Gå til innhold

Søker nye venninner mellom 20-30 år i Oslo


maryjane90

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ei jente på 25 år, bor i Oslo og søker nye venninner. I fritiden liker jeg shopping, reising, turgåing, kino, lage mat, osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! 😊

Jeg bor i Oslo og er 25 år, og intr i nye venninner selv. Mine interesser er lage mat, baking, oppleve og lære nye ting, litt trening og SFX-sminke blant annet.. :P gjerne send meg en pm om du har lyst ☺️

Ha en fantastisk kveld! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på straks 31 år ønsker nye venner. Bor ikke i Oslo pr i dag, men er der ofte og flytter tilbake om ikke alt for lenge.
Liker egentlig å gjøre det meste. Tur, kino, bare være :) Send meg gjerne en melding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 4.7.2016 at 13.49, Safarien skrev:

Jente på straks 31 år ønsker nye venner. Bor ikke i Oslo pr i dag, men er der ofte og flytter tilbake om ikke alt for lenge.
Liker egentlig å gjøre det meste. Tur, kino, bare være :) Send meg gjerne en melding!

Beklager men såg ikke meldingen før nå. Når flytter du tilbake?  Liker du festing? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.7.2016 at 3.36, Sharinx skrev:

Hei! 😊

Jeg bor i Oslo og er 25 år, og intr i nye venninner selv. Mine interesser er lage mat, baking, oppleve og lære nye ting, litt trening og SFX-sminke blant annet.. :P gjerne send meg en pm om du har lyst ☺️

Ha en fantastisk kveld! 😊

Hei.beklager såg ikke meldingen før nå. Men lettere på Facebook? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, maryjane90 skrev:

Hei.beklager såg ikke meldingen før nå. Men lettere på Facebook? 

Det går fint :) Sender deg pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...