Gå til innhold

Finnes det menn som liker å bli pult med strap-on?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min største fetish er å kunne ta en mann bakfra med strap-on, men de guttene jeg har vært sammen med har vært i mot det. (de insisterte likevel på å ta meg bakfra :roll:)

Lurer på om dette er uvanlig? Vi vet jo at analsex er ganske populært, men liker ikke menn også å bli pult bak der? Er de redd for å innrømme det?

Anonymkode: b8ec0...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke uvanlig i det hele tatt.. dessverre er det mange som enda forbinner dette med å være homofil :( Og for å ikke virke homofil, nekter de seg den gleden!

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Not my cup of tea, er min umiddelbare reaksjon, når jeg tenker på det. Men hva vet jeg da vel, kanskje med riktig dame går jeg med på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utført det men tror ikke det er så vanlig. 

Anonymkode: 171ba...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utført det men tror ikke det er så vanlig. 

Anonymkode: 171ba...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kattepusen skrev:

Ikke uvanlig i det hele tatt.. dessverre er det mange som enda forbinner dette med å være homofil :( Og for å ikke virke homofil, nekter de seg den gleden!

 

Ja dessverre :( Er ikke mange å velge mellom heller da.... Kan liksom ikke spørre noen på første date om han vil bli pult med strap-on :fnise:

Anonymkode: b8ec0...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du er villig til å ta til deg en submissive mann, finnes det mange av dem som liker analsex i BDSM miljøet *Flirer* 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kattepusen skrev:

Om du er villig til å ta til deg en submissive mann, finnes det mange av dem som liker analsex i BDSM miljøet *Flirer* 

Hvor får jeg "tak" i de? :) 

Anonymkode: b8ec0...fc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ex likte å bli tatt med dildo bak. Han var skikkelig manne-mann men veldig eksperimentell seksuelt. Jeg måtte love på tro og ære at jeg aldri, aldri skulle fortelle noen at han likte det. Jeg syns det var turn on men har ikke truffet noen andre som har hatt ønske om å prøve

Anonymkode: 993b8...79e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja dessverre :( Er ikke mange å velge mellom heller da.... Kan liksom ikke spørre noen på første date om han vil bli pult med strap-on :fnise:

Anonymkode: b8ec0...fc8

 

Er dama søt og hun selv lar meg ta henne bak hadde jeg vært åpen for idéen. Kan sikkert være digg ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, de finnes. Både min nåværende og min ex liker/likte det. Men som du sier, det er ikke noe man tar opp på første date, og det er ikke noe man kan overtales eller presses til, det må modnes fram en tillit og en nysgjerrighet.

Anonymkode: 725ff...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenner meg noe helt vilt!

Dama skal visstnok ha lest om dette i et ukeblad (står det om dette i ukeblader? Hva slags ukeblad da, da lissom...). Uansett, teknikken for å få meg til å like det var som følger: Begynte med at hun fingret meg forsiktig samtidig som hun sugde meg. Vi hadde ikke snakket om det eller noe, men i starten var det bare lett kos rundt analen, neste gang var det litt mer trøkk, så enda mer osv osv, plutselig smatt den helt inn. Rart først. Bedre etter hvert, nå: himmelsk! Nå har hun tatt meg med både dildo og butt plug, og jeg digger det. Har aldri kommet så heftig før! Vi har enda ikke gått til innkjøp av strap-on, men det er på ønskelista. 

Har sett på strap-on uten belte (Strap-less??). Det er altså en slags dobbeltkuk (hah!), der hun putter den ene enden inne i seg, og den andre blir brukt på meg. Men det ser ut som den lett kan falle ut. Er det noen av dere kvinneguider som har prøvd den og gidder å dele noen erfaringer med oss?

Hilsen mann.

Anonymkode: b785a...d30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om prostatamassasje? Prostataorgasme bringer en mann til himmels. Dessverre mange menn som ikke får oppleve dette pga pripne damer.....

Anonymkode: a085b...354

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sett på strap-on uten belte (Strap-less??). Det er altså en slags dobbeltkuk (hah!), der hun putter den ene enden inne i seg, og den andre blir brukt på meg. Men det ser ut som den lett kan falle ut. Er det noen av dere kvinneguider som har prøvd den og gidder å dele noen erfaringer med oss?

Veldig vanlig blant lesber å bruke dobbel-dildo. Skulle vel funke greit også slik du beskriver det.

Anonymkode: a085b...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd det før men jeg tenner på tanken! Jeg kunne godt tenke meg å suge på strap on-en først også. Jeg fantaserer litt om å få suge pikk så det med dame og strap on høres deilig ut.

Mann

Anonymkode: d313e...8eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...