Gå til innhold

Hvilke erfaringer har dere med nettdating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte mannen min på Elite singles.  Vi har nettopp fått vårt første barn.

Vil si det var jackpot for min del 😉

Anonymkode: fb5c9...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettdating og tinder og den slags er et tillegg til gammeldags kjøttmarked, finne partner på jobb eller i fritidsinteresser. Ikke en erstatning. Det er ikke magisk - det finnes ikke folk på nettet som ikke finnes i virkeligheten. Altså, hvis du vil treffe noen nær der du bor, er det greit å bo et sted som er relativt tettbefolket.

I tillegg til den jungelen med folk som vil utnytte deg for sex eller hva det måtte være, så har du en ting til: 

Mange nettdatingsiter er den rene utbytting. Ikke får du sagt opp abonnementet, ikke får du slettet profilen uten å betale en ekstraavgift, osv.. Du kan ikke en gang google deg fram til hva som er best, fordi mange "markedsundersøkelser" er i virkeligheten bare satt opp av nettdatingsitene sjøl, eller har seriøse mangler (ser at nettdatingeksperten.no rangerer c-date(!) høyt...) og så vrimler det ikke av kandidater der heller.

Så det er en jungel på to måter.

Det kvinner skal være oppmerksomme på, det er at han kjekke, han har mange andre kvinner som gir han oppmerksomhet. Så om du holder deg med et hoff på seks-sju kandidater, så kan disse seks- sju jonglere rundt på et ganske høyt antall damer. Det menn skal være oppmerksom på, er at det vrimler av scam- profiler.

Så. Det er som livet ellers, Masse folk ute etter å lure deg og utnytte deg, men brukt med vett, kan det gå bra (jeg hadde stort hell med tinder på alle vis, jeg er ikke der lenger, trengs ikke; et halvårs abo hos sukker endte med en hilsen og det var det. Et halvår på c-date endte med et heftig knull og massevis av spammail, jeg får de enda, og av facebook of sex to mnd før en ferietur ble det også et nyp.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23. juli 2016 at 17.43, AnonymBruker skrev:

Møtte ei fra Tinder for en uke siden. Vi hadde sendt en del snapchat (både tekst og bilder). Hun var muligens enda vakrere i virkeligheten... Vi hadde god kjemi, men mistenker hun ikke er klar for et forhold, og jeg er redd for å bli "brent" (igjen). Uansett veldig glad for at jeg fikk en finfin kveld med noe av det bedre Oslo har å by på rent utseendemessig.

Anonymkode: 1ac27...997

Shallow, much?

Anonymkode: 7b71a...bb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Jeg møtte min store kjærlighet, som nå er blitt min samboer, på en datingside, så det går an :) Mine to foregående kjærester møtte jeg også på nett, så det er faktisk mulig å treffe noen gjennom nettdating. Når det er sagt, så kan en gå på noen smeller i starten, før man kommer inn i nettdatinggamet. Det er mye snodig der ute, og man må bruke vett og forstand. Ikke vær naiv og tro på fagre ord, ikke skriv med hverandre i evigheter før dere treffes, og ikke tro at alle som skriver til deg er seriøse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er det sinnsykt deprimerende. Aner ikke hva jeg gjør galt, selv om jeg har både tekst og bilde jeg er ganske selvsikker på. Kom fram til begge etter konstruktiv kritikk fra både fremmede og venner. Ingen svarer på meldingene mine, og ingen ser ut til å ville ha noe kontakt med meg.

Jeg synes ikke jeg er stygg eller uattraktiv. Jeg fikk matcher på tinder når jeg bruker et bilde av meg bak et piano eller et bål, men når det bare er meg selv som meg så er det ingen respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige, en del menn uten kvaliteter-så jeg er ferdig med den delen av mitt liv.

 

Anonymkode: 17e65...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...