Gå til innhold

nå er jeg lei av gutter!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen her som har hatt en fucking good friend over lengre tid og i ettertid har merket at de har vanskelig for og se det gode i det mannlige kjønn etterpå? :forvirra:

Riktig nok var dette en gift mann :klaske: så det er vell kanskje derfor jeg har jeg har en lei tendens til å dra alle under en kam nå og det er blitt litt irriterende..

Har liksom fått en syn på de at "du er en drittsekk.Ha deg vekk!" :kjempesinna::frustrert::kvalm: ......og det er ikke så bra det...

Gidder ikke skjekke mobilen engang forde jeg blir nesten kvalm av å lese meldinger av gutter som er ute etter ingenting annet enn å ha det gøy,uten at jeg egentlig vet da at det er det de vil engang!

Har av lyden på mobilen i helgene for da vet jeg at det som regel er en idiot som ringer...oææ..hva har skjedd med meg??før likte jeg det livet med flørting og dating!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Gidder ikke skjekke mobilen engang forde jeg blir nesten kvalm av å lese meldinger av gutter som er ute etter ingenting annet enn å ha det gøy' date='uten at jeg egentlig vet da at det er det de vil engang! [/quote']Skjønner ikke problemet jeg. Om du har en "fucking good friend" så er det vel meningen at dere skal gjøre nettopp det, pule. Da er det vel naturlig at meldingene du får handler om dette?

Eller går du å venter på at en "fucking good friend" egentlig skal bli noe mer, at dere skal blir sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen her som har hatt en fucking good friend over lengre tid og i ettertid har merket at de har vanskelig for og se det gode i det mannlige kjønn etterpå? :forvirra:  

Riktig nok var dette en gift mann  :klaske: så det er vell kanskje derfor jeg har jeg har en lei tendens til å dra alle under en kam nå og det er blitt litt irriterende..

Har liksom fått en syn på de at "du er en drittsekk.Ha deg vekk!" :kjempesinna:  :frustrert:  :kvalm: ......og det er ikke så bra det...

Gidder ikke skjekke mobilen engang forde jeg blir nesten kvalm av å lese meldinger av gutter som er ute etter ingenting annet enn å ha det gøy,uten at jeg egentlig vet da at det er det de vil engang!

Har av lyden på mobilen i helgene for da vet jeg at det som regel er en idiot som ringer...oææ..hva har skjedd med meg??før likte jeg det livet med flørting og dating!! :grine:

Jeg klarer ikke dy meg og må fyre oppunder litt her.

Hvis du får så mange telefoner og mld i helger av menn som vil både det ene og det andre, hvordan har du da oppført deg tidligere? Vi menn er ikke så enkle å få på kroken som kvinnfolk gjerne vil ha det til. Bare lurer litt på det.. Noen ganger skaper man sin egen situasjon over tid, og da er det rimlig enkelt å skylde på andre.. Som jeg pleier å si, "Det er bra jeg er her så har du noen å skylde på"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roxy ikke innl.

hehe...

jeg var ganske forbanna da jeg skrev dette innlegget..,det så dere vell!

I dag tenker jeg ikke sånn,så jeg skrev det for å få ut litt agresjon!

jeg hadde en elsker(det høres teit ut) men jeg fikk følelser for han og det var irriterende,og jeg kuttet han ut og så ble jeg bare sint når han ringer igjen etter laaaaang tid når jeg hadde klart å "glemme" han!derfor var jeg sint..

og det der gidder ikke å se på mobilen det var kun den helgen...

det forstår jeg at kan misforstås for jeg skrev det litt feil! :)

Nei,jeg har absolutt ikke vært eller er noen "tøyte"! Er vell nesten litt for lite "tøytete"..

zzzzzzzzzzz.....nå skriver jeg bare tull så jeg må legge meg!

god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...