Gå til innhold

En tøysetråd. Skravle. Er du med?


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du i nordnorge, sitrusprinsessa?:laugh:

Anonymkode: 81d93...3a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Men er det så greit å tøyse sammen? 

Vil du ha et glass med noe rødt eller hvitt i glasset?Så kan vi pakke oss inn i pleddet, og nyte denne sommerkvelden :vin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du i nordnorge, sitrusprinsessa?:laugh:

Anonymkode: 81d93...3a6

Jepp. Seiling og havpadling. Søtt at du kaller meg sitrusprinessa. 

5 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Men er det så greit å tøyse sammen? 

Vil du ha et glass med noe rødt eller hvitt i glasset?Så kan vi pakke oss inn i pleddet, og nyte denne sommerkvelden :vin: 

Jeg vil helst ha en Dry Martini, men med pledd og Pjokkeline... En tørr hvitvin <3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
1 minutt siden, Citronella skrev:

Jepp. Seiling og havpadling. Søtt at du kaller meg sitrusprinessa. 

Jeg vil helst ha en Dry Martini, men med pledd og Pjokkeline... En tørr hvitvin <3

 

*Serverer deg et glass med Dry Martini* Pledd og meg får du med i selskapet uansett ^^
Glad i katter ? har en skikkelig kosete skogskatt sittende ved siden av meg nå og maler <3 
Eneste ekle jeg syns med katter er når de koser veldig med deg, ved å slikke over alt!:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
26 minutter siden, Pjokkeline skrev:

*Serverer deg et glass med Dry Martini* Pledd og meg får du med i selskapet uansett ^^
Glad i katter ? har en skikkelig kosete skogskatt sittende ved siden av meg nå og maler <3 
Eneste ekle jeg syns med katter er når de koser veldig med deg, ved å slikke over alt!:O

Jeg elsker katter! Har to og daglige samtaler med de (utenom ferie, da er de satt bort på svært kattevennlige somerleir). Den slikkinga liker jeg, verre med hvordan de røyter....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Citronella skrev:

Jeg elsker katter! Har to og daglige samtaler med de (utenom ferie, da er de satt bort på svært kattevennlige somerleir). Den slikkinga liker jeg, verre med hvordan de røyter....

 

Har seks katter jeg, som både røyter og slikker. Verste jeg veit er å tråkke på våt hårball på mårran. Meeen noe må man jo tåle:) 

Var akkurat ei katte under dyna mi her, men så bevegde jeg meg litt. Da blei hu sint, beit meg I sia og gikk:/ igjen. Noe må man tåle:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
1 minutt siden, DizzyRonson skrev:

Har seks katter jeg, som både røyter og slikker. Verste jeg veit er å tråkke på våt hårball på mårran. Meeen noe må man jo tåle:) 

Var akkurat ei katte under dyna mi her, men så bevegde jeg meg litt. Da blei hu sint, beit meg I sia og gikk:/ igjen. Noe må man tåle:p

Du er crazy cat man!!! Fortell om de, personligheter og sånn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Citronella skrev:

Du er crazy cat man!!! Fortell om de, personligheter og sånn.

 

Pusa er eldste. Snill, men streng.  Finner seg ikke i no tull. Hun har litt magiske evner, I att hun kan bli usynlig når hun vil. Hun liker å la seg bli sett, og så poff,  plutselig er hun bak deg. 

Lille pus,  foster datter til Pusa.  Forsiktig Stille og snill, hun har muligens den mildeste personlighet noen gang. Men prøver noen seg på døtrene hennes blir hun en virkelig drage, da eksploderer hun i et raseri som er så villt att Chuck Norris stikker med halen mellom beina. 

Så er det døtrene til lille pus. Stikla, Rusila, Chevy og Barta Louise. 

Stikla, er liten og nett,  men en veldig sterk selvstendig dame, du plukker ikke opp stikla, hu plukker opp deg når hun er klar. Veldig flink til å overtale, så hun får det stort sett som hun vil. 

Rusila, hun er pirat med lapp over øye og det hele. Hvis det er tygge pinner I huset, da er det Rusila sine tygge pinner, har hittil ikke funnet noen plass og gjemme de som ikke har blitt raidet. 

Chevy, er moderne filosofisk jente. Hun er størst. Men dominerer ikke. Leve å la leve tenker Chevy, hun er ofte observert på en høyde liggende i timer i dyp tanke reise.. 

Barta Louise. Hun er en livs nyter. Hvis katter kunne blogge hadde Bartas blogg vert en mat/ kose blogg med et snev av tips for å oppdra menneske ditt til å ligge Stille lenge. Hun liker å ligge på brystet mitt, leeeenge,  men da får jeg ikke snakke eller røre på meg. Sånn barnslig oppførsel forstyrrer roen må vite..

 

Akkurat nå driver alle på med å få meg ut av senga,  jeg blir vasket, nappet I håret, dratt I øra, bit I tærne og Stikla vet att jeg våkner fort hvis hu kvesser klørne på høyttalerne mine. Nå må jeg gå!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Citronella skrev:

Jeg er så høy på midnattsol at jeg ikke får sove! Kan vi tøyse sammen?

 
 Har du klart å sovne enda, eller sitter du våken fremdeles ?

Anonymkode: 528ab...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
Den 15.7.2016 at 10.54, AnonymBruker skrev:

 
 Har du klart å sovne enda, eller sitter du våken fremdeles ?

Anonymkode: 528ab...8a0

Sovnet, men er våken nå. Har padlet Lofoten i dag. Ikke bra vær, men vakkert landskap. Til helgen blir det varmere, men neppe mer eksotisk! Lofoten er helt ubeskrivelig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var tøys en stor mangelvare, gitt. Hvilket tøys kan folk bidra med :klo: 

Anonymkode: e260a...db6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her var tøys en stor mangelvare, gitt. Hvilket tøys kan folk bidra med :klo: 

Anonymkode: e260a...db6

Tør ikke tøyse. Blir kasta ut hver gang.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Her var tøys en stor mangelvare, gitt. Hvilket tøys kan folk bidra med :klo: 

 Anonymkode: e260a...db6


Har du noen morsom vits eller noe, så kom med den. :)

Anonymkode: 528ab...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg satte pris på at @Raven.WritingDesk nevne meg i innlegget sitt og synes det er en flott egenskap at hun liker å følge med på såpass mange forskjellige bruker.

Skrev i denne tråden for å ikke avspore tråden det er snakk om.

 

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.7.2016 at 0.00, Pjokkeline skrev:

Men er det så greit å tøyse sammen? 

Vil du ha et glass med noe rødt eller hvitt i glasset?Så kan vi pakke oss inn i pleddet, og nyte denne sommerkvelden :vin: 

Mann 25, søker trygg, glad og turglad kvinne til kos, hytteturer og vaskehjelp. Måteholdig med alkohol. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest noe tilfeldig
8 minutter siden, Summers skrev:

Jeg satte pris på at @Raven.WritingDesk nevne meg i innlegget sitt og synes det er en flott egenskap at hun liker å følge med på såpass mange forskjellige bruker.

Skrev i denne tråden for å ikke avspore tråden det er snakk om.

 

Nårrr.. :blomst: :) Edit; æsj, jeg begynner å bli skikkelig klissete her på forumet. Må tøffe meg opp for å bevare mitt gode navn og rykte. 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raven.WritingDesk skrev:

Nårrr.. :blomst: :) Edit; æsj, jeg begynner å bli skikkelig klissete her på forumet. Må tøffe meg opp for å bevare mitt gode navn og rykte. 

Fått for lite til :vin:i kveld? Vurdert :ol: ev trenger du min hjelp:scorpis:?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Fått for lite til :vin:i kveld? Vurdert :ol: ev trenger du min hjelp:scorpis:?

Jeg tror ikke rødvin gjør meg mindre klissete, kanskje bare mer.. :sjenert: Øl eller gladvold hjelper nok ikke heller, men takk for tilbudet. Hva med deg @Dr. A. Kula, koser du deg med noe "godt i glasset" ikveld du? Og kanskje litt Kraftwerk på stereoen? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...