Gå til innhold

Venlafaxin Krka erfaringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har startet opp på antidepressiva igjen. Har ikke brukt det på en stund, da jeg synes bivirkningene var veldig alvorlige.
Har bare tatt Venlafaxin 3 dager nå og merker allerede at kroppstemperaturen er skyhøy, jeg får krampefølelse i bena og har en konstant følelse av å måtte hakke tenner og det er umulig å ejakulere.
Er dette innen rimelighetens grenser, eller bør jeg gå tilbake til legen å prøve et annet preparat?

Anonymkode: 68dbd...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du usikker, så kontakt lege og foklar situasjonen.

Gikk på venlafaxin en periode, hadde god virkning. Men begynte å svette som en gal om natten, så måtte slutte med den da denne bivirkningen ikke gikk over for min del.

Anonymkode: 173ce...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du usikker, så kontakt lege og foklar situasjonen.

Gikk på venlafaxin en periode, hadde god virkning. Men begynte å svette som en gal om natten, så måtte slutte med den da denne bivirkningen ikke gikk over for min del.

Anonymkode: 173ce...3f6

Kan jeg spørre hvor lenge du gikk på Venlafaxin?

Anonymkode: 68dbd...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville la det gå litt tid. Vent et par uker og vurder da om medisinen er noe du vil fortsette med. Mange medisin har oppstartsbivirkninger som vil gå bort etter hvert.

Endret av Artèm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvor lenge du gikk på Venlafaxin?

Anonymkode: 68dbd...d66

Jeg prøvde det ut i noen måneder. For noen går bivirkningene over, for andre gjør det ikke det. Det er veldig individuelt. Så det er fortsatt godt mulig at de går over for deg. Å prøve ut nye medisiner kan være ubehagelig, da det kan ta litt tid (1 måned +) før bivirkningene går over. Det kan man bare si med tid. Det er fortsatt godt mulig at de vil gå over for deg. Vil anbefale deg å prøve litt til, så lenge de bvirkningene du føler på nå er mulig å leve med. Men hvis det blir for ubehagelig, så ikke nøl med å kontakte lege for å be om råd.

Anonymkode: 173ce...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...