Gå til innhold

Livredd for terror, har forberedt meg på det verste.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Mari Y skrev:

Godt sagt, for jeg tror det er større sjanse for at man dør i en trafikk-ulykke enn i en terror-aksjon.

Ennå så er faren større i trafikken en terror. Men de siste ukene har terror rammet daglig. Vi snakker om opp mot 80 døde i uka. Så på sikt om utvikling går som det ser ut til. Så vil argumentet om farligere i trafikken dø ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Gothminister skrev:

Ennå så er faren større i trafikken en terror. Men de siste ukene har terror rammet daglig. Vi snakker om opp mot 80 døde i uka. Så på sikt om utvikling går som det ser ut til. Så vil argumentet om farligere i trafikken dø ut.

Jeg vil fortsatt holde fast ved at man ikke bør gå rundt å være redd. Det vil alltid være en sjanse for at ting kan skje. Om det er terror, sykdommer eller hva det er. Det betyr ikke at man ikke skal være oppmerksom på det, men gå rundt å frykte det synes jeg ikke man skal gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mari Y skrev:

Jeg vil fortsatt holde fast ved at man ikke bør gå rundt å være redd. Det vil alltid være en sjanse for at ting kan skje. Om det er terror, sykdommer eller hva det er. Det betyr ikke at man ikke skal være oppmerksom på det, men gå rundt å frykte det synes jeg ikke man skal gjøre.

Helt enig med deg i det. Personlig frykter jeg ingen ting. Men jeg er bevist på hvor jeg tar med mine barn. For de er mitt ansvar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gothminister skrev:

Helt enig med deg i det. Personlig frykter jeg ingen ting. Men jeg er bevist på hvor jeg tar med mine barn. For de er mitt ansvar.

Jeg ville gjerne besøkt Israel, f eks, men aldri Vestbredden, eller Jerusalem. Frister ikke med voldelige settlere eller islamister. Og tror ikke konstant terror-beredskap hadde vært hyggelig heller. Heller et sted som ikke ligger på grensen til Libanon eller er 'delt'. 

Når det gjelder muslimske land, ville jeg nok unngått de mest ekstreme og de som er mest utsatt for terror. Og aldri reist alene, da det dessverre er mye kvinnefientlighet der. Har hørt at Algerie skal være et flott land å besøke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Gothminister skrev:

Ennå så er faren større i trafikken en terror. Men de siste ukene har terror rammet daglig. Vi snakker om opp mot 80 døde i uka. Så på sikt om utvikling går som det ser ut til. Så vil argumentet om farligere i trafikken dø ut.

Det eneste stedet terror rammer daglig er midtøsten. Men det er jo terror som rammer muslimer så da er det ikke så farlig. 

 

Anonymkode: ab810...e9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Døden skal du ikke frykte. 

For når den er 

er ikke du

Og når du er

er ikke den" 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 19.7.2016 at 0.18, AnonymBruker skrev:

Så jeg er den eneste :( ts

Anonymkode: 32ca9...f8b

En kan ikke forberede seg på alle mulige ulykker og hendelser. Tiden ens kommer når den kommer. Vi skal alle dø en dag. Sjansen for at det faller en takstein ned i hodet ditt, eller at du blir påkjørt er mye større enn å bli drept av en terrorhanlding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring og avsporinger.

Mynona, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble Norgesferie i år, foråsidetsånn. Terror er sosialt smittsomt og jeg anser sannsynligheten for betraktelig høyere i år enn i fjor. Dermed kan jeg også fint vente et år før neste utenlandsferie.

Ellers bør vel alle ha en plan for når zombieapolalypsen kommer (overførbart til mange forskjellige typer apokalypser). Jeg pleier å si at det finnes to type mennesker: De som ikke ser vitsen i å låse toalettdøra når man er alene hjemme, og de som kommer til å overleve zombieapolalypsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Det ble Norgesferie i år, foråsidetsånn. Terror er sosialt smittsomt og jeg anser sannsynligheten for betraktelig høyere i år enn i fjor. Dermed kan jeg også fint vente et år før neste utenlandsferie.

Ellers bør vel alle ha en plan for når zombieapolalypsen kommer (overførbart til mange forskjellige typer apokalypser). Jeg pleier å si at det finnes to type mennesker: De som ikke ser vitsen i å låse toalettdøra når man er alene hjemme, og de som kommer til å overleve zombieapolalypsen.

Tror du islam fra flyktningene vil føre til apokalypse om noen år?

Anonymkode: 76325...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du islam fra flyktningene vil føre til apokalypse om noen år?

Anonymkode: 76325...ed5

Nope. Men jeg har en grovskisset plan uansett hvilken type apokalypse - uavhengig katalysator - som potensielt skulle komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.7.2016 at 0.23, uranus skrev:

Dette er jo tull. Har aldri vært tradisjon for massedrap av sivile før den muslimske invasjonen av Europa. Terroren tar seg opp med økt innvandring av muslimer så jeg forstår deg TS. Frykten din er ikke irrasjonell, den er faktisk veldig forståelig 

Jada vi vet du er rasist

Anonymkode: ab810...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...