Gå til innhold

Hvor gammel var din første?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var 14, og hun var 19, og vi var faktisk sammen 8-9 mnd

Anonymkode: 8bfb0...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 16.7.2016 at 1.46, AnonymBruker skrev:

Hei! Lurer litt på hvor gamle dere var første gang dere hadde sex og hvor gammel den du hadde sex med første gang var?

Jeg var 17 første gang og hadde sex med en 27 åring...

Anonymkode: bfdec...8d9

Jeg var 17 år og møtte en halvkjendis på danskebåten, jeg visste ikke at han var kjent da, det fant jeg ut senere - og da fant jeg ut hvor gammel han egentlig var! Han var 45! Da jeg møtte han, sa han at han var 33.....

jeg syntes det var på grensen til litt for høyt men, shit au :)

 

Vel, vi hadde ikke gjennomført samleie, jeg klarte å holde henda hans vekke... 

Hm, det kan hende det kan kalles forsøk på voldtekt, for jeg turte egentlig ikke si nei, når han ville tafse og kline....

så begynte han og ville ha av meg buksa og, men jeg tviholdt på den, hadde stramt belte og stram bukse som var vanskelig å få av, så det reddet meg på en måte... Han var full og til slutt ga han opp.

 

Da jeg var 18 gjorde jeg det på ordentlig da. Møtte en på byen som jeg hadde sett helga før, og ble så glad da jeg møtte han igjen, mente det måtte være skjebnen........ han var 25. Da jeg kom på soverommet hans fikk jeg kalde føtter, men han tok ikke nei for et nei. Strevde lenge med å "komme gjennom" og det var dritvondt... 

Sår haltet jeg meg ut derfra. Jeg var dritings og husket verken navnet hans eller hvor han bodde.

Da jeg kom på skolen uka etterpå var det noen klassevenninner som hadde observert meg med han. Han var visst veldig beryktet og alle visste hvem det var. Jeg turte ikke innrømme at jeg ikke husket navnet hans, men klarte å lure navnet ut av de.
Jeg ville møte han igjen og fant adressen, ringte... og vi møttes. Endte opp med at vi ble sammen, men gud som jeg angrer.
jeg var ung og uerfaren, han sa at han likte at jeg var så ung, for da kunne han forme meg....

jeg holdt ut i 9 år....... så fikk jeg nok. Følte meg underkuet... ja jeg skal ikke fortelle hele historien.


Men jeg vil bare si - at man tror man er så "voksen" bare fordi man er 18 - men det er man slettes ikke i huet, man vet ikke sitt eget beste. Vent til du er 23 :)

Anonymkode: 21261...ee8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.7.2016 at 23.47, AnonymBruker skrev:

Jeg er 24, fremdeles jomfru. Venter til den rette dukker opp. 

Anonymkode: 62725...b88

Bra! Det har ingen hastverk - tro du meg. Man blir ikke bedre i senga av å begynne tidligst mulig eller ha seg med flest mulig.

 

Anonymkode: 21261...ee8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg var 15, han 16. Kunne ikke forestille meg å ha sex med noen så mye eldre enn rundt 17. kan virkelig ikke forstå dere som har sex med gamle menn og kvinner...

Anonymkode: 4e6a7...cce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 17 hun var 51 

Anonymkode: a9652...f5a

Du tuller. Det er ingen 50 år gamle damer som vil ha sex med 17 år gamle gutter...skjer bare i fantasien.

Anonymkode: 7075e...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 15 han var 18, vi hadde vært kjærester i 5 mnd før vi hadde sex. Var sammen i 5 år, en grei første gang. Skulle aldri ha vært sammen med han i utgangspunktet, men det er en annen historie. Enden på visa var i allefall at jeg ikke trodde at sex var godt før det ble slutt mellom oss! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 27.7.2016 at 23.47, AnonymBruker skrev:

Jeg er 24, fremdeles jomfru. Venter til den rette dukker opp. 

Anonymkode: 62725...b88

High five, da er vi to. Selv om jeg begynner å ønske at jeg bare får det overstått :sprettoy:

Anonymkode: 8a0bd...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.8.2016 at 10.19, AnonymBruker skrev:

Bra! Det har ingen hastverk - tro du meg. Man blir ikke bedre i senga av å begynne tidligst mulig eller ha seg med flest mulig.

Anonymkode: 21261...ee8

Uhm... jo? Man blir bedre i sengen av å ha mer erfaring. En som har hatt jevn sex i 2 år vil selvsagt være mye bedre i sengen enn en jomfru. Om ikke annet så vil de ha en selvsikkerhet i sengen som jomfruen ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Hummels3 skrev:

Uhm... jo? Man blir bedre i sengen av å ha mer erfaring. En som har hatt jevn sex i 2 år vil selvsagt være mye bedre i sengen enn en jomfru. Om ikke annet så vil de ha en selvsikkerhet i sengen som jomfruen ikke har.

Det tror jeg kommer veldig an på sexen man har. Tror f.eks det å ha mange ONS ikke gjør deg så mye bedre fordi folk ikke sier ifra hva du gjør feil. Hvis man er i et godt forhold over tid,vil man lære mest. 

Anonymkode: ce60d...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986

Var litt sent ute, jeg. 

Jeg var 24, hun 26. God opplevelse! Godt å endelig bryte ut av dyden! Var litt forsiktig fram til det, så fulgte en villere periode :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...