Gå til innhold

Hvorfor se på kardashian?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som følger med på den Kardashian-familien, eller hva de nå heter? Kan dere forklare meg HVORFOR dere egentlig gidder å følge med på dette?

Jeg mener at heile greia er en gigantisk oppskrytt hype. Så jeg kan rett og slett ikke fatte og begripe hvorfor så mange tydeligvis gidder å følge med på dette tullet.

Så hva er det egentlig dere finner så underholdende / spennende og morsomt ved dette?

Anonymkode: 94218...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger ikke med på det, men jeg ser på det en gang i blandt. Jeg gjør det for å skru av hjernen. Vanligvis så tenker jeg hele tiden. Angst og tusenvis av beskymringer som surrer rundt i hjernen til enhver tid. Slike meningsløse program som dette skrur av hjernen min så jeg får litt fred.

Anonymkode: 1eed4...ab4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk sett mye på Kardhasian, er vel litt fascinasjon av det livet de lever som er så rake motsetning fra mitt eget liv. Og så har jeg slitt med noe av de samme problemene Kortney har slitt med ift Scott! Gjør jo saken litt bedre at selv om man er rik, pen og berømt så har de også noe av de samme problemene som "oss vanlige" 😊 men synes de er en herelig familie med et rørende samhold!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett absolutt alt av the Kardashians, og jeg ser på det fordi det er tull. Jeg slapper skikkelig av når jeg kan legge meg på sofaen og se søppel-tv. Det er deilig å koble ut fra alt man tenker på og nyte intrigene i serien. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer meg litt bort. Tenk å kunne leve i sånn luksus, selv om jeg absolutt ikke kunne tenkt meg å leve i rampelyset slik de gjør. 

Anonymkode: f5cda...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drømmer meg litt bort. Tenk å kunne leve i sånn luksus, selv om jeg absolutt ikke kunne tenkt meg å leve i rampelyset slik de gjør. 

Anonymkode: f5cda...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer meg litt bort. Tenk å kunne leve i sånn luksus, selv om jeg absolutt ikke kunne tenkt meg å leve i rampelyset slik de gjør. 

Anonymkode: f5cda...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Der klikka safari. Beklager.

Anonymkode: f5cda...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg får se fra LoS angeles

Anonymkode: b38e5...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Den ‎01‎.‎07‎.‎2016 at 22.16, Chromium skrev:

 Fordi Kim Kardashian har en fantastisk rumpe ❤️

kard.jpg

Anonymkode: 94218...49e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å se det fordi alle venninnene mine anbefalte det. Jeg klarte ikke mer enn ti minutter og hoppet over til en dokumentar om dyreriket i afrika. 

Smaken er som baken. Også når det kommer til film og tv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare fake og manus. De første sesongene var mer ekte synes jeg. Nå er det tydelig at det er fake alt sammen, så gidder ikke å se på mer. Orker ikke. Pluss Kylie er en sutreunge 

Tydelig at Kris prøver å fremstille familien hennes som perfekt og de andre er problemet og den stygge ulven. Blir så teit. 

Anonymkode: de3a8...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare fake og manus. De første sesongene var mer ekte synes jeg. Nå er det tydelig at det er fake alt sammen, så gidder ikke å se på mer. Orker ikke. Pluss Kylie er en sutreunge 

Tydelig at Kris prøver å fremstille familien hennes som perfekt og de andre er problemet og den stygge ulven. Blir så teit. 

Anonymkode: de3a8...3d6

 Jeg har ment dette i årevis!

 Men det finnes tydeligvis en god del dumme idioter der ute som ikke innser dette...

Anonymkode: 94218...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...