Gå til innhold

Få se på pus!


lineffs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er flere bilder av pusene. Det er en svært aktiv gjeng, særlig to av dem😂 Mocha er den brune, og den rødspotta er Mushu. De er orientalere og skravler fælt!😂 Lille er dronninga og er en abbysiner/skogskatt-blanding.

Snapchat-3764973027346197268.jpg

1438357440471.jpg

IMG_530776589053526.jpeg

IMG_20140108_193414.jpg

20141207_114433.jpg

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første kvelden i ny leilighet.

En typisk feriemorgen.

Min svært kloke, sorte venn

"Smågodt" til kaffen? ;)

 

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: 7ef72...ef6

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Sylphrena skrev:

Enda flere fine loballer :strix:

Også to puser som koser sammen da @NydeligVakkerPen :rodmer: Det er så søtt. 

Ja, de er alltid sammen i en klynge. Man ser bare ben, poter og ører 😂 og plutselig biter og sloss de 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååååååååååååååååååååååååh, så mange nyyyyyydelige puser! :rodmer: Får se om jeg tør legge ut bilder av min flokk en dag, de er ganske lette å kjenne igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
disgusted skrev (På 16.7.2016 den 3.07):

Hihih :):) 

Nei, vet du, det er jeg helt enig i. Jeg er også hund- og kattemenneske, oppvokst med begge. :) 
Skjønner at du er redd for at en nykommer skal ødelegge alt, hvis de har et såpass godt forhold.
Og jeg kan også skjønne at du er litt skeptisk til at en katt på 8kg skal herje med en hund på 3kg. Hvor gammel er katten? Og hunden? :)

Ja har sett på Finn, det er sykt mange katter som bare gies bort. Og den dumpinga av kattene når folk skal på ferie, eller ikke kan ha de, fordi ´ett eller annet´. Får vondt inni meg selv, og jeg er helt enig i det også, at en katt fortjener en pris, uansett om det er rase eller ikke.

Ååååååå, er den halvt maine coon??? :rodmer:   *smelt*
Katten min er faktisk ganske stor og tung hun også, hun veier 5,3kg, men dyrlegen sier at hun bare er kraftig bygd, og at hun ikke er feit, rett og slett.
Åh, som jeg skulle likt å sett katten din..

Ja langhårede er nydelige. Fluffy er rette ordet. Hehe! 
:) 

Jeg skulle gjerne hatt fler katter, men det kan jeg ikke, mtp hvordan hun reagerte på de tidligere kattungene.

Men så er jeg så heldig at jeg jobber som frivillig på dyrebeskyttelsen, så får jo masse kos med en stor gjeng katter. Både store og små. To avdelinger, en med de små, og en med de store. I LOVE IT ❤️

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Ole Brumm skrev:

@Troll! For noen nydelige øyne!! :rodmer:

Takk for det, ble rimelig fornøyd med det bilde der! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Troll! skrev (På 16.7.2016 den 23.13):

Takk for det, ble rimelig fornøyd med det bilde der! :D

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Ole Brumm skrev:

Sykt fint bilde, klarer ikke å slutte å se på øynene til pus :fnise:
Jeg hadde fått det fremkalt og hengt det opp på veggen. #GalKattedame :skratte:

Haha, Det er noe magisk med dyreøyne ja ;) Mja....hvis jeg først begynner å fremkalle noe bilder, så ender jeg vel opp med å fremkalle alle "mesterverkene" mine :fnise:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et festelig bilde av  "Herr selvkontroll himself"

 

 

 

image.jpeg

Anonymkode: 7ef72...ef6

  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Troll! skrev (På 16.7.2016 den 23.19):

Haha, Det er noe magisk med dyreøyne ja ;) Mja....hvis jeg først begynner å fremkalle noe bilder, så ender jeg vel opp med å fremkalle alle "mesterverkene" mine :fnise:

 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Ole Brumm skrev:

Har tenkt å fremkalle et bilde av dyrene mine. En av hunden, en av katten. Men tørr ikke, for det høres helt sykt ut. Psykiatrisk avdeling neste liksom :fnise:
---

Bestill på nett? :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Rumle skrev (På 17.7.2016 den 0.28):

Bestill på nett? :jepp: 

  

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ole Brumm skrev:

Tørr ikke, hva kommer besøkende å tenke om meg? "Ja her bor hun gale katte/hunde-damen ja. Enslig og ensom". :bond:

Næææ bare koselig det vel, hadde jeg synes i alle fall :jepp: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ole Brumm skrev:

Har tenkt å fremkalle et bilde av dyrene mine. En av hunden, en av katten. Men tørr ikke, for det høres helt sykt ut. Psykiatrisk avdeling neste liksom :fnise:
Men tilfeldige bilder kjøpt hos IKEA vil jeg heller ikke ha på veggene. 
Veggord er dritt, har et par for å fylle veggene. River dem ned og kjøper nye på ebay hele tiden. For den ene er verre enn den andre. Et svært speil har jeg også, kan ikke ha flere speil i stuen :(

Aner du hvor vanskelig det er å være i 20 årene, ingen barn eller mann? 
Vil ikke ha barnebilder av meg selv heller. Men, kan ha en vegg til tantebarn og familien. Men det er litt sykt også, for da er jeg litt som hun barnløse kattedamen i familien. 

Fatter ikke hvordan frivillige barnløse klarer å dekorere veggene i hjemmet. Upersonlige ikea bilder er da ikke hyggelig å se på dag inn og dag ut. #KveldsTanker 

Er jo ikke sykt å dekorere veggen med sånne bilder, har tenkt tanken selv, men da har jeg vurdert bilde av hunden min. Da det er litt penere til vegg dekor :P Jeg er 24, så jeg aner veldig godt hvordan det er å være i 20 årene :fnise:

https://www.instagram.com/lolzor666/

Vis du vil se mer av bildene. Hunden i svart-hvit er det jeg vurderer til veggbildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...