Gå til innhold

Paradise hotel Danmark.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, tørkestativ skrev:

Ja hun virker veldig barnslig. Virker som hun tror at de er kjærester sånn som hun oppfører seg. Blir sur når han får en "dare" om å kysse en annen, krever oppmerksomhet heeele tiden. Tror hun har meldt seg på feil program. Likevel er det noe med henne som gjør at jeg liker henne:fnise:

Hva liker du med henne egentlig? Jeg forstår ikke. Hun baksnakker/mobber Christina Maria og er bare fæl. Hun ser kanskje uskyldig ut, men det er hun ikke. Forstår ikke hvorfor Patrick gidder en gang. Nå er jeg kanskje slem, men ikke er hun særig pen heller. :ph34r:

Anonymkode: fa11d...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva liker du med henne egentlig? Jeg forstår ikke. Hun baksnakker/mobber Christina Maria og er bare fæl. Hun ser kanskje uskyldig ut, men det er hun ikke. Forstår ikke hvorfor Patrick gidder en gang. Nå er jeg kanskje slem, men ikke er hun særig pen heller. :ph34r:

Anonymkode: fa11d...aad

Jeg vet ikke selv hva jeg liker ved henne:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva liker du med henne egentlig? Jeg forstår ikke. Hun baksnakker/mobber Christina Maria og er bare fæl. Hun ser kanskje uskyldig ut, men det er hun ikke. Forstår ikke hvorfor Patrick gidder en gang. Nå er jeg kanskje slem, men ikke er hun særig pen heller. :ph34r:

Anonymkode: fa11d...aad

Nå er ikke jeg den du svarer, men personlig synes jeg Michelle er den peneste jenta der inne. Hun har en fin og naturlig look. I tillegg har hun en søt og tilbakeholden væremåte (ved første øyekast). Personligheten hennes trekker henne likevel så langt ned at jeg ikke finner begeistring for henne lenger. Dersom hun hadde hatt en litt finere personlighet hadde hun nok vært en favoritt hos meg, men oh well... 

Anonymkode: b8ebf...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor kan ikke Michelle bare fortelle Patrick hva hun føler? hun sier at han var hva hun egentlig føler, men det er jo ikke så lett når hun ikke gir uttrykk for det verbalt... som da hun sa på Pandoras at det var helt greit at de kunne kysse med andre, men så mener hun egentlig at det absolutt ikke er greit! er vel en grunn til at what do you mean spilles hver gang de to er sammen :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, fresia skrev:

hvorfor kan ikke Michelle bare fortelle Patrick hva hun føler? hun sier at han var hva hun egentlig føler, men det er jo ikke så lett når hun ikke gir uttrykk for det verbalt... som da hun sa på Pandoras at det var helt greit at de kunne kysse med andre, men så mener hun egentlig at det absolutt ikke er greit! er vel en grunn til at what do you mean spilles hver gang de to er sammen :fnise:


Ja hun oppfører seg som en 14 åring som vil det motsatte av det hun egentlig sier! Barnslig rett og slett. :P 

Anonymkode: c394a...3f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som ikke takler Christina Maria? Hun er så immari irriterende og oppmerksomhetssyk at jeg har ikke sett på maken. 

Etter Julie forsvant liker jeg ingen der inne. Skjønner fortsatt ikke hvorfor ikke Mathias sendte henne ut. Han ga jo ingen forklaring på det? Det ga virkelig ingen mening what so ever. Med henne kunne han vunnet. Nå har han ingen sjanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 21.8.2016 at 10.50, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke jeg den du svarer, men personlig synes jeg Michelle er den peneste jenta der inne. Hun har en fin og naturlig look. I tillegg har hun en søt og tilbakeholden væremåte (ved første øyekast). Personligheten hennes trekker henne likevel så langt ned at jeg ikke finner begeistring for henne lenger. Dersom hun hadde hatt en litt finere personlighet hadde hun nok vært en favoritt hos meg, men oh well... 

Anonymkode: b8ebf...0c1

Jeg hadde ike syntes Michelle var pen uansett jeg da. Rent utseendemessig synes jeg Olivia er penest. Hun nye jenta er også pen! Caroline har et barnslig preg over sitt utseende, som gjør henne søt. Men hennes personlighet er i alle fall fæl :sprettoy:

 

18 timer siden, Kassiopeia skrev:

Bare jeg som ikke takler Christina Maria? Hun er så immari irriterende og oppmerksomhetssyk at jeg har ikke sett på maken. 

Etter Julie forsvant liker jeg ingen der inne. Skjønner fortsatt ikke hvorfor ikke Mathias sendte henne ut. Han ga jo ingen forklaring på det? Det ga virkelig ingen mening what so ever. Med henne kunne han vunnet. Nå har han ingen sjanse. 

Jeg synes hun er helt OK, men hun er veldig oppmerksomhetssyk ja.

Nei jeg forstår heller ikke det. Caroline, liksom?

Anonymkode: fa11d...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh! Er såå glad for å se at flere enn meg følger med🙊🙈. Må si at jeg syntes DK er myee mer show å se på. Norske var jo bare taktikk hele tiden... Men! Michelle... Åherre! At hun er der enda.. Det fatter jeg ikke. Så kjedelig å snurt frøken skal man lete lenger etter. Hun å Patrick kommer ALDRI til å bli noe ordentlig. 2 vidt forskjellige typer🙄... Spennende å se hva som skjer videre nå som de liksom har gjort det "slutt"?!...😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Håper Caroline og han vinner.

Synes Patrick er altfor høy på seg selv og Michelle har bare seilet seg gjennom. 

Anonymkode: c394a...3f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er alltid gøy når noen slipper kula :popcorn: jeg synes Mathias fortjente å vinne. aller helst ville jeg sett Joaquin og Christina Marie sammen i finalen og at de hadde vunnet. jeg ville i hvertfall ikke at Patrick og Michelle skulle vinne... ekstra gøy da Patrick virka 100% sikker på at de ville vinne..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist en stund hvordan finalen skulle bli, og det digga jeg!! 😂🙌🏽 

Anonymkode: d7f64...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES, her snakker vi kvalitetsfinale. Sånn skal PH være! Har helt fra starten håpet på at Mathias skulle vinne, aller helst med Julie selvsagt, og da ville jeg helst sett at de delte premien. Men dette var god underholdning. Elsker at Patrick trodde han var garantert å vinne, og jeg elsker at flere fra den store gruppa klarte å tenke rasjonelt. Altså, Patrick valgte å sende ut Joaquin, og Michelle rundlurte han så hvorfor i alle dager skulle han stemme på dem? Hvorfor i alle dager syntes Patrick at han fortjente hans stemme? Han frarøvet han en finaleplass selv. Karma really is a bitch! 

Jeg synes synd i Caroline siden hun hadde følelser for Mathias, og jeg synes hun har spilt spillet og fortjent de pengene. Hun var lojal hele veien mot Mathias og ble til tider ganske dårlig behandlet. Men likevel er jeg veldig fornøyd med hvordan det hele endte. 

Danskene vet hvordan de skal lage god tv! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Kassiopeia skrev:

YES, her snakker vi kvalitetsfinale. Sånn skal PH være! Har helt fra starten håpet på at Mathias skulle vinne, aller helst med Julie selvsagt, og da ville jeg helst sett at de delte premien. Men dette var god underholdning. Elsker at Patrick trodde han var garantert å vinne, og jeg elsker at flere fra den store gruppa klarte å tenke rasjonelt. Altså, Patrick valgte å sende ut Joaquin, og Michelle rundlurte han så hvorfor i alle dager skulle han stemme på dem? Hvorfor i alle dager syntes Patrick at han fortjente hans stemme? Han frarøvet han en finaleplass selv. Karma really is a bitch! 

Jeg synes synd i Caroline siden hun hadde følelser for Mathias, og jeg synes hun har spilt spillet og fortjent de pengene. Hun var lojal hele veien mot Mathias og ble til tider ganske dårlig behandlet. Men likevel er jeg veldig fornøyd med hvordan det hele endte. 

Danskene vet hvordan de skal lage god tv! 

Har ikke sett finaleuken da jeg ofte synes den er litt kjedelig. Kanskje jeg skal ta en rask titt likevel. Bør jeg se alle episodene, eller skjer det meste i finaleepisoden? Vil gjerne få med meg det Patrick og Michelle gjorde med Joaqin. 

Fantastisk at Mathias vant! 

Anonymkode: b8ebf...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett finaleuken da jeg ofte synes den er litt kjedelig. Kanskje jeg skal ta en rask titt likevel. Bør jeg se alle episodene, eller skjer det meste i finaleepisoden? Vil gjerne få med meg det Patrick og Michelle gjorde med Joaqin. 

Fantastisk at Mathias vant! 

Anonymkode: b8ebf...0c1

Om jeg husker rett nå så er det de to siste episodene du burde få med deg. Mener det er i nest siste episode at Patrick sender han ut og at Michelle velger Patrick over Joaquin når hun får sjansen til å bytte, som de hadde avtalt hele veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Kassiopeia skrev:

Om jeg husker rett nå så er det de to siste episodene du burde få med deg. Mener det er i nest siste episode at Patrick sender han ut og at Michelle velger Patrick over Joaquin når hun får sjansen til å bytte, som de hadde avtalt hele veien. 

Takk!

Anonymkode: b8ebf...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...