker at dama er glatt eller i det minste kort trimmet..

Hjerte-fasong på dama gjør det jo bare vakkert!!!..Gleder meg hver gang til å bruke tunga da...

Hår i maten..Nei Takk..!!!

Endret av HøyMørkog40
Ser bedre ut..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Karou skrev:

For det fyrste heiter det ikkje shaving, men barbering på norsk.
Så til resten: kvinne, 23 år. Eg barberar ikkje i det heile tatt og foretrekker at kjærasten heller ikkje gjer det. Glattbarbert er det styggaste eg veit, både på menn og kvinner.

For det fyrste heiter det "føretrekk"...

Jeg liker å ha litt kontroll. Prøvde å holde meg glattbarbert sist jeg var i et forhold, men tviler på at jeg gjør det neste gang - det er jo tidkrevende, kanskje mer for noen enn for andre. En partner kan gjøre han vil, men uten hår tror jeg ikke at jeg har vært borti, det hadde kanskje vært litt rart. Og litt kontroll på lengden er fint - lange hår finner raskt veien langt ned i halsen, og det er sjelden noe gøy for noen parter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bergtekjen
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar du ikke å stusser bikinilinjen heller ? 

Anonymkode: d0dea...4df

Nei, det gjer eg ikkje. Eg har ein fin bikini som dekker alt. 

1 time siden, applestories skrev:

For det fyrste heiter det "føretrekk"...

Jeg liker å ha litt kontroll. Prøvde å holde meg glattbarbert sist jeg var i et forhold, men tviler på at jeg gjør det neste gang - det er jo tidkrevende, kanskje mer for noen enn for andre. En partner kan gjøre han vil, men uten hår tror jeg ikke at jeg har vært borti, det hadde kanskje vært litt rart. Og litt kontroll på lengden er fint - lange hår finner raskt veien langt ned i halsen, og det er sjelden noe gøy for noen parter. 

Takk for rettelse! Det er ikkje lenge sidan eg byrja å skrive på nynorsk, så den er ikkje i nærleiken av perfekt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn her som tar brasiliansk?

 

Anonymkode: 56d05...da7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Karou skrev:

Nei, det gjer eg ikkje. Eg har ein fin bikini som dekker alt. 

Takk for rettelse! Det er ikkje lenge sidan eg byrja å skrive på nynorsk, så den er ikkje i nærleiken av perfekt :) 

Hvorfor velger du å skrive nynorsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16, liker å være glattbarbert. På partner foretrekker jeg at jentene er glattbarbert, men har ikke en særlig preferanse når det gjelder guttene. 

Anonymkode: f1f38...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...