Gå til innhold

Julemarked


Floranda

Anbefalte innlegg

Har vært på julemarked i Tyskland, Tallin, Riga, Praha, Wien og på tivoliet i København. Har lyst til å se et nytt et i år, og kikker litt på St. Petersburg/Moskva og Litauen. Noen som har vært her på julemarked tidligere, eller har andre bra julemarked å anbefale meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må du faen meg gi deg, vi er i AUGUST.

Anonymkode: 3e1fe...b70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 13. juli 2016 at 4.40, AnonymBruker skrev:

Må du faen meg gi deg, vi er i AUGUST.

Anonymkode: 3e1fe...b70

Hva er problemet med å planlegge? 

Må sikkert fikse fri fra jobben, bestille reise, hotell osv. Kanskje lese litt om stedet en drar til for å vite hva annet det har å by på..

Ts, jeg har ikke noen forslag da jeg ikke har vært på annet julemarked enn det lokale vi har her. Håper du finner et sted du vil dra og at du får deg en fin planlagt tur :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært på julemarked'sferie (såvidt jeg husker), men vi tenkte kanskje å reise til Dublin i år i desember! Ikke fordi vi nødvendigvis tror det er veldig spektakulært i juletider, med så utrolig koselig det sikkert er med barer fulle av irsk livemusikk, guiness, julepynt og kanskje noen julesanger :-) Men russland er nok veldig spennnende det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

 

Den 13.7.2016 at 4.40, AnonymBruker skrev:

Må du faen meg gi deg, vi er i AUGUST.

Anonymkode: 3e1fe...b70

Nei vi er i JULI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med London? Alltid så fint der på vinterstid. Har vært der 5 ganger før, 3 av gangene på Juletida. Sikkelig koselig vettu :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode tips. Endte opp med å bestille en tur til New York. Fant noen billige flybilletter, og et greit hotell. Så da blir det en uke med amerikansk juleoverdose. Juleshow på Brodway, julemarked, skøytebaner, julelys i parkene, kakao med for mange kalorier og store overdådige juletrær. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vil tro at Vilnus ikke er så ulik Riga, så velg et annet land.

Russland feirer jul den 7. januar, så de har Nyttårs- og julemarkeder. Nissen og treet tilhører nyttårsfeiringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎27‎.‎07‎.‎2016 at 13.37, romeosa skrev:

Jeg har aldri vært på julemarked'sferie (såvidt jeg husker), men vi tenkte kanskje å reise til Dublin i år i desember! Ikke fordi vi nødvendigvis tror det er veldig spektakulært i juletider, med så utrolig koselig det sikkert er med barer fulle av irsk livemusikk, guiness, julepynt og kanskje noen julesanger :-) Men russland er nok veldig spennnende det også!

Jeg har vært i Dublin før jul, og selve byen er jo koselig, men julemarkedet var virkelig ubeskrivelig elendig, så om dere spesifikt er interessert i det ville jeg valgt et annet reisemål.

Anonymkode: 75691...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 13.7.2016 at 4.40, AnonymBruker skrev:

Må du faen meg gi deg, vi er i AUGUST.

Anonymkode: 3e1fe...b70

juli***

Anonymkode: 1c8ef...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...