Gå til innhold

Hvilke erfaringer har dere med nettdating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 21.7.2016 at 23.13, AnonymBruker skrev:

Nettdating som mann er helt ubrukelig om man rett og slett ikke er veldig kjekk eller har griseflaks.

Nettdating er kvinners kjøttmarked. De kan velge og vrake i menn og trenger ikke sende en eneste melding for de motar nok i massevis. Det samme gjelder matcher på Tinder. En normal mann på Tinder er heldig om han i det heletatt får en match, mens jeg må faktisk trykke NEI for å ikke få match på alle de ser.

Grafen på sukker illustrer veldig bra hvordan forholdet mellom kvinner og menn er på nettdating om man betaler litt. Veldig liten forskjell for menn. Mens henvendelsene til jentene mangedobles.

 

Anonymkode: 7bdb1...dd9

Ja, kvinner kan velge mellom menn å ha sex med, menn kan velge mellom kvinner å ha et forhold med.

Anonymkode: c2d79...509

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møtte ei fra Tinder for en uke siden. Vi hadde sendt en del snapchat (både tekst og bilder). Hun var muligens enda vakrere i virkeligheten... Vi hadde god kjemi, men mistenker hun ikke er klar for et forhold, og jeg er redd for å bli "brent" (igjen). Uansett veldig glad for at jeg fikk en finfin kveld med noe av det bedre Oslo har å by på rent utseendemessig.

Anonymkode: 1ac27...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møtte ei fra Tinder for en uke siden. Vi hadde sendt en del snapchat (både tekst og bilder). Hun var muligens enda vakrere i virkeligheten... Vi hadde god kjemi, men mistenker hun ikke er klar for et forhold, og jeg er redd for å bli "brent" (igjen). Uansett veldig glad for at jeg fikk en finfin kveld med noe av det bedre Oslo har å by på rent utseendemessig.

Anonymkode: 1ac27...997

Hyggelig at dere fikk en fin kveld selv om det kanskje ble med den ene.

Jeg vet ikke om jeg er den eneste som merker det, men føler nesten at jeg blir litt trist på innsiden av et par av setningene. Jeg kommer aldri til å kunne gi en mann den gleden du uttrykker over å kun være til stede i en vakker kvinnes nærvær. Jeg lurer på hvordan det er, å være så vakker... Det er jo det tilsvarende for menn, og menn føler det nok på samme måten. Det må være rart å være vakker, men de som er det er det jo helt normalt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, applestories skrev:

Hyggelig at dere fikk en fin kveld selv om det kanskje ble med den ene.

Jeg vet ikke om jeg er den eneste som merker det, men føler nesten at jeg blir litt trist på innsiden av et par av setningene. Jeg kommer aldri til å kunne gi en mann den gleden du uttrykker over å kun være til stede i en vakker kvinnes nærvær. Jeg lurer på hvordan det er, å være så vakker... Det er jo det tilsvarende for menn, og menn føler det nok på samme måten. Det må være rart å være vakker, men de som er det er det jo helt normalt.

Hun hadde de vakreste brune øynene og i det hele tatt et nydelig fjes. Klarte ikke ta øynene fra henne. Nå skal det sies at jeg ikke akkurat er stygg selv, og har høyere utdannelse ++ (noe ikke hun hadde), så totalt sett er jeg en like bra "deal", men ja. Veldig vakre mennesker kan jo stort sett velge og vrake helt fritt - og da blir man ofte ikke "bra nok".

Når det er sagt faller jeg sjelden for noen "bare" fordi de er ekstremt vakre. Man må ha litt mellom ørene og være ærlig, og dermed hadde jeg nok aldri kunnet vært i et forhold med henne her.

Og husk at vakkerhet er subjektivt! Sikker på at noen finner deg like vakker som jeg fant min Tinder-date.

Anonymkode: 1ac27...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min samboer på nettet. Vi skjønte fort at vi klikket bra, men fordi jeg bodde i utlandet tok det tid før det ble noe annet enn (LANGE) telefonsamtaler. Jeg flyttet hjem tre måneder senere, vi ble kjærester rett etterpå og har nå bodd sammen i et halvt år. Det har gått kjempebra, hun "er den jeg trodde hun var", om man kan si det sånn. Ser for meg at det blir oss to i veldig lang tid fremover, selv om man aldri kan si sånt sikkert.

Anonymkode: fe69e...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det veldig mange desperate menn på sukker? Registrerte meg nettopp. Egentlig mest for moro skyld, men om en interessant fyr dukker opp går jeg gjerne på date. Har allerede fått mange meldinger uten at jeg i det hele tatt har lagt ut bilde engang :ler: 

Anonymkode: b2242...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun hadde de vakreste brune øynene og i det hele tatt et nydelig fjes. Klarte ikke ta øynene fra henne. Nå skal det sies at jeg ikke akkurat er stygg selv, og har høyere utdannelse ++ (noe ikke hun hadde), så totalt sett er jeg en like bra "deal", men ja. Veldig vakre mennesker kan jo stort sett velge og vrake helt fritt - og da blir man ofte ikke "bra nok".

Når det er sagt faller jeg sjelden for noen "bare" fordi de er ekstremt vakre. Man må ha litt mellom ørene og være ærlig, og dermed hadde jeg nok aldri kunnet vært i et forhold med henne her.

Og husk at vakkerhet er subjektivt! Sikker på at noen finner deg like vakker som jeg fant min Tinder-date.

Anonymkode: 1ac27...997

Helt klart - man kan ikke så mye for hvem man blir tiltrukket av, men man havner gjerne å samme "nivå". Men så er det noen som er så vakre at man kan beundre dem rent estetisk. Som en vakker solnedgang, og vi andre er heldige nok å se dem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, H.T.S skrev:

Jeg har vært på match, sukker, okcupid, blink, tinder, pof og sikkert noe mer i min levetid :D

Min erfaring med nettdating har vært så som så. Mye hyggelige menn og kvinner, men jeg føler nettdating blir litt oppkonstruert med måten man går fram på. Føler man ikke blir kjent på en naturlig måte, alt blir liksom litt hastet frem så fort som mulig så man kan gå gjennom så mange potensielle matcher som mulig på så kort tid som mulig. 

Jeg er positiv til dating på nett, men ikke via datingsider. Jeg fant den amerikanske eksen min via ett diskusjonsforum, var sammen i 4 år. Og fant min nåværende waleser når jeg streamet på twitch, er sammen på andre året.

Så nettet har funket fint for meg, men kanskje ikke akkurat på de typiske dating arenaene.

Avstandsforhold eller flyttet en av dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Driver ikke med slikt. 

Anonymkode: 198a3...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Thursday, July 21, 2016 at 19.15, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvilke erfaringer dere har med nettdating? Har noen truffet sin nåværende kjæreste/ samboer på  nettet? Hvilke nettsider har dere brukt?  Har noen negative erfaringer? 

Anonymkode: ce40d...202

Er sammen med samme dama jeg traff  på spraydate for 11 år siden gift på 7 året, 3 barn, så nå positiv til nett date

Anonymkode: 2ba3a...13d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/23/2016 at 21.46, applestories skrev:

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på sukker. Enten så drar de temaet over på seksuelle ting ganske kjapt eller så slutter de å svare etter et par meldinger. Men, jeg skal holde motet oppe :) Det MÅ jo være MINST en normal fyr der inne jeg kommer til å klikke med, som det går an å møte :) 

Anonymkode: d8173...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23. juli 2016 at 23.50, AnonymBruker skrev:

Er på sukker. Enten så drar de temaet over på seksuelle ting ganske kjapt eller så slutter de å svare etter et par meldinger. Men, jeg skal holde motet oppe :) Det MÅ jo være MINST en normal fyr der inne jeg kommer til å klikke med, som det går an å møte :) 

Anonymkode: d8173...b06

Jepp, undertegnede går det an å møte,  :)

Anonymkode: e4801...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg var på Blink for moro skyld, og fikk vel et par så som så meldinger der....:hoho: Så svaret må vel være..ingen erfaring.:heks:

Er virkelig ikke noe for meg, ihvertfall ikke når man leser om dramaet, styret og usikkerheten det kan skape. Så selv om det sikkert hadde vært min beste sjanse til å møte et utvalg, så vil jeg heller treffe på en og en, ansikt til ansikt. Ikke bygge opp forventninger gjennom tekstkommunikasjon før man ser personen fysisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ta nettdating med en STOR klype salt. Hvis man har store forhåpninger så blir man skuffet. Jeg hadde profil på sukker, men det var virkelig et helt ubrukelig sted. De samme mannfolkene som har vært der i åresvis og tror man skal lete lenge for å finne gull blant gråstein. Kan ikke skjønne sukker sin statistikk med at så mange finner kjæresten sin der. Nå har jeg profil på Tinder, men er ikke så aktiv. Vet at jeg kan chatte med en fyr i dagesvis og han er tilsynelatende SÅ interessert for så at det så blir bom stille. Orker ikke føle meg som noe som bare kan kastes så snart noe annet interessant dukker opp. Jeg satser mest på skjebnen jeg nå. Møte en fyr i den berømte kassen på Rema eller noe i den dur. 

Anonymkode: 84dd3...5dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/22/2016 at 10.25, AnonymBruker skrev:

Ja, men de fleste direkte henvendelsene til kvinner er jo bare menn som vil knulle. Deretter er det alle de som er villig til å møte deg og late som de er interessert i forhold, men som bare vil knulle likevel. 

Anonymkode: 82d3c...465

Dette :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/21/2016 at 19.15, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvilke erfaringer dere har med nettdating? Har noen truffet sin nåværende kjæreste/ samboer på  nettet? Hvilke nettsider har dere brukt?  Har noen negative erfaringer? 

Anonymkode: ce40d...202

Jeg er separert nå, etter 14 år med han. Vi møttes på spraydate for 16 år siden. Så det går an. Tror det er lettere å finne seg mann på nettet når man er i 20-30 årene. Da har man lang framtid å planlegge sammen som barn, hus og heim. Værre for meg som er i 40 årene og ungen flyttet hjemmefra :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne på diverse datingsider, traff min kjæreste på tinder og vi bor sammen. :0) 

Anonymkode: efec7...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...